Ow..echt..in de winkel ook...ik heb al gedownload maar ik wil hem ook in het echie hebben natuurlijk..quote:Op woensdag 21 november 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is een oud bericht. Als het goed is ligt de single nu wel in de winkel dus is het een combi van verkoop + downloads volgens mij.
Heet dat ding zo?quote:
Daar dacht ik ook meteen aan! Zn voorhoofd in ieder geval!quote:Op woensdag 21 november 2007 10:55 schreef AnTjUh het volgende:
klinkt meer alsof het iets voor dennis is
Same here....quote:Op woensdag 21 november 2007 10:55 schreef Disana het volgende:
Medicijnen en klinische psychologie gestudeerd? Ik geloof er niks van. Hij komt op mij over als een charlatan.
Volgens mij kan het Huub niks schelen, het is toch een BS verhaal.quote:
Tuurlijk. Je gaat toch zeker niet rondreizen met een of ander vaag apparaat als je zulke studies hebt gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here....![]()
Zoals Jaap dat zo passend kan formuleren; een ordinaire zakkenvuller...
Hij wou Lieke als eerste, maar er werd gezegd dat ze een photoshoot heeft. Ik vroeg me nog af waarvoor dan.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
Naad en Amanda mogen natuurlijk weer eerst, Lieke moet maar even wachten.![]()
Multi-functioneel dus, wat een lulverhaal.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De machine werkt tegen rimpels, krullend haar en koude vingers.
En Amanda vertaalt dat direct naar dat Lieke het meeste rimpeltjes heeft en ook al 24 isquote:Op woensdag 21 november 2007 11:01 schreef riri het volgende:
Ze zeggen...Lieke is het beste model
Vraag het je maar niet af ....... Lieke is te slim en trapt er niet in ..... Ze zoeken 'echte' slachtoffers !quote:Op woensdag 21 november 2007 11:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij wou Lieke als eerste, maar er werd gezegd dat ze een photoshoot heeft. Ik vroeg me nog af waarvoor dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |