Ik had nog wat magnetron cheeseburgers van super de boer liggen en ik had dus honger, met het gevolg dat ik die cheeseburgers maar eens tevoorschijn haal. Dus ik pak die burgers en haal de kaas eraf (Nu vraag je je terecht af, waarom koopt hij dan geen magnetron hamburgers IPV cheeseburger, dat weet ik zelf ook niet).
Dus ik doe er 2 in de magnetron en wacht een aantal minuutjes, waarna ik de burgers uit de magnetron pak en er vervolgens mayo en ketchup op doe. Toen ik het broodje opendeed was de stank niet te harden, maar ik dacht aan het feit dat hoe harder de Franse kaas stinkt hoe lekkerder die is.
Ik ga achter de tv zitten en neem vol verwachting een hap van de burger. Dus ik fanatiek kouwen, en ineens voel ik is hards en taais tussen mijn tanden, dus ik ging over me nek en kits die hele hap uit. Bahbah dat was echt goor. Hebben ze ongevraagd een stuk oor van een koe in MIJN broodje gestopt. En dan nogwel bij de eerste hap!
Dus moest ik weer naar de keuken lopen om heel die zooi in de prullebak te kankeren. Om vervolgens een boterham te smeren.
Klacht: Koeien die in zijn geheel verwerkt worden in MIJN broodje hamburger.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.