Tss, je hebt nog geen eens m'n post history bekekenquote:Op donderdag 22 november 2007 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij's ook een van de weinigen die buiten deze reeks post.
You're a social slut!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vooral in diverse slowchats. Maar het zijn er al minder dan dat het er ooit waren.
*yielk* VBLquote:Op donderdag 22 november 2007 19:45 schreef Tomasso het volgende:
Tss, je hebt nog geen eens m'n post history bekeken
Bestaat er meer buiten dit topic dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat scheelt natuurlijk ook.
Als Zakje mee zou doen zou menig Fokker zoiets hebben van "Zakje? Who the fuck is Zakje?"
En bij mij ook wel (alhoewel ik wel buiten dit topic post, maar dan beperkt, meer in TV, film, literatuur en niet zozeer in de rest).
Voor elke bui en elke gebeurtenis een ander gezelschap.quote:
Geen idee. Doen we ook mee?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar kun je die verkiezing volgen?
Net zo schizo als ik dusquote:Op donderdag 22 november 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor elke bui en elke gebeurtenis een ander gezelschap.
Open er een nieuwe reeks voor zou ik zeggen...quote:
Hmm. Zal ik?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:15 schreef samjustme het volgende:
Je kan ook voor de fun meedoen, ik heb niet het idee dat ik ver zal komen maar ja why not. Het lijkt me lachen.
LOL en ja doe gewoon aan mee why notquote:Op donderdag 22 november 2007 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Zal ik?
Jerre zit in de jury, dus dan ga ik f flief doen tegen 'm.
Wacht, ik doe ALTIJD lief tegen de beerleade!He Jerrebabe?
Uit betrouwbare bron weet ik toch wel dat jerre niet in de jury zit.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Zal ik?
Jerre zit in de jury, dus dan ga ik f flief doen tegen 'm.
Wacht, ik doe ALTIJD lief tegen de beerleade!He Jerrebabe?
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:45 schreef Cybart het volgende:
stiekem, heel stiekem...
nouja, eigenlijk niet..
blijft Wayne Moen - Let Me Make Sweet Love een topplaat...
damn ik wil op stap... grrrr
kan je voorstellen wat voor een georganiseer het kost om iedereen bij elkaar te krijgen...quote:
Uhm.. wat MSN'en en Hyvenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan je voorstellen wat voor een georganiseer het kost om iedereen bij elkaar te krijgen...
maar afgelopen weekend was het gelukt
volgende week doen we weer een poging, fingers crossed
en wat doen de homo's hier op een donderdagavond?
ik gebruik het nietquote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. wat MSN'en en Hyven
En ik haat Hyves, maar iedereen heeft het en het is zo makkelijk contact houden..
level 10 380.000 puntenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:46 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.minijuegosgrat(...)rld/hwdykyworld.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |