haar maagquote:Op woensdag 21 november 2007 14:02 schreef SCH het volgende:
Radio 2 zit er enorm mee in zijn maag, begrijp ik
Misschien kan hij nog meedoen aan Idols?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:16 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat God zich nu echt op zit te vreten, hij had gehoopt dat Zijn zoon nu eindelijk op nummer 1 zou staan, maar helaas...
De manier waarop is wat vreemd geef ik toe, maar dat iedereen er nu zo'n punt van maakt begrijp ik niet. Met evangeliseren is niets mis.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
Bij de christen-actie speelt iets heel anders. Lees de oproep nog eens. Het gaat ze niet om de muziek, maar het gaat ze om evangeliseren. Of anders gezegd: een lijst als de Top 2000 misbruiken voor religieuze doeleinden. Dat vind ik stukken kwalijker dan het steunen van een regionale volkszanger.
Dat is dus wat achtergrond waarom ik dit topic heb gestart.
Ik stel nergens dat er iets mis is met evangeliseren, maar daar hoef je een muzieklijst niet voor te misbruiken. Er zijn genoeg minder opdringerige methoden om mensen te wijzen op religie.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Gunner het volgende:
De manier waarop is wat vreemd geef ik toe, maar dat iedereen er nu zo'n punt van maakt begrijp ik niet. Met evangeliseren is niets mis.
One.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:52 schreef ranja het volgende:
Er is toch ook ooit een oproep van de Metallica fanclub geweest om One er in te krijgen, en dat is wel toegestaan. En inderdaad is Boudewijn de Groot met De Avond ook via een lobby in de lijst gekomen. Totale onzin dus dat ze nu 2 nummers gaan weren. Alle mensen die met de lobby meedoen stemmen namelijk ook op andere nummers (en niet perse 3 maar misschien wel gewoon 10) dus dat vertekende beeld valt wel weer mee. Dat er een hoop mensen gaan stemmen die anders niet zouden zijn gaan stemmen zou Radio 2 alleen maar mooi moeten vinden, kunnen ze weer het record aantal stemmen verbreken.
die reacties ZIJN zo'n beetje een boekdeel. Waar doel je precies op?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
De reacties op de radio2-site spreken boekdelen.
http://www.radio2.nl/page/nieuwsitem/112102
Als Hij een plaat had gemaakt en commercieel verkocht, ja. Wat Hij nooit gedaan zou hebben, maar goed.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:45 schreef dik_voormekaar het volgende:
Wat een onzin!
Als een fanclub van een popgroep zo iets doet is het kennelijk normaal, maar als een Christelijke groepering dit doet, heet het ineens religieuze manipulatie. Onzin. Wij zijn nu eenmaal fan van Jezus, dus mogen wij toch ook willen dat Hij op 1 komt !!!
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ach, of die manipulatie nu door christen-fundi's wordt gedaan of door Boudewijn de Groot hooligans
What makes you so sure? De paus was er niet te beroerd voor, hoor...quote:Op donderdag 22 november 2007 13:04 schreef Floripas het volgende:
Als Hij een plaat had gemaakt en commercieel verkocht, ja. Wat Hij nooit gedaan zou hebben, maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |