Die 10.000 euro wil ik graag incasseren, dus kan iemand me hier tips geven hoe ik die pyromaan kan vangen? Voorlopige opties:quote:Justitie in Groningen looft 10.000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de pyromaan in het dorp 't Zandt. Al een paar maanden zijn er brandstichtingen. Maandag ging voor de 15e keer een schuurtje in vlammen op.
da's dan al 30.000 euriquote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Die 10.000 euro wil ik graag incasseren, dus kan iemand me hier tips geven hoe ik die pyromaan kan vangen? Voorlopige opties:Een buurtbarbecue organiseren en kijken wie er het hardste kwijlt bij het aansteken Een open dag van de plaatselijke brandweer organiseren en kijken wie de wagens saboteert Iedere buurtbewoner om een vuurtje vragen en kijken wie er met een jerrycan benzine aankomt
Dan moet je er wel van maken: 'burn them'quote:
+3 Scherp!quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan moet je er wel van maken: 'burn them'
Valt ook niet op als er ineens een nieuw schuurtje gebouwt wordt door de politie met een holle boom ernaast.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:40 schreef SuCom het volgende:
-Bouw een schuurtje, plaats een camera in de boom ernaast en dan is het wachten...
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef snadrem het volgende:
Vragen of alle mannelijke inwoners hun broek uit willen trekken, roep dan "Brand!!! Brand!!!" en kijk wie er klaar komt![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
HAAHAHAHHhaahHAHahHAHahAhaH, dat kan natuurlijk helemaal niet! Je kan het geluid van een huisje helemaal niet nadoen!1!2!2!2!@!EINS!!1@1@1@!![]()
![]()
![]()
![]()
:D
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |