WTF?!?!?!?????quote:Op donderdag 22 november 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
G*dver de g*dver ik heb zin om iets in elkaar te schoppen![]()
Krijg net een email met een uitnodiging voor het afstudeerfeest van mijn ex; opzich al een draak van een mail waar ik naar van werd. Vervolgens spreekt een vriendin me op msn aan of ik ook een uitnodiging heb gehad, en wat ik van die foto van 'ons' vond. Vraag ik haar om die foto door te sturen, blijkt dat mijn ex-lieverd naar iedereen een uitnodiging met een foto van ons zoenend heeft gestuurd![]()
behalve aan mij dus. Lafbek
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Krijg net een email met een uitnodiging voor het afstudeerfeest van mijn ex; opzich al een draak van een mail waar ik naar van werd. Vervolgens spreekt een vriendin me op msn aan of ik ook een uitnodiging heb gehad, en wat ik van die foto van 'ons' vond. Vraag ik haar om die foto door te sturen, blijkt dat mijn ex-lieverd naar iedereen een uitnodiging met een foto van ons zoenend heeft gestuurd![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
Oh spannend ik val midden in een roddeluurtje![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dat wil ik ook wel eens weten
we want to knoooowquote:Op donderdag 22 november 2007 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met een
-verhaal.
Heb je hem er al op aangesproken?![]()
Ohnee, dat ga ik ook niet doen denk ik. Als ik een keer begin heb ik nog wel meer dingen die ik wil zeggen, en dat is dan weer rancuneus.... hou ik niet van.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met een
-verhaal.
Heb je hem er al op aangesproken?![]()
Ik mis iets.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
@Iamredleader: NOG MAAR 2 DAGEN GEK!!!!DD![]()
![]()
![]()
D:DLOLLERGekKEINZZZ!!!:Dd:DDSTOMEKOOI!
ik ook LOLLEREINZ!!11ROFLCOPTERBBQEINZEINZEINZquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:42 schreef Etcetera het volgende:
jawel, zo ben je welsoms moet je niet gaan mailen, maar in dit geval wel. en vooral die laatste optie
![]()
Ik zou opbellen en zeggen: 'hee, waarom heb je bij mijn mailtje die foto niet toegevoegd?'quote:Op donderdag 22 november 2007 13:42 schreef Etcetera het volgende:
jawel, zo ben je welsoms moet je niet gaan mailen, maar in dit geval wel. en vooral die laatste optie
![]()
Oke, wel verstandig van je.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik doe het echt niet. Die jongen is zo depressief dat hij het al moeilijk genoeg heeft met zichzelf. Ik heb hem een flinke deuk bezorgd door het uit te maken, en volgens mij is alles wat ik doe nog van invloed op hem.
Helaas is dat vice versa ook nog wel zo![]()
dus dubbele reden om geen rare trucjes uit te gaan halen.
dan kan ik nog minderquote:
Dat zou een hoop frustratie schelenquote:
Kijk, nou komen de leuke roddelsquote:Op donderdag 22 november 2007 14:10 schreef Soempie het volgende:
Wat Nem zegt.
Ik lurk in het oude Fok! account van m'n vriendje.![]()
![]()
De scheldpartij heeft geholpen, ik kan nu weer normaal werkenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou een hoop frustratie schelen
heeft hij op FOK! gezeten danquote:Op donderdag 22 november 2007 14:10 schreef Soempie het volgende:
Wat Nem zegt.
![]()
Hij zit nog steeds op Fok!quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
![]()
pm z'n nickname 'squote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 14:10 schreef Soempie het volgende:
Wat Nem zegt.
![]()
en sleur 'm hierheenquote:
Wil je de klonen ook.quote:
Ik heb gezegd dat de SC mijn stukje is en dat hij daar niet mag komen.quote:
uiteraardquote:
Dat werkt natuurlijk hetzelfde als een grote rode quizknop met een briefje erbij: niet op deze knop drukkenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat de SC mijn stukje is en dat hij daar niet mag komen.![]()
![]()
echt
Wow veel bij te lezenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent er weer!!![]()
Welk concert gaan jullie heen vanavond?![]()
En voor welk tentamen had je een 4.2?![]()
Kijk that's the spirit!quote:Op donderdag 22 november 2007 13:29 schreef Etcetera het volgende:
RODDELUURTJE MET ETCIE en soemp? en majo? en nem? en de rest?
- met welke donkere schone is Nem gespot? Vertel
- waaaar hangt Mik uit tegenwoordig? Zag dat ie vannacht nog iets dronkens gepost had
- welke rare dingen gebeuren in IARL's darmen? Trust me, I know
- wat is er met B.'s afrijddatum aan de hand Hehe spannend...
- waar is Jeaujeaurtje gebleven? Die is toch al een hele tijd weg?
- hoe loopt het af met Ede Staal? Die snap ik niet
Kan ik me voorstellen ja, hij is alles behalve sociaal op het momentquote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmo heeft het voorlopig verbruid bij mij, na enige tijd radiostilte was 'ie plotseling op een avond bij m'n broer, en bood z'n excuus aan, en beloofde beterschap. Waarop hij prompt weer sindsdien niks van zich laat horen. En ik heb tig keren gebeld, berichtjes gestuurd, en op MSN aangesproken. Nooit repons.
Dus ik hoef niet zo per se, maar dank voor het aanbodmisschien zie ik je maandag dan wel
en je moet nog langskomen voor Pulp Fiction
![]()
Ik heb altijd genoeg roddelsquote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij gaat ons van roddels voorzien?
Fink is trouwens bijzonder relaxte "cruise"-muziek. Lekker in de auto, TomTom instellen op "where-ever"
Wat een lul zegquote:Op donderdag 22 november 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
![]()
Meh, geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 22 november 2007 15:07 schreef Soempie het volgende:
Jij was toch ook aan het daten, MaJo? Hoe is dat afgelopen?![]()
Smart ass!quote:Op donderdag 22 november 2007 15:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon in soempies fobo![]()
Checkquote:Op donderdag 22 november 2007 15:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon in soempies fobo![]()
Nem wist het zelf ook niet en Ede Staal is een relletje gaande door een actie van DvhN met de oproep om te stemmen op Ede voor de Top2000 maar de actie was blijkbaar te succesvol en is geboycotquote:RODDELUURTJE MET ETCIE en soemp? en majo? en nem? en de rest?
- met welke donkere schone is Nem gespot? Vertel
- hoe loopt het af met Ede Staal? Die snap ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |