quote:Oops...
The requested page could not be found. Please go back to the previous page with your browser's back button.
If you are trying to log into a different user account,
*ZZZZIP*quote:Op woensdag 21 november 2007 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoog er maar iets, dan gebeurde er hier nog wat
Ben jij niet jarig vandaag? Hyves zegt van wel namelijkquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 21 november 2007 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben jij niet jarig vandaag? Hyves zegt van wel namelijk
In dat geval: GEFELICITEERD OUWE!
[ afbeelding ]
Maar of die link dan word aangeklikt vanuit een email of dat je deze link direct plaatst moet vlgs mij toch niet uitmakenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je kan alleen maar invites sturen via de mail.
Zat zelf ook eerst te kutten met de foto's van Kreta.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar of die link dan word aangeklikt vanuit een email of dat je deze link direct plaatst moet vlgs mij toch niet uitmakenBlijkbaar wel natuurlijk
He lekkerquote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Lekker, versterker naar de klote
Zonnebank, tieten,... lekker kontje,.. insmeren, zonnebank,.. flauw eindequote:
Proestquote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker
Maar dan gebruik je die van je nieuwe telefoon toch?
He leuk.. ik zie alleen een klein plaatje van een blonde del in de linkerbovenhoek... computersquote:Op woensdag 21 november 2007 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zonnebank, tieten,... lekker kontje,.. insmeren, zonnebank,.. flauw eindeLeuk filmpje!
Grootte gamesites proberen tegenwoordig op te vallen met de scores op spellen, jammer.quote:
Je zult denken, daar heb je Roy weer met zn Mario fetisj, maar geloof me. Mario Galaxy is het waard. Ik zit met open mond te spelen. Platformperfectie zeg ik je!quote:
EDGE geeft Mass Effect en Assassins Creed een 7quote:Op woensdag 21 november 2007 20:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Grootte gamesites proberen tegenwoordig op te vallen met de scores op spellen, jammer.
EDGE hoeven we niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
EDGE geeft Mass Effect en Assassins Creed een 7
Ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zult denken, daar heb je Roy weer met zn Mario fetisj, maar geloof me. Mario Galaxy is het waard. Ik zit met open mond te spelen. Platformperfectie zeg ik je!
Ik heb geen Mario fetisj, maar van wat ik er tot nu toe van heb gezien en gehoord sluit ik me helemaal bij je aan.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je zult denken, daar heb je Roy weer met zn Mario fetisj, maar geloof me. Mario Galaxy is het waard. Ik zit met open mond te spelen. Platformperfectie zeg ik je!
Ze gaven Halo 3 en The Orange Box een 10. Moeten we dan ook maar niet serieus nemen.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:30 schreef gijsje79 het volgende:
EDGE hoeven we niet meer serieus te nemen.
Op jouw leeftijd heet dat een ouderdomsvlek toch?quote:
Ik denk daar komt ie..quote:Op woensdag 21 november 2007 23:44 schreef Chocobo het volgende:
SERIEUUUSSS![]()
![]()
http://www.break.com/index/the-best-diver-in-france.html
Halo 9.5 is voldoende.quote:Op donderdag 22 november 2007 06:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze gaven Halo 3 en The Orange Box een 10. Moeten we dan ook maar niet serieus nemen.
Ik gisteren spruitjesquote:Op donderdag 22 november 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goeiemoggel!!
Ik heb een sproetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |