Het is een bekend probleem - IRS (Irritable Bowel Syndrome), ofte wel spastische darmen. Erg irritant, vermoeiend en bovendien niet geneesbaar met een pilletje of zo.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:28 schreef Etcetera het volgende:
misschien heb je iets verkeerds gegeten? of denk je dat het wat anders is?
oh dat lijkt me erg vervelendquote:Op donderdag 22 november 2007 10:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is een bekend probleem - IRS (Irritable Bowel Syndrome), ofte wel spastische darmen. Erg irritant, vermoeiend en bovendien niet geneesbaar met een pilletje of zo.
Gelukkig is m'nlieve vrouw er voor me, en maakt lekker
eten en
koffie.
Gelukkig niet, meestal maar 1 keer per jaar of zo. Is de laatste jaren wel vaker geweest deze tijd, rond de herfst, de een wordt verkouden en ik krijg krampen in m'n maag/darmen.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:57 schreef Etcetera het volgende:
oh dat lijkt me erg vervelend
heb je er vaak last van?
quote:
Niet in grote hoeveelheden of sterke koffie. Maar een lekker zacht bakkie kan bestquote:Op donderdag 22 november 2007 11:00 schreef Etcetera het volgende:
is koffie wel goed trouwens bij IRS
Alles primaquote:Op donderdag 22 november 2007 11:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Nem, alles goed? Maandag a.s. is weer quiz! Geloof niet dat de Undead Pints komen, maar de Sneaky Monkeys waarschijnlijk wel
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
Alles prima
Ja als er weer versterking nodig is ben ik gewoon van de partij
Vorige week ook meegedaan maar dat ging niet al te best
Was wel druk: 30 teams.
Dat was het zekerquote:Op donderdag 22 november 2007 11:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ach, als het maar gezellig was.
leuke sig erbij! N*ggers
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was het zeker
Kijken hoe lang het duurt voordat er iemand in trapt en gepikeerd gaat vragen waarom ik "niggers" in mijn sig heb staan
Wat zeg je daar? Nigger? Hey look everybody, it's the nigger guy!
Ik kan op dit moment even niks downloaden... en als m'n computer weer terug is, ga ik er nog even geen "troep" op zetten... althans, niet totdat ik een nieuwe computer kan kopen. Dan wordt de oude computer een "servertje" voor data en zoquote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
Je kunt Benders Big Score gaan downloaden
Tot straks!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even brood halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |