Valt mee. Ook de eerste keer dat ik dat nieuwe gedrocht van ze hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog steeds weg van Monsoon van Tokio Hotel![]()
Ik denk dat die lijst nog wel een heel stuk langer kan. Maar als je ergens niet van houdt dan valt het natuurlijk extra op. Zelf hoor ik The Fray, U2 en Maroon5 nauwelijks, maar volgens mij luisteren we dan ook op verschillende tijdstippen. Anouk daarentegen hoor ik constant, maar ja... Nederlands en net een nieuwe plaat uit. Vorige week was ze MegaHit en deze week levert ze de WeekCD.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Valt mee. Ook de eerste keer dat ik dat nieuwe gedrocht van ze hoor.
The Fray, U2, Maroon5 en Anouk zijn echter wel dagelijkse kost.
U2 komt uit Ierlandquote:Op woensdag 21 november 2007 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
The Fray, U2, Coldplay en nog meer van die engelse troep (ok U2 is amerikaans, maar net zo'n troep) hoor ik veels te vaak
Ja, maar aangezien wij het hier over 3FM hebben, gaat het over 3FM en de muziek te ze draaien.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:48 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een andere zender opzetten of je eigen cd's of mp3's luisteren.
Nog ergerquote:Officieel is U2 tegenwoordig een Nederlandse band. Hun belangrijkste onderneming U2 Limited is vanwege het gunstige belastingklimaat sinds 2006 gevestigd in Amsterdam op de Herengracht 566, hetzelfde pand als waar jaren geleden om dezelfde reden ook al The Rolling Stones hun onderneming hebben gevestigd.
Wehehequote:Op woensdag 21 november 2007 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ook
U2 uit Ierland? OKEigenlijk interesseert het me niet, maar goed, dan weet ik at ook weer, ligt dicht bij Engeland dus ligt't daaraan
Net zoals Snow Patrol...Schotland...Ook te dicht bij engeland en ook al zo'n kutband
Iddquote:Op woensdag 21 november 2007 14:50 schreef ruud.nl het volgende:
Queens of the stone age is nu op Kink FM met the lost art of keeping a secret.![]()
![]()
Ik heb de clip afgelopen zomer in het vliegtuig op de terugweg van Kreta al gezien. Chasing Cars is idd wel erg vaak voorbij gekomen om de tijd tot deze nieuwe single te vullen. Zelfde geldt voor Shut Your Eyes. Draai dan wat vaker wat oudere nummers als Run (zoals Annemieke vannacht nog deedquote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Dat nieuwe SP'tje vond ik wel geinig... al word ik niet vrolijk van het feit dat 3FM hem waarschijnlijk net zo vaak gaat draaien als
"Chasing Cars"
.
Ik ben er ook gek opquote:Op woensdag 21 november 2007 15:14 schreef Marc63 het volgende:Racing Rats
ja, ik houd wel van Engelse bands![]()
Michiel vertelde dat ze geen nieuwe single hebben uitgebracht nu Sawdust in de winkels ligt. Bij MoveYourAss hebben ze al een paar nummers laten horen en de Thin White Duke-remix van Mr. Brightside komt al langere tijd voorbij. Ik zag zelfs de clip afgelopen weekend op MTV.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben er ook gek op
Ondanks dat the Killers niet Engels zijn. Die mogen trouwens best wat vaker langskomen met hun nieuwe nummers (Tranquilize, Shadowplay).
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef rubbereend het volgende:
zo maar even snel op Marusha - Somewhere over the rainbow gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |