Zolang jij maar lief vindt kan mijn leven niet kapotquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Je staat weer hoog in de verkiezing tot meest irritante user van FOK!, Diego. Wat vind je daar nou van?
De algemene verkiezingen staan in General Chat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:42 schreef Fogel het volgende:
Komen er verkiezingen dit jaar dan?
Flickr is een beetje traag, maar wel de moeite van het wachten waardquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:16 schreef k_man het volgende:
Zo, mijn foto's van India staan online.
Hier klikken op het mapje 'India 2007'.
Of hier als een diavoorstelling van 8 minuten.
Een 'beetje' traag... bijna trager dan fok op een slechte dag.quote:Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Flickr is een beetje traag, maar wel de moeite van het wachten waard
Er staan toch zeker 12 foto's van Macau tussenquote:Op maandag 10 december 2007 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik herken helemaal niets uit Macau op die foto's. Wel het pretparkeiland Sentosa bij Singapore, maar niets uit Macau.
Wat heb je gedaan in Macau, behalve lunchen bij Café Nata?
Leal Senado herken ik nu ook wel. Daar heb ik de vorige keer overheen gekeken. Lisboa zie ik nog steeds niet en die hairpin vermoedde ik wel, maar van herkenning was geen sprake.quote:Op maandag 10 december 2007 21:29 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zie in ieder geval Senado, Hotel Lisboa en de bekende hairpin van het stratencircuit tussen de foto's staan.
Nou ja, al die Hollandse huisjes, nepvulkanen en amphitheaters staan dus nu op een aangeplempt stuk land nabij de ferry-terminal en The Venetian staat op the Cotai-Strip, het aangewonnen land tussen de twee zuidelijke eilanden, wat uiteindelijk (lees: in twee jaar) net zo moet worden als The Strip in Las Vegas.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Ondertussen Lisboa wel gevonden, maar dat geval in het midden (waar in rode neonletters Grand Lisboa op staat) is nieuw voor me. De Bank Of China die ernaast staat herken ik dan weer wel.
Auw...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |