Wat een ongelooflijke baggerprestatie van Charlton vond je niet? Ik heb ze nog nooit zo slecht zien spelen; wat een gebrek aan motivatie! Ik was echt teleurgesteld! Echt heel erg lelijk voetbal... Pardew: LEAVE!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:52 schreef Professional het volgende:
Charlton - Preston North End
Achja. Volgend jaar mag ik de FFC ook gaan volgen in jullie league vrees ik...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:43 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke baggerprestatie van Charlton vond je niet? Ik heb ze nog nooit zo slecht zien spelen; wat een gebrek aan motivatie! Ik was echt teleurgesteld! Echt heel erg lelijk voetbal... Pardew: LEAVE!!!
Ik vond hetzelf ook een ongelovelijke saaie wedstrijd, en Preston was gewoon vele malen beter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:43 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke baggerprestatie van Charlton vond je niet? Ik heb ze nog nooit zo slecht zien spelen; wat een gebrek aan motivatie! Ik was echt teleurgesteld! Echt heel erg lelijk voetbal... Pardew: LEAVE!!!
Dus wat je wilt zeggen is dat het per district ook veel verschilt en dat je in elke wijk dure en wat beter betaalbare pubs hebt? Maar zijn ze echt nog steeds maar tot 23.00 uur open? Of is dat allemaal al weer achterhaald? Of scheelt dat ook per wijk?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:14 schreef thaWarhead het volgende:
Ik vond drinken in het centrum nogal prijzig, ik betaalde op een klein, achteraf, terasje 3 pond 75 voor een biertje, kreeg ik een blik Stella en een glas... Later door locals meegenomen naar een pub die een paar straten van Carnaby Street af lag, 2 pond voor een pint. 's Avonds ook vrij prijzig gedronken, maar het geld moest toch op.
www.gumtree.com is erg handig.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:34 schreef jna het volgende:
Een vriend van me moet vanaf september 5 maanden stage gaan lopen bij browns hotel in londen (tussen green park en piccadilly circus). Weet iemand hier toevallig een site of iets waar je appartementen/kamers ofzo kan zoeken. Of heeft iemand hier nog een 2de huisje in londen wat te huur staat?
gumtree.com is inderdaad goed, maar kan hij geen kamer in het hotel krijgen? Of heeft het hotel niet al eerder stagiars gehad, dat zij misschien iets voor hem weten?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:34 schreef jna het volgende:
Een vriend van me moet vanaf september 5 maanden stage gaan lopen bij browns hotel in londen (tussen green park en piccadilly circus). Weet iemand hier toevallig een site of iets waar je appartementen/kamers ofzo kan zoeken. Of heeft iemand hier nog een 2de huisje in londen wat te huur staat?
Dat hotel zelf regelt geen verblijf voor de stagiaires, maar hij weet pas sinds vrijdag dat het dat hotel wordt dus hij zal nog wel contact zoeken met iemand die daar nu stage loopt of heeft gelopen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
gumtree.com is inderdaad goed, maar kan hij geen kamer in het hotel krijgen? Of heeft het hotel niet al eerder stagiars gehad, dat zij misschien iets voor hem weten?
Donderdag avond zit ik bij de Sugababes in de Royal Albert Hall, Zaterdag zit ik er weer, dan voor Symphonic Rock, als je toevallig naar een van beiden gaat kunnen we er een mini fok meet van makenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoi ik ben deze week in londen, nog een fok meet ergens? verder nog ideeen voor de avonden? Overdags ben ik hier voor mijn werk, dus kan ik niks.
Geen idee, het blijft Londen en het is de Royal Albert Hall, wat in elk geval wat meer status heeft dan bijv. de o2 (millenium dome), ik zit zelf in de Grand Tier, dus mochten er rijke lui zijn dan zullen ze in de buurt zittenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
Worden er nog celebs / rijk spul verwacht bij de Sugababes? Vast niet toch?
Waar precies als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:47 schreef Cone het volgende:
Was vorige week een weekje bij Familie in South Hackney ..
Goh , wat is London toch mooi (L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |