En zo'n bescheiden bordje ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
Goh hoe verrassend, zet de streams aan D WEER aan het eten.
Ik dacht dat het voor alle 7 bewoners was, maar ik onderschat de grootte van de maag van Dennis....quote:
Ik zit ook met mijn oren te klapperen.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:16 schreef Disana het volgende:
De dochter van 13 van die 'mevrouw' krijgt ook weer extensions. Ben ik nou gek? Op die leeftijd?
En die lui schaapachtig lachen.. Miepie: 'is voor zijn TV- momentje"quote:Op woensdag 21 november 2007 11:17 schreef Katewalker het volgende:
hahahaha..Huub in de bocht.."Jullie gaan je toch niet in je gezicht laten prikken door een of andere spaanse mafkees?"...![]()
Welcome to Tel Sell.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Je ziet het resultaat meteen .... En je krijgt 6 tot 8 behandelingen" ........ Klinkt heel bekend !
Misschien bekend geworden van "Tell Sell"quote:Op woensdag 21 november 2007 11:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Je ziet het resultaat meteen .... En je krijgt 6 tot 8 behandelingen" ........ Klinkt heel bekend !
Strak plan. Dan kan ze Dennis niet meer aftrekken en krijgt ze ook geen pijn meer in haar borstspieren.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:22 schreef Meganog het volgende:
Amanda wil vet weg laten halen...
Nadia wil haar armen laten wegzuigen en haar benen.
"Ahahhh te cool gewoon, dit is zo vet!"
![]()
Zeker sinds DGK naar RTL is gegaan is het echt een programma geworden met voornamelijk nog maar dit soort vrouwendingetjes. De mannen (Jaap, Huub, Brian) hangen er nog maar een beetje bij.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:21 schreef T-lex het volgende:
Dat ze dit ubberhaubt de kooi in sturen...tis nou niet dat er daar een stel ilona's zitten.![]()
Te gek voor woorden dit...![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Strak plan. Dan kan ze Dennis niet meer aftrekken en krijgt ze ook geen pijn meer in haar borstspieren.
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Strak plan. Dan kan ze Dennis niet meer aftrekken en krijgt ze ook geen pijn meer in haar borstspieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |