50 plus dat is toch nog ver wegquote:Op donderdag 22 november 2007 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wacht wel tot ze de 50 plussers verkiezingen op Fok gaan houden![]()
Maar ik ben wel ambitieusquote:
Whehequote:Op donderdag 22 november 2007 15:58 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Zal ik ook weer meedoen met de Fok verkiezingen? Moeten jullie nu wel allemaal op mij stemmen hoor
een tikje gewaagde foto's ?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, wel weer een goed excuus om te gaan zeuren dat iemand eens voor het eerst fatsoenlijke foto's van me moet gaan maken
ja ga jij dit jaar alsnog voor de revanche ?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe.
Vorig jaar deed ik ook mee. peri made me do it![]()
.
Ik ben nog in dubio, maar neig toch naar "nee". Want kom nou, ik ben toch geen mister FOK! al had ik het graagquote:Op donderdag 22 november 2007 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ga jij dit jaar alsnog voor de revanche ?
gewaagd kan ook tof zijnquote:
Je kan proberen wat je wilt, maar ik ga er echt niet op in hoorquote:
Wat moeilijker maken?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
zal ik het dan nog eens moeilijker maken?
Echt wel! Je hebt een enorme achterban op Fok!quote:Op donderdag 22 november 2007 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio, maar neig toch naar "nee". Want kom nou, ik ben toch geen mister FOK! al had ik het graag.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel! Je hebt een enorme achterban op Fok!
En, no offense to the others, ik denk dat je uit dit topic als 1 van de verste zult komen.
Ik was dit keer totaal niet bezopen..quote:Op woensdag 21 november 2007 22:21 schreef Vlarp het volgende:
Een paar biertjes lichter (of zwaarder) zeg ik wederom hallo hier
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een egoboostje kon gebruiken na vandaag.quote:
Nou ja. Gewoon de waarheidquote:Op donderdag 22 november 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een egoboostje kon gebruiken na vandaag.
Hij's ook een van de weinigen die buiten deze reeks postquote:Op donderdag 22 november 2007 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Echt wel! Je hebt een enorme achterban op Fok!
En, no offense to the others, ik denk dat je uit dit topic als 1 van de verste zult komen.
Nou ja. Feiten vallen natuurlijk niet te ontkennenquote:Op donderdag 22 november 2007 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja. Gewoon de waarheidEn die mag gezegd worden.
Ik vind dat. En volgens mij vinden er dat wel meer.
Dat was de vorige keer toch ook te zien?
Dat scheelt natuurlijk ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij's ook een van de weinigen die buiten deze reeks post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |