Volgens mij niet alles... alleen metaalachtige dingen enzo denk ikquote:Op donderdag 22 november 2007 20:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Alles in goud kan veranderen?![]()
Wordt dus straks je avaquote:Op donderdag 22 november 2007 23:44 schreef sjarreltje het volgende:
Bij het moment "Call me Noah" had ik wel weer voor de 20e keer kippenvel
Omg, 5 minuten en je geeft al opquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:14 schreef Houtspeer het volgende:
Is seizoen 2 nog leuk? ik heb pas seizoen 1 afgekeken en geprobeerd om ep1 van seizoen 2 te kijken. Maar vond de eerste 5 minuutjes tegenvallen..
Komt misschien omdat ik seizoen 1 in 1 week heb gezien..?
Misschien is het gewoon permanent, zoals die... Chandicequote:Op vrijdag 23 november 2007 01:10 schreef SiGNe het volgende:
Opzich vind ik de theorie dat Mr. Muggles VP is niet eens zo slecht, maar stel je hebt de mogelijkheid om jezelf in een dier te veranderen..verander je dan niet elke keer terug naar mens rond etenstijd??
Ik vind dat de laatste 3 afleveringen van S2 echt bijna net zo goed zijn als S1, hoor... S1 begon ook traag en rustigquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:21 schreef Houtspeer het volgende:
Seizoen 1 was echt geweldig
Ik ben bang dat seizoen 2 een stuk minder wordt, net als Prison Break..
Maar ja, ik ga ep1 nu ff kijken.
Oh, en ik ga Nathan missen...
Nog niet, nog 2 afleveringen en dan zit volume 2 erop... dan maar wachten op volume 3quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:46 schreef Houtspeer het volgende:
Seizoen 2 is toch niet afgelopen?
Enne.. Nathan leeft?wtf? ff doorkijken
Nathan noemde haar naam in het kantoor van Bob. Hij stond bij de kast en noemde wat dingen op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:10 schreef SiGNe het volgende:
Toch komt die naam Victoria Pratt me heel erg bekend voor, ik weet nu alleen niet meer of dat komt omdat er een actrice is die zo in het echt heet of dat ik die naam al eerder in Heroes gehoord heb.
Ik dacht het laatste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles voor zijn image hèquote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Ogala het volgende:
[..]
Zonde maar die bril heeft ie toch niet meer nodig...![]()
Why?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:49 schreef DaFan het volgende:
Mijn god @ de mensen die Mr. Muggles als serieuze hero zien.
You guys on crack ?
Hee ... Mr. Muggels is met de kracht om alles onder te poepen een geduchte tegenstander van alle heroes! Je zou er maar over struikelen, dan kun je een lelijke smak maken!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:49 schreef DaFan het volgende:
Mijn god @ de mensen die Mr. Muggles als serieuze hero zien.
You guys on crack ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |