Hi girlOquote:
Welke automaat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:46 schreef Ang3l het volgende:
Kutzooi.
De bank belde dat ik waarschijnlijk geskimmed ben. Ik vroeg 'r nog "Bedooelt u niet gerimd?" maar nee, mijn pas kan gekopieerd zijn. Er is een automaar in Eindhoven de dupe geworden en daar heb ik (samen met nog 80 anderen) die dag gepind. Nu hebben ze dus mijn pas geblokkeerd voor de zekerheid en duurt het 5 werkdagen voordat ik een nieuwe hebHANDIG! Not.
Net maar ff met mijn rijbewijs geld opgehaald aangezien ik morgen dus bij de kapper contant moet gaan betalen.
alweer???quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:46 schreef Ang3l het volgende:
Kutzooi.
De bank belde dat ik waarschijnlijk geskimmed ben. Ik vroeg 'r nog "Bedooelt u niet gerimd?" maar nee, mijn pas kan gekopieerd zijn. Er is een automaar in Eindhoven de dupe geworden en daar heb ik (samen met nog 80 anderen) die dag gepind. Nu hebben ze dus mijn pas geblokkeerd voor de zekerheid en duurt het 5 werkdagen voordat ik een nieuwe hebHANDIG! Not.
Net maar ff met mijn rijbewijs geld opgehaald aangezien ik morgen dus bij de kapper contant moet gaan betalen.
Wist ie niet.quote:
en je weet je code voor de rabofoon niet meer ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist ie niet.Ik denk die tegenover de eurocinema. Daar pin ik meestal.
En ik kan ook niet op mijn rekening kijken of er iets vanaf is gehaald... waaaaaaaant ik heb geen werkende pin
Bestaan die nog?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je weet je code voor de rabofoon niet meer ?
en nee die wordt alleen schriftelijk toegezondenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:11 schreef Ang3l het volgende:
Maar als je al 4 jaar internetbankieren doet dan weet je die niet meer
wacht jij maar tot volgend jaar, je hebt dan weer niks te zeggen net zoals de laatste keerquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jij en Stroekie. You and me, iIt Will Never Happen honey.
Nee CDP heeft wel vaker dat ie niks op zijn bankrekening heeft staan.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee CDP heeft wel vaker dat ie niks op zijn bankrekening heeft staan.
Mijn afspraak stond al een week hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
Aap je nu Ang3l na?
Nog steeds diegene op de Hobbemastraat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Mijn afspraak stond al een week hoor.
Victorieplein ga ik nuquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog steeds diegene op de Hobbemastraat?
Ik ben lui en ga nog steeds naar de Overtoomquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Victorieplein ga ik nuIets goedkoper
Wel even artistiekerig met geschoren strepen etcquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Victorieplein ga ik nuIets goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |