abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2002 @ 12:47:10 #1
21066 Potter
At your service
pi_3260437
Wie van de fokkers heeft er wel eens aan gedacht of kent mensen die eraan hebben gedacht.
Ik las namelijk een tijd terug dat 10% van de jeugd er wel eens serieus aan heeft gedacht.
Ik zelf heb er nooit aan gedacht.
(dit is een serieuze topic, dus geen antwoorden van: wanneer doe jij het eens.)

Ciao
Potter

"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_3260440
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 12:47 schreef Potter het volgende:
Wie van de fokkers heeft er wel eens aan gedacht of kent mensen die eraan hebben gedacht.
Ik las namelijk een tijd terug dat 10% van de jeugd er wel eens serieus aan heeft gedacht.
Ik zelf heb er nooit aan gedacht.
(dit is een serieuze topic, dus geen antwoorden van: wanneer doe jij het eens.)

Ciao
Potter

op GeneralChat
  vrijdag 22 februari 2002 @ 12:48:23 #3
21066 Potter
At your service
pi_3260450
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 12:47 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

op GeneralChat

Waar anders?
Psychologie?
pi_3260454
R&P misschien?
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2002 @ 12:49:23 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3260456
Ja hoor, best wel eens overwogen.

Ik kwam er echter achter dat ik niet echt dood wou, maar eigenlijk van mn problemen af wilde zijn.

Heb toen maar bedacht dat je altijd nog dood kon, en dat zelfmoord altijd nog een optie is vind ik wel een geruststellende gedachte.

vrijdag 22 februari 2002 @ 12:49:24 #6
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_3260457
ik heb er wel eens aan gedacht..nu soms zelfs nog, maar ik weet dat ik het niet durf..misschien maar goed ook
  vrijdag 22 februari 2002 @ 12:50:28 #7
21066 Potter
At your service
pi_3260467
Ik zou het serieus niet durven.
En veel mensen die het doen weten niet wat voor ellende en vragen ze achter laten.
pi_3260474
Een klasgenote bij me op de middelbare school heeft ooit, tijdens een schoolkamp, een (mislukte) poging gewaagd.

Ik heb het persoonlijk nooit overwogen.

C’est Davie :o)
pi_3260481
Ik geef deze even een zetje naar R&P.

Interessant gegeven overigens. Is het echt 10%??

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_3260484
Over nagedacht.. Bijna gedaan.. Maar na goed nadenken het toch maar niet gedaan.. Zijn eigenlijk veel dingen om nog voor te leven dus waarom zou je leven die toch al niet zo lang is nu al beeindigen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 22 februari 2002 @ 12:52:49 #11
21066 Potter
At your service
pi_3260488
Ja was echt 10% in Engekland ligt het percentage dacht ik zelfs op 18%
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2002 @ 12:54:16 #12
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3260502
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 12:50 schreef Potter het volgende:
Ik zou het serieus niet durven.
En veel mensen die het doen weten niet wat voor ellende en vragen ze achter laten.
Niet durven of niet willen? Denk dat het in veel gevallen het laatste is.

Mensen hebben idd geen besef wat voor invloed ze op hun omgeving hebben, maar dat is meestal juist ook een reden waarom iemand zelfmoord pleegt.

Natuurlijk is het verschrikkelijk voor de omgeving (ken iemand die zijn eigen zoon heeft gevonden, opgehangen) maar zoals sommige zeggen, "het is een egoistische daad" ..dat vind ik ook weer kortzichtig.
Denk dat niemand 'zo maar eventjes' zelfmoord pleegt (gaat wel wat aan vooraf)

[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 22-02-2002 12:55]

vrijdag 22 februari 2002 @ 12:55:06 #13
18553 m0rph3us
Fuck de proxy, beebie!
pi_3260507
Paar jaar geleden nog aan gedacht, maar ik was te laf om het te doen. Is maar goed ook, want nu heb ik vrijwel alles weer op orde!
WARNING!!! MySQL Error in line 4: /cgi-bin/english-quotes/semi-initelligent.php is too lame for words
  vrijdag 22 februari 2002 @ 12:55:07 #14
21066 Potter
At your service
pi_3260508
Mijn zus had vroeger een vriendin en de vriend van haar had geprobeerd zichzelf op te hangen. Later bleek dat het gewoon een schreeuw om aandacht was omdat het zo slecht ging in zijn leven.
pi_3260518
Ik heb niet zolang geleden nog een wrange discussie gehad met iemand over welke manier je zou gebruiken.

Maar om nu te zeggen dat ik echt overwogen heb om me van het leven te ontnemen, nou nee, niet echt.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_3260530
Heb er ook wel eens over gedacht, maar je komt er dan achter dat het gewoon de weg van de minste weerstand is.
Bovendien denk je alleen aan zelfmoord als het even niet goed met je gaat.
Kan me overigens best wel voorstellen dat mensen zelfmoord plegen, als je soms verhalen hoort wat sommige mensen allemaal mee moeten maken.

Maar ik weet ook zeker dat ik het lef er ook niet voor zou hebben.

Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
  vrijdag 22 februari 2002 @ 12:58:51 #17
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_3260536
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 12:56 schreef Atrimar het volgende:
Ik heb niet zolang geleden nog een wrange discussie gehad met iemand over welke manier je zou gebruiken.
En op welke manier zou dat dan zijn?

Ik moet zeggen dat ik er zelf nooit serieus over heb nagedacht en het ook zeker nooit zal doen.

vrijdag 22 februari 2002 @ 12:58:57 #18
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_3260537
In Scandinavie schijnt het aantal nogal hoog te zijn.

Zelf, tja.. als je zelfmoord pleegt heb ik zo'n gevoel zo van dat je verloren hebt. Kan je beter dan iemand meenemen

Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
pi_3260548
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 12:58 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

En op welke manier zou dat dan zijn?

Ik moet zeggen dat ik er zelf nooit serieus over heb nagedacht en het ook zeker nooit zal doen.

Ik was er nog niet helemaal uit in ieder geval. Nekschot is wat lastig als je het zelf moet doen he Maar dat is flauw. Maar nu het egzegd wordt, er staat me inderdaad iets bij dat het percentage in Engeland behoorlijk hoog lag ja.
  vrijdag 22 februari 2002 @ 13:00:46 #20
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_3260552
Wel eens aangedacht, jaren terug. maar ik kreeg de overtuiging dat je je geluk niet moet laten afhangen van externe factoren. Je moet het in jezelf vinden.

En life sucks...so what, ik suck ook.
En hoe meer er tegen zit, des te gropter de uitdaging er iets van te maken !

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_3260562
Ik had het percentage zelfs nog hoger ingeschat. Ik heb er wel eens aan gedacht, zelfs al eens met iets in mijn handen gestaan, maar altijd de tegenwoordigheid van geest gehad om het niet te doen, met name omdat ik mijn ouders geen verdriet wilde doen. Ben achteraf erg blij daarvoor, maar heb wel van veel mensen soortgelijke verhalen gehoord. Volgens mij heeft dit ook een beetje te maken met het feit dat je met je name in je puberteit dingen een beetje dramatiseert. Bij mij iig wel, ik heb sindsdien tien keer ergere dingen meegemaakt als toendertijd en nooit meer zelfmoord als optie overwogen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_3260585
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 13:01 schreef Ripley het volgende:
Ik had het percentage zelfs nog hoger ingeschat. Ik heb er wel eens aan gedacht, zelfs al eens met iets in mijn handen gestaan, maar altijd de tegenwoordigheid van geest gehad om het niet te doen, met name omdat ik mijn ouders geen verdriet wilde doen. Ben achteraf erg blij daarvoor, maar heb wel van veel mensen soortgelijke verhalen gehoord. Volgens mij heeft dit ook een beetje te maken met het feit dat je met je name in je puberteit dingen een beetje dramatiseert. Bij mij iig wel, ik heb sindsdien tien keer ergere dingen meegemaakt als toendertijd en nooit meer zelfmoord als optie overwogen.
Zou het in dat geval niet basic hormones zijn die opspelen op bepaalde impulsen?
pi_3260587
Ik heb wel eens gehoord dat er zo'n natuurlijke drang tot overleven in de mens bestaat dat er verdomde veel wilskracht aanwezig moet zijn om die laatste stap te zetten. Op het moment dat het lichaam beseft dat er een doodsdreiging bestaat gaat het daar vol tegenin.

Ik heb wel eens met de gedachte gespeeld maar gelukkig hebben de positieve punten van het leven (nog nooit de zon zien ondergaan in San Francisco Bay...o.i.d.) het altijd 'overruled'

Voetbal?
pi_3260592
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 12:58 schreef -IDivinity- het volgende:
In Scandinavie schijnt het aantal nogal hoog te zijn.
Komt dat misschien door die poolnacht, of hoe dat heet, dat het soms dagen donker is.

Kheb zelf nooit serieus aan zelfmoord gedacht. Zoals iemand hierboven al zei, doen mensen vaak ook een poging om aandacht te krijgen. Ik ken een meisje dat ooit had gezegd dat ze verkracht was en aangifte gedaan enzo, was helemaal niet waar, wou gewoon aandacht. Als ik de persoon zie de ze er toen van beschuldigde, moet ik er nog steeds aan denken terwijl hij gewoon onschuldig is.

I got soul, but I'm not a soldier
pi_3260594
* Moonah gaat zich niet mengen in deze thread (de zoveelste...), maar wil toch even reageren op de volgende opmerking:
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 12:58 schreef boeltje.nl het volgende:
Heb er ook wel eens over gedacht, maar je komt er dan achter dat het gewoon de weg van de minste weerstand is.
Bovendien denk je alleen aan zelfmoord als het even niet goed met je gaat.
Speak for yourself ipv in zulke algemene termen!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')