Jaaa neus ondekt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een hond ja
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een hond ja
Ahhwwwquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een hond ja
Wat een prachtig wit hondjequote:Op zondag 6 januari 2008 10:42 schreef Tezz het volgende:
Maltezer Harley, alweer zeven maanden...
[ afbeelding ]
Prachtige foto's van alle hondjes btwquote:Op maandag 21 januari 2008 10:04 schreef tinkerbell- het volgende:
Ons malthezer/boomertje Daisy
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dat met genen te maken heeft! Pa en ma zijn ook mooi wit! Overigens heeft Harley wel bij zijn oortjes een klein beetje ivoorkleurig. Wat volgens mij ook nog wel wegtrekt, want nu hij ouder wordt lijkt het te vervagen....(wel jammer want het was wel schattig).quote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Wat een prachtig wit hondjeDie van ons is nooit zo wit
Op de onderste lijkt hij net een Cocker-Spaniel met een sjaal omquote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat een mooie honden Juup!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:44 schreef Juup© het volgende:
Ik wacht gewoon tot het water nog wat hoger komt te staan, dan komt de stok vanzelf naar mij toe gedreven
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:36 schreef Patries86 het volgende:
Weer nieuwe foto's van denver en zijn vriendjes!
Hadden afgelopen zaterdag een mopsenwandeling
20 mopsen bij elkaar
't ziet er echt grappig uit; overal van die kleine drollies :pquote:Op maandag 21 januari 2008 18:36 schreef Patries86 het volgende:
Weer nieuwe foto's van denver en zijn vriendjes!
Hadden afgelopen zaterdag een mopsenwandeling
20 mopsen bij elkaar
[ afbeelding ]
Yara met stok
[ afbeelding ]
Allemaal mopsen bij elkaar
[ afbeelding ]
Allemaal bij elkaar
[ afbeelding ]
Rolex (zo kan denver worden)
[ afbeelding ]
Denver met geflapte oren
[ afbeelding ]
Denver en Hummel (denver is rechts)
[ afbeelding ]
Denver moe van de wandeling
Ahw wat 'n pretsmoel op die middelste fotoquote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo kijkt hij echt altijdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:18 schreef Mich92 het volgende:
Ahw wat 'n pretsmoel op die middelste foto!
Mag ik hem hebben? (de hond dan hèquote:Op maandag 28 januari 2008 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
zo kijkt hij echt altijdMet name als mn vriend hem vertelt dat meneer eten krijgt
Neuj! dan zal je me eerst af moeten makenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag ik hem hebben? (de hond dan hè)
Dat begrijp ikquote:Op maandag 28 januari 2008 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuj! dan zal je me eerst af moeten maken
En MM ook.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |