Woow netjes!quote:
als er toch niet gereld gaat worden kan ik net zo goed gaan slapenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geen gerel op donderdagavond?
Ik denk dat we daarvoor moeten wachten op de uitslag van de Mister-Fok! verkiezingenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geen gerel op donderdagavond?
De persoon met de grootste achterban krijgt de meeste stemmen.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk dat we daarvoor moeten wachten op de uitslag van de Mister-Fok! verkiezingen.
Is het niet erg sneu als je daarom gaat zitten rellen?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk dat we daarvoor moeten wachten op de uitslag van de Mister-Fok! verkiezingen.
Of diegene die het meest betaalt...quote:Op donderdag 22 november 2007 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De persoon met de grootste achterban krijgt de meeste stemmen.
Ik voel me te oud voor Hyves en te jong voor Linkedin.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. wat MSN'en en Hyven
En ik haat Hyves, maar iedereen heeft het en het is zo makkelijk contact houden..
Had de postbode hem dan op de stoep laten liggen?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:m'n Hairspray DVD is binnen
Neuhquote:Op donderdag 22 november 2007 23:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Had de postbode hem dan op de stoep laten liggen?
Dezelfde coupe als Jan Smitquote:Op donderdag 22 november 2007 23:02 schreef Zakje het volgende:
Ik ga morgen voor de 2e keer naar mijn ,,nieuwe'' kapperHet zal wel weer een aanslag worden, maar echt, mijn kapsel is zo bepalend voor het ''totale plaatje'' dat ik het ervoor over heb
.
Ik ga zaterdag eindelijk. Is 3,5 maand geleden. Mijn haren zijn laaaaaaaaaaang. Ik kan een staartje en ze krullen als de pestquote:Op donderdag 22 november 2007 23:02 schreef Zakje het volgende:
Ik ga morgen voor de 2e keer naar mijn ,,nieuwe'' kapperHet zal wel weer een aanslag worden, maar echt, mijn kapsel is zo bepalend voor het ''totale plaatje'' dat ik het ervoor over heb
.
En dan dansen als Timberlake ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zaterdag eindelijk. Is 3,5 maand geleden. Mijn haren zijn laaaaaaaaaaang. Ik kan een staartje en ze krullen als de pestZaterdag maar misschien alles d'raf scheren?
Nee Ang3l gaat toch niet voor de Jan Smit lookquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan dansen als Timberlake ofzo?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan dansen als Timberlake ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |