ik heb wel interesse in de kast incl inhoud. speakers, monitor, muis en toetsenbord hoef ik niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:53 schreef EnzymeX het volgende:
Als er voldoende animo is wil ik best apart verkopen.
Beetje mager, maar genoteerd.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:21 schreef timmy-i het volgende:
150 euro mb + proc + mem?
Doe een bod zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 november 2007 09:49 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik heb wel interesse in de kast incl inhoud. speakers, monitor, muis en toetsenbord hoef ik niet.
quote:Op donderdag 22 november 2007 09:30 schreef classpc het volgende:
Die monitor, is dat een platte beeldbuis of een bolle?
quote:100 procent vlak valt goed op te gamen
ten eerste heeft quad core geen enkele meerwaarde voor de normale gebruiker tenzij je aan videobewerking/photoshop blablabla doet en ten tweede, als je wat beter had gelezen had je zelf ook wel kunnen bedenken dat de vraagprijs omlaag is gegaan gezien de laatste reacties en ten derde zegt je post niks over de specs, wie weet zit er wel een asrock mobo in...quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef furian het volgende:
net nieuwe pc besteld voor me broertje.. beter systeem met quad core.. voor 620 euro..
vind dus de vraag prijs te hoog
wat wil je er dan wel voor hebben, ik houd graag van een beetje duidelijkheidquote:Op woensdag 5 december 2007 12:13 schreef geen_stijl het volgende:
[¤250,-]
Voor de formaliteit staat ie genoteerd, maar hier ga ik uiteraard nooit mee akkoord...
verkeerd gelezen......quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:57 schreef geen_stijl het volgende:
*zucht* De vraagprijs is geen 600 meer... *zucht*
Het gaat nu om een:
Intel Core 2 Duo E6420 @ 3,2 ghz stabiel
Gigabyte GA-965P-DS4
2GB DDR2 PC 5300
Hitachi Deskstar 320GB 16mb sata2
Aopen H600B + 2 nexus casefans + scythe ninja + nexus disktwins + samsung sgh-182D dvd rw
Vraagprijs 300
Kortom koop een 8800GT/Radeon 3870 en je hebt een redelijke high end pc (mits je de cpu overclockt... waar dit moederbord mogelijkheden voor heeft ^^ ) en je bent voor 500 euro klaar. Of je koopt een tweedehands 7950 gt en je hebt voor 400 een leuk (stil) systeem staan...
De rest van de onderdelen hou ik zelf wel en ik kan de openingspost niet editen![]()
DDR2 5300 staat gelijk aan DDR2 667, alleen andere notering. meer kun je lezen over snelheden op onderstaande pagina.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:14 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Is het geheugen ook veranderd???
Want in de OP heb je het over : geheugen: 2GB DDR 667 kingston
Wat is het hoogste bod tot nu toe??
Tot wanneer laat je dit topic open??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |