quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn gezicht doet een beetje aan Jim Carrey denken, maar mijn statement was, als er dan toch een crimineel mooi gevonden moet worden, zijn er betere voorbeelden dan?
Wie vinden jullie de mooiste Mannelijke ( voordat Sam weer met Paris Hilton komt aandragen) Crimineel.
gatver hij is vet en lelijk yakquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
vaak zijn criminelen niet echt mooie mannen/jongens, maar met Joran van der Sloot zou ik toch wel in een cel willen zitten
(links op de foto)
[ afbeelding ]
Que? Nu ben ik nieuwsgierig, want als er een veroordeling aan te pas kwam moet het wel au sérieux geweest zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIJ NATUURLIJK!!!
JE BENT TOCH OOIT VOOR EEN VERGRIJP VEROORDEELD GEWEEST
.
hij die zonder zonde is werpe de eerste steenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIJ NATUURLIJK!!!
JE BENT TOCH OOIT VOOR EEN VERGRIJP VEROORDEELD GEWEEST
.
jullie proberen een eigen variant op de nijmeegse fietsenhok affaire te ontrafelen ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Que? Nu ben ik nieuwsgierig, want als er een veroordeling aan te pas kwam moet het wel au sérieux geweest zijn.
Ik geloof niet in sprookjesboekenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij die zonder zonde is werpe de eerste steen![]()
Thora, Koran en bijbel komen toch niet van de hand van de gebroeders Grimm of Hans Christian Andersonquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik geloof niet in sprookjesboeken.
ik zal never stenen werpenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet mee lastig valt, vind ik alles bestquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Thora, Koran en bijbel komen toch niet van de hand van de gebroeders Grimm of Hans Christian Anderson![]()
god en gebod heb ik schijt aan ... maar volgens mij hou ik me meer aan de 10 geboden dan menige mensen die zich christenen of moslim noemen. Ik heb namelijk mijn naaste lief als mijzelf, regelmatig zelfsquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij laat je volgens mij door god noch gebod tegenhouden![]()
![]()
en ik ben noooit veroordeeld !quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:14 schreef Nuno_G het volgende:
Ik heb namelijk mijn naaste lief als mijzelf, regelmatig zelfs
Je bent gay maakt geen moer uit je gaat naar de helquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
god en gebod heb ik schijt aan ... maar volgens mij hou ik me meer aan de 10 geboden dan menige mensen die zich christenen of moslim noemen. Ik heb namelijk mijn naaste lief als mijzelf, regelmatig zelfs
als jij met me meegaat dan is het primaquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent gay maakt geen moer uit je gaat naar de hel.
Vraag het liever aan je vriendje, hij zal het vast wel fijner vindenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als jij met me meegaat dan is het prima
ach het is toch de hel, dus kan jij er ook wel bijquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vraag het liever aan je vriendje, hij zal het vast wel fijner vinden.
Beetje met zo'n vork prikken enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op toch, de hel word vast reuze gezellig.
ja want Kenny, Sadam Hoessein en de duivel zijn er zelfs, en die laatste 2 delen het bed met elkaarquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op toch, de hel word vast reuze gezellig.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoorntjes staan me trouwens beeldig, volgens mij.
Ja Satan was ook het onderdanige type naar Sadam toe, althans in South Park the moviequote:Op vrijdag 23 november 2007 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoorntjes staan me trouwens beeldig, volgens mij.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach het is toch de hel, dus kan jij er ook wel bijmijn vriendje is een engel dus die is er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |