quote:Op woensdag 21 november 2007 10:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Hoe heten die honden, Haagse windhonden?![]()
Ja, maar die photoshoot, ik vroeg me af waarvoor die dan was.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vraag het je maar niet af ....... Lieke is te slim en trapt er niet in ..... Ze zoeken 'echte' slachtoffers !
Dit is de site van die mevrouw.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kan iemand een YouTube maken voor het programma "Opgelicht" ? ..... Machine helpt ook bij strakke billen !
[ afbeelding ]
It's amazing Mike. Hij brand gewoon gaten in schoenen.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De machine werkt tegen rimpels, krullend haar en koude vingers.
Ik denk voor de kalender.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar die photoshoot, ik vroeg me af waarvoor die dan was.
Hij klopt, hij veegt en hij zuigt.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
It's amazing Mike. Hij brand gewoon gaten in schoenen.![]()
Kan dat ding ook stofzuigen?![]()
En meneer Sanchez lijkt me een notoire oplichter, die mensen geld uit hun zak klopt....quote:Op woensdag 21 november 2007 11:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan zou je dus denken dat zij dat mannetje huurt om verkooppraatjes op te hangen... lekker in vaag Engels, zodat het nog indrukwekkender overkomt.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is de site van die mevrouw.
http://www.houseofbeauty.nl/
Daarnaast biedt mesotherapie een behandeling voor het stoppen van haarverlies op het hoofd.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo zoquote:Op woensdag 21 november 2007 11:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, hij klopt, hij veegt en hij zuigt ....... Het lijkt een soort Dennixquote:Op woensdag 21 november 2007 11:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
It's amazing Mike. Hij brand gewoon gaten in schoenen.![]()
Kan dat ding ook stofzuigen?![]()
Eerst Dreams of Beauty, nu House of Beauty.....wat volgt er nog meer?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ha ha ha, twee zielen een gedachte.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:12 schreef beequeen het volgende:
Enrico travels a lot.
Kan ik me voorstellen: Behandelen en dan snel weer wegwezen.![]()
"Take the money and run" lijkt me in dit geval een gepaste slogan...quote:Op woensdag 21 november 2007 11:12 schreef beequeen het volgende:
Enrico travels a lot.
Kan ik me voorstellen: Behandelen en dan snel weer wegwezen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |