yak hoop dat ik dat niet hoef te zien als ik daar kom.... oeps ik zei komquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Satan was ook het onderdanige type naar Sadam toe, althans in South Park the movie![]()
waaromquote:
Kenny was er best gelukkigquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yak hoop dat ik dat niet hoef te zien als ik daar kom.... oeps ik zei kom
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je toch gaat soepen, pruts ze dan ook hier effe op.
Boring en ik heb mijn dag niet vandaar.quote:
wat heb je nu weer gedaan ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Boring en ik heb mijn dag niet vandaar.
En ben mannen daarnaast zat, thuis eff weer 4 g. deleten. Een ezel stoot zich geen twee keer geldt niet echt voor moi, geen idee waarom ik het elke keer probeer zucht toen ik nog in de kast zat en niemand het van me afwist was het much beter.
zonder mannen neeeee date meer en zoquote:
Ben je gek geworden ofzo, uiteindelijk zijn ze allemaal hetzelfde shit maakt echt geen drol uit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zonder mannen neeeee date meer en zo
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIJ NATUURLIJK!!!
JE BENT TOCH OOIT VOOR EEN VERGRIJP VEROORDEELD GEWEEST
.
slaap inhalen kan niet, ga uit en ......quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg, als je slaap wil inhalen... moet je dan ook eerst goed in je spiegel kijken?
zorg je wel dat je komend weekend eerst een warming up regelt voor je spiertjesquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
slaap inhalen kan niet, ga uit en ......
warming up was gisteren avond mmmmmquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zorg je wel dat je komend weekend eerst een warming up regelt voor je spiertjes![]()
dan zijn ze toch al lang weer afgekoeldquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
warming up was gisteren avond mmmmm
Ga met elkaar naar bed en get over it pffquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zijn ze toch al lang weer afgekoeld![]()
jij en ik alweer hoevaak wil je hetquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga met elkaar naar bed en get over it pff.
Jij en Stroekie. You and me, iIt Will Never Happen honeyquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij en ik alweer hoevaak wil je het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |