quote:Oops...
The requested page could not be found. Please go back to the previous page with your browser's back button.
If you are trying to log into a different user account,
*ZZZZIP*quote:Op woensdag 21 november 2007 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoog er maar iets, dan gebeurde er hier nog wat
Ben jij niet jarig vandaag? Hyves zegt van wel namelijkquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 21 november 2007 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben jij niet jarig vandaag? Hyves zegt van wel namelijk
In dat geval: GEFELICITEERD OUWE!
[ afbeelding ]
Maar of die link dan word aangeklikt vanuit een email of dat je deze link direct plaatst moet vlgs mij toch niet uitmakenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je kan alleen maar invites sturen via de mail.
Zat zelf ook eerst te kutten met de foto's van Kreta.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar of die link dan word aangeklikt vanuit een email of dat je deze link direct plaatst moet vlgs mij toch niet uitmakenBlijkbaar wel natuurlijk
He lekkerquote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Lekker, versterker naar de klote
Zonnebank, tieten,... lekker kontje,.. insmeren, zonnebank,.. flauw eindequote:
Proestquote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker
Maar dan gebruik je die van je nieuwe telefoon toch?
He leuk.. ik zie alleen een klein plaatje van een blonde del in de linkerbovenhoek... computersquote:Op woensdag 21 november 2007 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zonnebank, tieten,... lekker kontje,.. insmeren, zonnebank,.. flauw eindeLeuk filmpje!
Grootte gamesites proberen tegenwoordig op te vallen met de scores op spellen, jammer.quote:
Je zult denken, daar heb je Roy weer met zn Mario fetisj, maar geloof me. Mario Galaxy is het waard. Ik zit met open mond te spelen. Platformperfectie zeg ik je!quote:
EDGE geeft Mass Effect en Assassins Creed een 7quote:Op woensdag 21 november 2007 20:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Grootte gamesites proberen tegenwoordig op te vallen met de scores op spellen, jammer.
EDGE hoeven we niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
EDGE geeft Mass Effect en Assassins Creed een 7
Ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zult denken, daar heb je Roy weer met zn Mario fetisj, maar geloof me. Mario Galaxy is het waard. Ik zit met open mond te spelen. Platformperfectie zeg ik je!
Ik heb geen Mario fetisj, maar van wat ik er tot nu toe van heb gezien en gehoord sluit ik me helemaal bij je aan.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je zult denken, daar heb je Roy weer met zn Mario fetisj, maar geloof me. Mario Galaxy is het waard. Ik zit met open mond te spelen. Platformperfectie zeg ik je!
Ze gaven Halo 3 en The Orange Box een 10. Moeten we dan ook maar niet serieus nemen.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:30 schreef gijsje79 het volgende:
EDGE hoeven we niet meer serieus te nemen.
Op jouw leeftijd heet dat een ouderdomsvlek toch?quote:
Ik denk daar komt ie..quote:Op woensdag 21 november 2007 23:44 schreef Chocobo het volgende:
SERIEUUUSSS![]()
![]()
http://www.break.com/index/the-best-diver-in-france.html
Halo 9.5 is voldoende.quote:Op donderdag 22 november 2007 06:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze gaven Halo 3 en The Orange Box een 10. Moeten we dan ook maar niet serieus nemen.
Ik gisteren spruitjesquote:Op donderdag 22 november 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goeiemoggel!!
Ik heb een sproetje.
quote:
En dan koop je ME, zonder er wat van te lezen.....1 of 2 filmpjes gezien... zal wel goed zijn, kopen.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jeetje wat een maand kwa games, kom geld te kort.
Gelukkig vandaag Mass Effect gehaald ff gespeeld, vanavond geen tijd morgen maar es verder.
Zelf nog intresse in:CoD4 Assassin's Creed Ace Combat 6 En dan komt morgen ook nog es Soldier of Fortune: Payback uit. Last.
Ik ga me maar eerst vermaken met Mass Effect.
Ik maak me zelf denk ik alleen maar gek.
Moorddadige snelheid inderdaad... werd je staande gehouden daarom?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Gister trouwens een boete van ¤ 14 (!) gekregen. 7 km/uur te hard gereden! Nu voel ik me zoooooo schuldig en crimineel.![]()
![]()
![]()
Neen, ik kreeg een persoonlijk aan mij geadresseerde strenge en vermanende brief. Zal ik een handgeschreven antwoordbrief sturen waarin ik mijn welgemeende excuses aanbied en beloof het nooit meer te doen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:43 schreef Bastard het volgende:
Moorddadige snelheid inderdaad... werd je staande gehouden daarom?
Precies, je moet eigenlijk door het slijk gaan voor je onverantwoord gedrag..quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neen, ik kreeg een persoonlijk aan mij geadresseerde strenge en vermanende brief. Zal ik een handgeschreven antwoordbrief sturen waarin ik mijn welgemeende excuses aanbied en beloof het nooit meer te doen.
Precies. Er hadden die zondagavond op dat (lege) stuk snelweg waar je 80 km/uur mag rijden maar waar geen wegwerker te bekennen was wel kinderen kunnen spelen. En ik met mijn moorddadige snelheid van 87 km/uur had ze dan vermorzeld! Ik heb zo'n spijt!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:50 schreef Bastard het volgende:
Precies, je moet eigenlijk door het slijk gaan voor je onverantwoord gedrag..
je reed wel 90 hoor er is nog 3 km/h vanaf gegaan. Echt een moordadige snelheid iddquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. Er hadden die zondagavond op dat (lege) stuk snelweg waar je 80 km/uur mag rijden maar waar geen wegwerker te bekennen was wel kinderen kunnen spelen. En ik met mijn moorddadige snelheid van 87 km/uur had ze dan vermorzeld! Ik heb zo'n spijt!![]()
Ik wacht tot de kerst.quote:
Ik zou duidelijk voor GH3 gaan... wat is nou cooler dan luchtgitaar spelen? Juist.. toetsen rammen!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht tot de kerst.![]()
Ik twijfel wel om GH3 te halen.![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, ik doe het liever zelf dan dat ik het Gijsje 79 laat opknappen![]()
weet je wat nu het probleem is? Als ze zeggen dat iedereen die tot 10 km/u te hard rijdt geen boete krijgt, omdat het de moeite niet is om daar boetes voor te geven dan kom je uiteindelijk weer op hetzelfde probleem uitquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Gister trouwens een boete van ¤ 14 (!) gekregen. 7 km/uur te hard gereden! Nu voel ik me zoooooo schuldig en crimineel.![]()
![]()
![]()
Te hard = te hard.. je moet een grens trekken ja. Maar steek die energie nou in flitsen bij een school op woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:12 schreef kepler het volgende:
[..]
weet je wat nu het probleem is? Als ze zeggen dat iedereen die tot 10 km/u te hard rijdt geen boete krijgt, omdat het de moeite niet is om daar boetes voor te geven dan kom je uiteindelijk weer op hetzelfde probleem uit
Ben het er wel mee eens dat de max. snelheid wat dynamischer mag zijn, 's nachts kan je prima harder rijden op de snelweg
dat zeker, prioriteiten liggen nu vooral op geld verdienen en niet op het beschermen van mensen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Te hard = te hard.. je moet een grens trekken ja. Maar steek die energie nou in flitsen bij een school op woensdagmiddag.
Beetje melodramatisch!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:21 schreef kepler het volgende:
[..]
dat zeker, prioriteiten liggen nu vooral op geld verdienen en niet op het beschermen van mensen...
Bij Daan's school staan elke ochtend twee wijkagenten om het verkeer en de kinderen in de gaten te houden. En ze drinken een bakkie binnen in de school zo nu en dan. En,... als de school uit gaat, zijn ze weer van de partij. Van de week een praatje mee gemaakt. Bescherming en veiligheid staat in ieder geval hoog op de lijst bij het korps en ik kan het ook niet ontkennen,.... ze staan er elke dag!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, maar daarom niet minder waar.
Worden veel wapens op school afgepakt bij Daan op school of wa?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij Daan's school staan elke ochtend twee wijkagenten om het verkeer en de kinderen in de gaten te houden. En ze drinken een bakkie binnen in de school zo nu en dan. En,... als de school uit gaat, zijn ze weer van de partij. Van de week een praatje mee gemaakt. Bescherming en veiligheid staat in ieder geval hoog op de lijst bij het korps en ik kan het ook niet ontkennen,.... ze staan er elke dag!
Nee Gijs,.... dat is echt een nette schoolquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Worden veel wapens op school afgepakt bij Daan op school of wa?
dat is wel weer positief danquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij Daan's school staan elke ochtend twee wijkagenten om het verkeer en de kinderen in de gaten te houden. En ze drinken een bakkie binnen in de school zo nu en dan. En,... als de school uit gaat, zijn ze weer van de partij. Van de week een praatje mee gemaakt. Bescherming en veiligheid staat in ieder geval hoog op de lijst bij het korps en ik kan het ook niet ontkennen,.... ze staan er elke dag!
Leuke zinquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben blij dat ik woon waar ik woon
Zoeken naar een andere baan, solli bij Struik!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:49 schreef Magneet het volgende:
ik moet gvd werken op me werk, het zou verboden moeten worden!
ach, heb het ruim 1 1/2 jaar belachelijk rustig gehad, mag eigenlijk wel weer een keer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoeken naar een andere baan, solli bij Struik!
Hoho, ik moet daar eerst zelf nog beginnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoeken naar een andere baan, solli bij Struik!
Zit al thuis,... net de LE uitgepaktquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit al thuis,... net de LE uitgepakt
maar Mario dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit al thuis,... net de LE uitgepakt
Denk dat je niet de disc nodig hebt,... wacht zelf al maanden op deze Live versie,... erg goedkoop. Spel is veeeel groter dan Legend zelf! Volgens mij checkt die je profile naar gespeelde games of save-games!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:59 schreef gijsje79 het volgende:
Enige tijd geleden bekend geworden dat, ter gelegenheid van Lara Croft's verjaardag, Tomb Raider: Anniversary in vijf losse delen op Xbox Live zouden verschijnen. Om het nog wat feestelijker te maken zou de game ook op disc uit komen.
De game verscheen afgelopen maand, maar de downloadbare versies waren nergens te vinden en gewoonweg spoorloos. Echter, de game is vanaf vandaag dan eindelijk te downloaden vanaf het Xbox Live netwerk. De downloadbare versie is opgedeeld in twee stukken van elk 1,6 Gb welke op hun beurt op 1200 Microsoft punten komen. Dit is omgerekend ongeveer ¤13,96 per deel.
Let wel op dat je 'Tomb Raider: Legend' nodig om deze versie te spelen.
Heb geen Legend meer.![]()
Ach deel 1 ook op de PSX gespeeld, laat deze wel voorbij gaan.
Durf het bijna niet te zeggen,... maar Mario = God,... zit diep in wereld 1,.. platform perfectie zeg ik je. Zoooo goed!!quote:
Ik wacht wel af.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat je niet de disc nodig hebt,... wacht zelf al maanden op deze Live versie,... erg goedkoop. Spel is veeeel groter dan Legend zelf! Volgens mij checkt die je profile naar gespeelde games of save-games!
Ik heb de Legend disc ook nogquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik wacht wel af.
Hoor het wel als ie het bij jou doet.
Ik heb de PS2-versie gespeeld. Geweldige remake die van grote hoogte op Legend poept.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat je niet de disc nodig hebt,... wacht zelf al maanden op deze Live versie,... erg goedkoop. Spel is veeeel groter dan Legend zelf! Volgens mij checkt die je profile naar gespeelde games of save-games!
Zit in de Terrace,.... die levels,... die controlsquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond met Mario begonnen. Potverdomme wat doet Nintendo dat weer goed. In een woord: Magisch!
quote:Op zaterdag 24 november 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:
Mass Effect ,.... godver, ziekelijk mooi gewoon! Had eerst ook dat filter aan staan.. en het had wel wat, beetje cinematisch. Maar ik zet m uit.. en mn schip vliegt langs de aarde.... verdomme leek dat even levensecht![]()
Vind het zon cool spel, nu al![]()
Heb er pas 3 uur in zitten met mn geile shepard, maar hunker naar meer.
Succes Gijs,... maar op Halo na is het niet zo dat je staat te springen om te gamen toch? Als er iemand 3 weken kan wachten ben jij het wel!quote:Op zondag 25 november 2007 10:35 schreef Magneet het volgende:
nee gisteren geen tijd voor gehad. DOe ik morgen wel.
Gijs, ik ben verslaafd aan Halo. Wacht inderdaad niet op nieuwe games maar toch. Duurt trouwens 25 dagen hoorde ik gister op het bandje bij MS. Had wel al ff gebeld maar duurde me te lang en moest weg dus opgehangen.quote:Op zondag 25 november 2007 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Succes Gijs,... maar op Halo na is het niet zo dat je staat te springen om te gamen toch? Als er iemand 3 weken kan wachten ben jij het wel!
Kan langer gaan duren met de December maand in het voorruitzichtquote:Op zondag 25 november 2007 11:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs, ik ben verslaafd aan Halo. Wacht inderdaad niet op nieuwe games maar toch. Duurt trouwens 25 dagen hoorde ik gister op het bandje bij MS. Had wel al ff gebeld maar duurde me te lang en moest weg dus opgehangen.
Twee woorden,.................................quote:
ach ik zie wel. Ik probeer morgen ff de voeding van een collega te lenen ( zijn box is toch banned, de *%^%%& ) kijken of dat iets uitmaakt.quote:Op zondag 25 november 2007 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan langer gaan duren met de December maand in het voorruitzichtGun het je niet,..... en dat is best gek voor mij doende!
van je 360-blog B.quote:He played Halo 3, Mass Effect gaining 1 achievement, and then the lightweight went to bed
Geweldige keuze,.... spel is denk ik niet voor iedereen maar jij trekt dit zeker wel. Wel flinke learning-curve. Heb dit spel 2 uurtjes gespeeld,... en zelfs op normal flink gestorven af en toe,... tis echt inkomen. Na een paar uur wil je niks anders meer,.... dat verhaalquote:Op zondag 25 november 2007 12:18 schreef kepler het volgende:
ik ga Mass Effect vanmiddag halen
Maar moet ook Bioshock nog uitspelen, Halo 3 blijft toch cool en misschien krijg ik Ace Combat 6 ook nog
Meen je dat nou Ben denk ik nog maar 3x dood gegaan ofzo..quote:Op zondag 25 november 2007 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldige keuze,.... spel is denk ik niet voor iedereen maar jij trekt dit zeker wel. Wel flinke learning-curve. Heb dit spel 2 uurtjes gespeeld,... en zelfs op normal flink gestorven af en toe,... tis echt inkomen. Na een paar uur wil je niks anders meer,.... dat verhaalMooiste 360 game,..... !!
kheb nog genoeg te gamenquote:Op zondag 25 november 2007 18:47 schreef Bastard het volgende:
... al stormde het Gijs ...
Negatief Mass Effect haal weer,..... het zou me niet tegen houdenquote:Op zondag 25 november 2007 18:47 schreef Bastard het volgende:
... al stormde het Gijs ...
Dat was mijn GOTY,... ME is erover heen gegaanquote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb nog genoeg te gamen
Vanavond maar Bioshock afmaken
jij hebt ook een autoquote:Op zondag 25 november 2007 19:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Negatief Mass Effect haal weer,..... het zou me niet tegen houden
Zo goed Gijs? Nu ben ik erg benieuwd! Ik ga hem opzeker met de kerst spelen! Nu vollop aan het genieten van Mario! Heerlijk om na een paar toffe maar sombere en gewelddadige games als Bioshock, Half-Life 2 en Gears of Wars een onschuldige, kleurrijke platformer te spelen! En wat zitten die levels allemaal goed in elkaar. Ik ben pas bij de tweede galaxy, maar wat een afwisseling! En die gameplay en camera. Gewoon perfect. Mario-bijquote:Op zondag 25 november 2007 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Dat was mijn GOTY,... ME is erover heen gegaan
Heb er een boekje van liggen.. niet gelezen, op Tamara dr werk zijn 2 kerels flauw gevallen door het bakkeren. Huisarts was ook pissig geworden en gezegd dat het alleen goed voor vrouwen is, mannen hebben meer nodig.quote:Op maandag 26 november 2007 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag begonnen met Sonja Bakkeren...ik heb nu al honger.
Ik ben flink afgevallen. Alleen de laatste 5 kilo's lukken niet zo vlot.quote:Op maandag 26 november 2007 08:26 schreef Bastard het volgende:
Heb er een boekje van liggen.. niet gelezen, op Tamara dr werk zijn 2 kerels flauw gevallen door het bakkeren. Huisarts was ook pissig geworden en gezegd dat het alleen goed voor vrouwen is, mannen hebben meer nodig.
In die boeken word onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen gerechten hoorquote:Op maandag 26 november 2007 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb er een boekje van liggen.. niet gelezen, op Tamara dr werk zijn 2 kerels flauw gevallen door het bakkeren. Huisarts was ook pissig geworden en gezegd dat het alleen goed voor vrouwen is, mannen hebben meer nodig.
Ach ik weet wel waar ik dik van ben.. en waarom het er niet af gaat.. dat zal iedereen wel weten van zichzelf.quote:Op maandag 26 november 2007 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
In die boeken word onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen gerechten hoor
Jammer dat je er vrijdag niet bij kan zijn met het toernooiquote:Op maandag 26 november 2007 09:22 schreef Magneet het volgende:
zow, even examen gehaald. Nu gaat Bill beweren dat ik echt iets zou moeten weten van Vista
Ga je meedoen met het Halo3-toernooi?quote:Op maandag 26 november 2007 09:56 schreef Bastard het volgende:
Jammer dat je er vrijdag niet bij kan zijn met het toernooi
echt kut idd.quote:Op maandag 26 november 2007 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer dat je er vrijdag niet bij kan zijn met het toernooi
Beter,.... soort van de perfecte KOTOR,... als ik lees dat jij bijvoorbeeld GH3 wilt spelen terwijl dit in de winkels ligt krijg ik echt een emoquote:Op maandag 26 november 2007 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo goed Gijs? Nu ben ik erg benieuwd! Ik ga hem opzeker met de kerst spelen! Nu vollop aan het genieten van Mario! Heerlijk om na een paar toffe maar sombere en gewelddadige games als Bioshock, Half-Life 2 en Gears of Wars een onschuldige, kleurrijke platformer te spelen! En wat zitten die levels allemaal goed in elkaar. Ik ben pas bij de tweede galaxy, maar wat een afwisseling! En die gameplay en camera. Gewoon perfect. Mario-bijAch, en Mario/Mass Effect. Je reist ook heen en weer tussen planeten.
Ach,.. beter niet mee doen dan laatste worden toch?quote:
Ach ja waarom niet... knallen is knallen hequote:Op maandag 26 november 2007 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je meedoen met het Halo3-toernooi?
Onderschat Magneet niet Gijs.. die kan wel knallen hoorquote:Op maandag 26 november 2007 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach,.. beter niet mee doen dan laatste worden toch?
KNAL,.... in je kont,.... !quote:Op maandag 26 november 2007 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onderschat Magneet niet Gijs.. die kan wel knallen hoor
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 26 november 2007 10:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KNAL,.... in je kont,.... !
Waar was dat ook alweer van
GH3 ben ik weer vanaf gestapt. Niet alleen is het té duur, het heeft me ook een te hoog Josti-band niveau. Want dat is het eigenlijk. Noten zijn kleuren, en je moet op tijd op de knop met de goede kleur klikken. Ik heb erg zin in ME hoor! Wordt absoluut mijn volgende game na Maaaaaaaaaaaarió.quote:Op maandag 26 november 2007 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Beter,.... soort van de perfecte KOTOR,... als ik lees dat jij bijvoorbeeld GH3 wilt spelen terwijl dit in de winkels ligt krijg ik echt een emo![]()
![]()
Serieus,.... je naam staat op dit spel,...
Schreef ik... aanmelden middels PM naar Kepler.quote:Op maandag 26 november 2007 11:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Vrijdag knallen zei je ?
Ze deed het zelfquote:
helaas, ik kan de 360 vaak niet eens aanzetten of hij crashed al meteen. sowieso suck ik in Lone Wolves.quote:Op maandag 26 november 2007 12:48 schreef kepler het volgende:
nog maar ff spammen hier:
Halo 3 toernooi
Struik en Gijsje doen vast wel meeMagneet, doet je 360 echt helemaal niks meer
Of kan je het niet proberen?
zo dan ?quote:Op maandag 26 november 2007 16:59 schreef Bastard het volgende:
pff ik heb zelfs 2 foto's gepost vandaag
Was vandaag in Warffum.quote:
Nee dank je.quote:Op maandag 26 november 2007 12:48 schreef kepler het volgende:
nog maar ff spammen hier:
Halo 3 toernooi
Struik en Gijsje doen vast wel meeMagneet, doet je 360 echt helemaal niks meer
Of kan je het niet proberen?
!quote:Op maandag 26 november 2007 19:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee dank je.
Wil gamen wanneer het mij uitkomt, wil geen vaste tijden.
quote:Op maandag 26 november 2007 19:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee dank je.
Wil gamen wanneer het mij uitkomt, wil geen vaste tijden.
It's a me, Marióóóóóóóóóóóóóó!quote:
Ik moet zeggen dat ik hem heel tof vind. Ultieme verfijning in het platformgenre. Ik kan me niet voorstellen dat het beter wordt dan dit. Prachtige kleurrijke graphics, heel veel afwisseling, perfecte camera en bediening. Ik heb zelf niks met Mario als figuur (NSMB op de DS was de eerste die ik echt heb gespeeld), maar Nintendo zet hier toch echt iets moois neer. Zeg maar een 20 jaar oude single malt whisky, terwijl de concurrenten een fles Johnny Walker zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
Ja is tie cool Gijs? Beetje springen.. muntjes pakken en doorspringen?![]()
Ah Whiskeyquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem heel tof vind. Ultieme verfijning in het platformgenre. Ik kan me niet voorstellen dat het beter wordt dan dit. Prachtige kleurrijke graphics, heel veel afwisseling, perfecte camera en bediening. Ik heb zelf niks met Mario als figuur (NSMB op de DS was de eerste die ik echt heb gespeeld), maar Nintendo zet hier toch echt iets moois neer. Zeg maar een 20 jaar oude single malt whisky, terwijl de concurrenten een fles Johnny Walker zijn.
Maar volgend jaar:
[ afbeelding ]
Ik moet binnenkort ook weer eens een lekkere fles halenquote:
Er is/was een grootte whiskeyproeverij in Leiden.. kon je ze allemaal proeven!quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook weer eens een lekkere fles halen
Ik ben geen echte kenner, maar ik weet wat ik lekker vind. Op zich kan ik ook best lang doen met een fles. Wijn daarentegen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:50 schreef Bastard het volgende:
Er is/was een grootte whiskeyproeverij in Leiden.. kon je ze allemaal proeven!![]()
Heerlijk spul is het, maar kan er niet van af blijven dus maar niet te vaak in het jaar kopen voor mij.
Jawel, maar ik heb geen zin om maar 3 potjes te spelen op 1,5 uur tijd ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:03 schreef kepler het volgende:
[..]
toch jammerAlsof jullie niet gamen op vrijdagavond
![]()
Je word ingedeeld in een groep.. die moet rond een uur of 2000 spelen.. nou als ie klaar is en je hebt niet gewonnen ga je toch gewoon wat anders doen? En zo ja.. nou dan hoor je wel hoe laat de tweede match is. Ik zie het probleem echt niet, ff lachen toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen zin om maar 3 potjes te spelen op 1,5 uur tijd ofzo
Heb jij de SP al uitgespeeld trouwens ? Ik wacht niet meer op Jupiler hoorZit pas in level 3 ofzo. Samen co-op doen ?
je wordt ingedeeld op een bepaalde tijd, speel je een paar potjes. Mocht je naar de finale gaan dan moet je een uurtje later weer (of 10 min, als je in de tweede groep zit). In de tussentijd kan je blijven gamen, of juist weer andere dingen gaan doenquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen zin om maar 3 potjes te spelen op 1,5 uur tijd ofzo
Heb jij de SP al uitgespeeld trouwens ? Ik wacht niet meer op Jupiler hoorZit pas in level 3 ofzo. Samen co-op doen ?
Had ik het tegen jou ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je word ingedeeld in een groep.. die moet rond een uur of 2000 spelen.. nou als ie klaar is en je hebt niet gewonnen ga je toch gewoon wat anders doen? En zo ja.. nou dan hoor je wel hoe laat de tweede match is. Ik zie het probleem echt niet, ff lachen toch?
Hoe origineelquote:
Shake it baby!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe origineel
[ afbeelding ]
Klinkt goed Gijsquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:46 schreef Bastard het volgende:
Godver.. ik ben zo vol van Mass Effect he.. ongeloofelijk gewoon.
Gisteren even spelen.. was ik 3 uur verder, nog bezig met dezelfde missie. Ik kreeg ergens dorst, gewoon niet gaan drinken.. doorspelen. Lag in bed, heb gewoon gedroomd over schieten in ME
Ik zeg het gewoon, -> mijn beste spel ooit!!
Gijs wat doe je... Ik heb echt geen tijd om dat te spelen... Nu moet ik welquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:46 schreef Bastard het volgende:
Gisteren even spelen.. was ik 3 uur verder, nog bezig met dezelfde missie. Ik kreeg ergens dorst, gewoon niet gaan drinken.. doorspelen. Lag in bed, heb gewoon gedroomd over schieten in ME
Alless opzij zetten Gijs... dit is zo epic! Je maakt een character aan waar je echt een band mee krijgt, je kan dingen zeggen die jij zou willen zeggen. Je team is erg cool, missies zijn cool.. echt het idee dat je in space bent om de mensheid te redden. Grafisch.. ook mooiste spel ooit, geluid is zoals je zou willen.. het is als 1 geweldige film die uuuuuren duurt!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Gijs wat doe je... Ik heb echt geen tijd om dat te spelen... Nu moet ik wel
Vrijdag maar even de stad in dan
wat voor foutmelding? (hopelijk heeft niet iedereen dat...)quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:58 schreef Bastard het volgende:
Kep, heb je mn PM gehad van vandaag![]()
Kreeg een foutmelding..
Nee nou ging ie goedquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:04 schreef kepler het volgende:
[..]
wat voor foutmelding? (hopelijk heeft niet iedereen dat...)
Ik heb niks ontvangen van jou vandaag...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:46 schreef Bastard het volgende:
Ik was onwetend..quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zei je ook over Forza2 en daarna over Halo 3
SP van ME is ook maar zo`n 12 uur hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was onwetend..
Forza2 is de beste racer.. Halo3 beste MP ervaring.. SP van genoten maar zo klein bij een Mass Effect Gijs.
Als je goed kijkt, mierenneukt.. welke dude gaat er nou met een helm op zn kop in een dik pak door een naar het uitziet een bloedhete jungle en woestijn lopen met een pistool wat lijkt op het gemiddelde waterkanon die bij de Intertoys te halen zijn?![]()
MP is zwaarrrr ok.. beste MP ervaring.
Maar voor SP.. Mass effect..zelfs beter dan rondjes rijden
quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:49 schreef Bastard het volgende:
Moeten trouwens weer es Forza spelen ook Gijs
Mainquest 20 uur.. dan de sidequests nog..quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
SP van ME is ook maar zo`n 12 uur hoor
quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mainquest 20 uur.. dan de sidequests nog..
Ik heb nu 8 uur gespeeld en ben nog bezig met de eerste missie van de MQ
bronquote:Met veel plezier heb ik het verhaal dan ook gespeeld, maar is het jammer dat het hoofdverhaal binnen een uurtje of twaalf, dertien uitgespeeld kan worden. Dat is voor RPG-begrippen erg kort, maar het is wel krachtig. De speelduur kan overigens verlengd worden wanneer je het heelal gaat verkennen en planeten bezoekt, maar heel veel hoef je daarvan niet voor te stellen. De planeten die je kunt bezoeken bevatten nauwelijks verhaal en bestaan meestal uit het ontdekken van wat mineralen, een zeldzaam voorwerp en met een beetje geluk een basis gevuld met vijanden. Deze sidequests in Mass Effect zijn dan ook niet zo interessant. De kleine opdrachten in de Citadel, de hoofdstad in Mass Effect, zijn een stuk interessanter. Zo mocht ik een ruzie tussen twee vrienden oplossen door ze allebei voor hun kop te schieten. Hey, je bent een bad guy of je bent het niet.
Poep ik op.. Gijsje zit al op 15 uurquote:
Ook al gooi je er nog 1000 bronnen tegenaanquote:
Dat mag dan ook wel voor 3 x 60 euroquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:56 schreef Strolie75 het volgende:
Het is trouwens het eerste deel van een trilogie!
Dus uiteindelijk komt het met die spelduur wel goed.
Goh jij bent makkelijk over te halen om een kutspel te halen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Net besteldt en betaalt, morgen in huis :-)
Wat heb je besteld? Een grammaticaboek?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Net besteldt en betaalt, morgen in huis :-)
Verkeerde linkquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Een grammaticaboek?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Een grammaticaboek?
Vind KOTOR II een van de beste spellen die ik gespeeld heb dus ik zal me hier ook wel mee vermakenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Toch is het niks voor Struik denk ik overigens,... maar Ok
JIj hebt bij iedere release wel een meevaller he?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:04 schreef gijsje79 het volgende:
Morgen maar es verder me ME.
Vriendin is iedere avond aan het werk tot maandag.
Vaak wel, gisteren maar film gekeken namelijk "Eternal Sunshine of the spotless mind" viel er bijna bij inslaap.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
JIj hebt bij iedere release wel een meevaller he?
Kheb vanavond geen ME.. tam wil House kijken.. prima natuurlijk, ik kon nog een uurtje gamen, laat dat maar zitten dan
Ja drama film met Jim Carrey.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:01 schreef Bastard het volgende:
hm bekende titel wel..
Morgen komt Braampje, word het m ook niet.
KOTOR IIquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vind KOTOR II een van de beste spellen die ik gespeeld heb dus ik zal me hier ook wel mee vermaken
Ook geen third party voor Wii kopen. Heb die vorig jaar van Blaze gehad,.... stukken minder dan mijn huidige Nintendo component! Prachtig beeld,... helemaal Galaxy (lees Gay)quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie, waar heb je deze gekocht en voor hoeveel: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=16445&page=1
Ik moet mn consoles namelijk ook via component gaan aansluiten, Wii ziet er niet uit met scart op een HD TV
Gijsquote:Op woensdag 28 november 2007 00:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook geen third party voor Wii kopen. Heb die vorig jaar van Blaze gehad,.... stukken minder dan mijn huidige Nintendo component! Prachtig beeld,... helemaal Galaxy (lees Gay)
En over de Joytech component/RGB switch,.... matige kwaliteit hoor. Heb zelf een Panasonic 7.1 digitale versterker voor beeld en geluid,... geniaal ding. Switched optimaal component en HDMI door. Hoop receivers doen dan nu,... beter check voor zoiets. Geen beeldverlies!
[ afbeelding ]
Die geluiden van die wapens in Mass Effect over je sub,.. tyyyfus
Vanaf 350quote:Op woensdag 28 november 2007 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GijsKlinkt veel te duur
Ik wil gewoon een apparaat dat werkt. Ik ben geen graphicshoer verder, wil gewoon beeld.
Klinkt nog steeds als een of ander eng virusquote:Op woensdag 28 november 2007 01:07 schreef Chocobo het volgende:
Noot en Strol,... graag jullie Wii nummers of whatever even PM-en,... wil een lading Mii's op jullie afsturen
Feros ben ik vlgs mij ook... met die Geth in het trappenhuis toch? Geweldige missie inderdaad!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KOTOR II![]()
Jij??
De respect!! Dan ga je echt genieten.
@ de ME gamers,.... heb net Feros gedaan,... ben op de helft van die planeet,... SERIEUSSSSS![]()
![]()
![]()
Wat een spel
Gijs, heb je eindelijk een HDTV?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie, waar heb je deze gekocht en voor hoeveel: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=16445&page=1
Ik moet mn consoles namelijk ook via component gaan aansluiten, Wii ziet er niet uit met scart op een HD TV
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:07 schreef Chocobo het volgende:
Noot en Strol,... graag jullie Wii nummers of whatever even PM-en,... wil een lading Mii's op jullie afsturen
Mijn oude vertrouwde NAD doet het nog prima. Wat geluid betreft tenminste.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:57 schreef Chocobo het volgende:
En over de Joytech component/RGB switch,.... matige kwaliteit hoor. Heb zelf een Panasonic 7.1 digitale versterker voor beeld en geluid,... geniaal ding. Switched optimaal component en HDMI door. Hoop receivers doen dan nu,... beter check voor zoiets. Geen beeldverlies!
Ik vind haar een beetje dom.... maar wel lekkerquote:Op woensdag 28 november 2007 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver
http://www.zoei.nl/content/view/1734/1/
Had je die nog niet dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Net de Lord Of The Rings Extended Editions Trilogy (12DVD) bestelt voor de kerst
[ afbeelding ]
Allen deel 1 losquote:
Nederlandse ondertitels weet ik niet, moet je even bij de gedetailleerde beschrijving kijken.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Allen deel 1 los
Zie net dat tie bij amazon.co.uk goedkoper is.
Kun je daar gewoon bestellen ? Of heb je dan geen Nederlands ondertiteld ? En mag dat van de douane ?
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nederlandse ondertitels weet ik niet, moet je even bij de gedetailleerde beschrijving kijken.
Als je in Engeland DVD's wilt bestellen is www.play.com ook wel een goede.
Binnen de EU betaal je geen importheffing, als je bij www.amazon.com besteld wel boven de $50.
waar dan wel weer 10 euro verzendkosten bijkomen zeker?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Mailtje gestuurd
Scheelt 20 euro
Yep, maar dan scheelt het nog een 10-tjequote:Op woensdag 28 november 2007 13:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
waar dan wel weer 10 euro verzendkosten bijkomen zeker?
issie al opgehaald?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
waar dan wel weer 10 euro verzendkosten bijkomen zeker?
nope, leen vanaaf ff een voeding van een collega. heb echt het vermoeden dat het daar aan ligt dan hoeft MS alleen een andere voeding te sturenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope, leen vanaaf ff een voeding van een collega. heb echt het vermoeden dat het daar aan ligt dan hoeft MS alleen een andere voeding te sturen
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:01 schreef Chocobo het volgende:
MASSSSS EFFEEECCCTTTTWAT EEN SPEL!!!
Echt hoor Gijs,... gisteren gilde ik echt,... heerlijk al die questjes,.... hoefde niet met Feros te beginnen,.. kon ook een van die andere twee zijn, maar zit inderdaad waar jij ook zit,... trappenhuis,...quote:
En een lange missie ook hee! Plot van de missie word later duidelijk...quote:Op woensdag 28 november 2007 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt hoor Gijs,... gisteren gilde ik echt,... heerlijk al die questjes,.... hoefde niet met Feros te beginnen,.. kon ook een van die andere twee zijn, maar zit inderdaad waar jij ook zit,... trappenhuis,...Stukje verder met die wagen inderdaad.
Zag op een gegeven moment nog vijanden op de kaart. Trok ik niet,.. ze MOOOESTEN dood. Ik terug,... zaten ze onder de weg zeg maar waar je met dat ding rijd. Ingang aan de zijkant met bonus dingentjes,.... Geniet zo!! Ben een Vanguard,.. kruising tussen de Force en Combat. Heb alleen geen ANUS aan de Assault Rifle of the SniperKan ik me niet in trainen,....
Wiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 28 november 2007 15:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
en ander doe ik wel iets anders me avonden. Heb nog een zolder die ik op moet gaan ruimen
Ja was ik ook.. finaal afgeslagen daar.. eerst maar es levellen op een andere planeet.. kwam ik op Feros terechtquote:Op woensdag 28 november 2007 15:21 schreef gijsje79 het volgende:
Ga zo ook weer es beginnen.
Zit nu op die planeet met apen.
Aapjes colony,... daarna in die grotquote:Op woensdag 28 november 2007 15:21 schreef gijsje79 het volgende:
Ga zo ook weer es beginnen.
Zit nu op die planeet met apen.
Feros heb ik volgens mij al, was wel cool.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja was ik ook.. finaal afgeslagen daar.. eerst maar es levellen op een andere planeet.. kwam ik op Feros terecht
Was voor mij niet grappig in die grot meer.. gasten kwamen van alle kanten op ons afgevlogen .. team was zo mol, en toen was ik aan de beurt. na 10x dacht ik ... ok later terug komen hierquote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aapjes colony,... daarna in die grotheb ik voor Feros gedaan,... zo heftig,.. wel alle punten op de map bezocht ook,.... dwangneurose
Was op een gegeven moment echt NEEERGENS in de bergen met die Mako wagen ofzo,... uitstappen en dan zo'n gevoel van jaaa heequote:Op woensdag 28 november 2007 15:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was voor mij niet grappig in die grot meer.. gasten kwamen van alle kanten op ons afgevlogen .. team was zo mol, en toen was ik aan de beurt. na 10x dacht ik ... ok later terug komen hier![]()
Wel erg genoten van het landschap daar.. en bijna ieder plekje wel gezien ook daar
Vanguard is de perfecte mix,.... maar soldier class is leuker als je alleen wapens wilt ja!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:40 schreef gijsje79 het volgende:
Speelde laatst Virmire dacht dat dit de laatste planeet was.
Ook leuk daar, d8 laat een maat van me zien dat je overal heen kunt gaan tot dat ik de opdrachten bekeek.
Hoopte toen dat ik het spel nog niet uit had, kon gelukkig na die planeet gewoon verder.
Zou het spel zekers opnieuw spelen, maar dan wel op soldier.
Ik kan maar niet met sniper, shotgun of geweren schieten. (geen inzoom ogelijkheden)
Enige waar ik mee overweg kan zijn pistolen.
Ja dat had ik wel gedacht.. ik moet kunnen schieten, laat ik maar soldier worden, en dan kan ik die krachten wel bedienen van mn team.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:40 schreef gijsje79 het volgende:
Speelde laatst Virmire dacht dat dit de laatste planeet was.
Ook leuk daar, d8 laat een maat van me zien dat je overal heen kunt gaan tot dat ik de opdrachten bekeek.
Hoopte toen dat ik het spel nog niet uit had, kon gelukkig na die planeet gewoon verder.
Zou het spel zekers opnieuw spelen, maar dan wel op soldier.
Ik kan maar niet met sniper, shotgun of geweren schieten. (geen inzoom ogelijkheden)
Enige waar ik mee overweg kan zijn pistolen.
Zijn er al wat inschrijvingen voor Halo toernooitje?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:45 schreef kepler het volgende:
jullie happen altijd zo lekker
Mass Effect lijkt me echt een fantastisch spel, alleen nog geen tijd gehad om te kopen/spelen. Vrijdag ga ik hem kopen en van het weekend spelenIk heb er zin in
opzich wel, zit op ongeveer 16 geloof ikquote:Op woensdag 28 november 2007 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn er al wat inschrijvingen voor Halo toernooitje?
De eer en de funquote:Op woensdag 28 november 2007 15:54 schreef gijsje79 het volgende:
Wat is het prijzengeld wat je kunt winnen?
one billion dollars!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:54 schreef gijsje79 het volgende:
Wat is het prijzengeld wat je kunt winnen?
maar daar gaat het wel om. Enige wat je kunt winnen is de mogelijkheid om zelf te kiezen uit alle skins op FOK!games. Verder gaat het gewoon om de gezelligheid en gamen, ging ook prima in het Forza 2 toernooiquote:
deadline voor inschrijving is donderdagavond 23:59quote:Op woensdag 28 november 2007 16:01 schreef gijsje79 het volgende:
Ik kijk wel ff.
Je hoort het morgen wel van me.
Doe het alleen al voor de skins van Fokgames.![]()
Ook al kom ik er zelden.
Ah gewoon gamen man, kan jou het schelen ... we spelen toch Halo3 vrijdagquote:Op woensdag 28 november 2007 16:01 schreef gijsje79 het volgende:
Ik kijk wel ff.
Je hoort het morgen wel van me.
Doe het alleen al voor de skins van Fokgames.![]()
Ook al kom ik er zelden.
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan niets vinden van een regiocode ofzo
quote:Technical Details
Actors
Elijah Wood, Viggo Mortensen, Sean Astin, Orlando Bloom, Ian McKellen, Sean Bean, Cate Blanchett, Billy Boyd, Dominic Monaghan, Bernard Hill, Ian Holm, Miranda Otto, Liv Tyler, Andy Serkis, Hugo Weaving, David Wenham & John Rhys-Davies
Director
Peter Jackson
Certificate
12 years and over
Screen
Widescreen 2.35:1
Languages
English - Dolby Digital (5.1) EX ; DTS ES 6.1
Subtitles
English
Region
Region 2 - Will only play on European Region 2 or multi-region DVD players.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |