kan hij niet op zijn werk reageren hier dan ?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zal nog op je antwoord moeten wachten totdat Ang3l weer terug is van zijn werk
Dat doe je toch niet, fokken op je werkquote:Op donderdag 22 november 2007 12:02 schreef Nuno_G het volgende:
kan hij niet op zijn werk reageren hier dan ?
fok is geblokkeerd op hun werkquote:Op donderdag 22 november 2007 12:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan hij niet op zijn werk reageren hier dan ?
wat een pauperzooi daarquote:Op donderdag 22 november 2007 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fok is geblokkeerd op hun werk
nee werken zul je !quote:Op donderdag 22 november 2007 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet, fokken op je werk.
Natuurlijk, waarom niet ?quote:
Of gaan we dit jaar Erik alsnog aan de overwinning helpen ?quote:Op donderdag 22 november 2007 15:58 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Zal ik ook weer meedoen met de Fok verkiezingen? Moeten jullie nu wel allemaal op mij stemmen hoor
en wat houd jouw tegenquote:
Ik heb te weinig vriendjes op FOK! om te winnenquote:
als er 1 iemand uit dit topic meedoet dan moeten de anderen uit solidariteit toch wel op hem stemmen dus een aantal stemmen heb je alquote:Op donderdag 22 november 2007 16:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb te weinig vriendjes op FOK! om te winnen
Maar misschien dat ik nog wel meedoe
Nja, zoals ik al zei, misschien ga ik wel mee doen, tegen beter weten inquote:Op donderdag 22 november 2007 16:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als er 1 iemand uit dit topic meedoet dan moeten de anderen uit solidariteit toch wel op hem stemmen dus een aantal stemmen heb je al![]()
en daar hebben we nummer 2quote:Op donderdag 22 november 2007 17:06 schreef Zakje het volgende:
Wat? Is er een schoonheidsverkiezing voor mannen op fok! ?Zal ik meedoen en dit topic vertegenwoordigen ?
![]()
![]()
Nou nou niet zo negatief, die foto in het FB is wat vaag, maar ziet er toch niet slecht uitquote:Op donderdag 22 november 2007 17:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nja, zoals ik al zei, misschien ga ik wel mee doen, tegen beter weten in
Lijkt me gewoon wel eens leuk
en ja nu worden wij dus weer verscheurt wie we moeten steunenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en daar hebben we nummer 2ijdeltuitjes
Mja, wel weer een goed excuus om te gaan zeuren dat iemand eens voor het eerst fatsoenlijke foto's van me moet gaan makenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou nou niet zo negatief, die foto in het FB is wat vaag, maar ziet er toch niet slecht uit
let maar op met zulke verkapte uitnodigingen hierquote:Op donderdag 22 november 2007 17:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, wel weer een goed excuus om te gaan zeuren dat iemand eens voor het eerst fatsoenlijke foto's van me moet gaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |