Zolang jij maar lief vindt kan mijn leven niet kapotquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Je staat weer hoog in de verkiezing tot meest irritante user van FOK!, Diego. Wat vind je daar nou van?
De algemene verkiezingen staan in General Chat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:42 schreef Fogel het volgende:
Komen er verkiezingen dit jaar dan?
Flickr is een beetje traag, maar wel de moeite van het wachten waardquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:16 schreef k_man het volgende:
Zo, mijn foto's van India staan online.
Hier klikken op het mapje 'India 2007'.
Of hier als een diavoorstelling van 8 minuten.
Een 'beetje' traag... bijna trager dan fok op een slechte dag.quote:Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Flickr is een beetje traag, maar wel de moeite van het wachten waard
Er staan toch zeker 12 foto's van Macau tussenquote:Op maandag 10 december 2007 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik herken helemaal niets uit Macau op die foto's. Wel het pretparkeiland Sentosa bij Singapore, maar niets uit Macau.
Wat heb je gedaan in Macau, behalve lunchen bij Café Nata?
Leal Senado herken ik nu ook wel. Daar heb ik de vorige keer overheen gekeken. Lisboa zie ik nog steeds niet en die hairpin vermoedde ik wel, maar van herkenning was geen sprake.quote:Op maandag 10 december 2007 21:29 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zie in ieder geval Senado, Hotel Lisboa en de bekende hairpin van het stratencircuit tussen de foto's staan.
Nou ja, al die Hollandse huisjes, nepvulkanen en amphitheaters staan dus nu op een aangeplempt stuk land nabij de ferry-terminal en The Venetian staat op the Cotai-Strip, het aangewonnen land tussen de twee zuidelijke eilanden, wat uiteindelijk (lees: in twee jaar) net zo moet worden als The Strip in Las Vegas.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Ondertussen Lisboa wel gevonden, maar dat geval in het midden (waar in rode neonletters Grand Lisboa op staat) is nieuw voor me. De Bank Of China die ernaast staat herken ik dan weer wel.
Auw...quote:
En zelfs jij klaagt nu over de Hollanders... Hollanderquote:Op woensdag 12 december 2007 08:49 schreef DutchTrain het volgende:
Hollanders. Altijd wat te klagen.
Dit jaar niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rij je met spikes?
Op die manier klinkt rijden ook niet echt verantwoord.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:22 schreef Fogel het volgende:
Hier is het vandaag tussen de -7 en -8 geweest, maar zonder sneeuw helaas. Het is wel weer tijd voor nieuwe sneeuw, de oude is een paar keer deels ontdooid en ligt nu als een ijsklomp van een cm of 3-6 op de wegen en parkeerplekken (met een zwik kleine steentjes er bovenop gestrooid zodat je toch nog een beetje grip hebt, maar ik zou in principe naar mijn werk kunnen schaatsen op de stoep - maar bergaf schaatsen lijkt me geen goed plan).
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op die manier klinkt rijden ook niet echt verantwoord.
Door die steentjes heb je prima grip, en daarbij zijn de hoofdwegen voor het grootste deel ijsvrij. En op de stoep rij ik natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op die manier klinkt rijden ook niet echt verantwoord.
Ik zie ze liever in het Nederlands. Dat is mijn mod mening. Verder heeft FOK! vast wel iets in de FAQ staan over de voertaal van FOK!. Maar dat zou ik dan weer op moeten zoeken.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:24 schreef ETA het volgende:
wat vinden jullie van reisverslagen in het engels op fok? Doen of niet?
ben bezig met verslagje over maandje in de VS, ik doe het in het engels vanwege de vele engelstalige bezoekers. En alles vertalen naar NL is ook weer best pittig... ik zal komend weekend wel beginnen met posten van complete stukken.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie ze liever in het Nederlands. Dat is mijn mod mening. Verder heeft FOK! vast wel iets in de FAQ staan over de voertaal van FOK!. Maar dat zou ik dan weer op moeten zoeken.
Persoonlijk zal het me een worst zijn als ze in het Engels hier staan, dat kan ik toch wel lezen.
Alle andere talen wordt alweer wat lastiger.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
@Fogel, ook vandaag geen envelopje.
Dat is jouw gebrek aan kennis en inzicht Douwe.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:01 schreef Douwe het volgende:
Maakt het voor de afbeelding uit dan of dat plaatje traditioneel is of niet? Ik zie gewoon een druppelend mannelijk geslachtsorgaan?
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:52 schreef k_man het volgende:
Terwijl je - als je in Nederland een enorme phallus op je huis zou schilderen - waarschijnlijk toch vooral het kwaad zou aantrekken.
Een gat in de markt, Diego! Spring erop in zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn niet genoeg hostels voor alle hippies in BA
Ah, op die manier. Desalniettemin een gat in de markt.quote:Op zondag 16 december 2007 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik bedoelde dat die iets huren met zijn vijven en nog ruimte over hebben voor couchsurfers
Tipica had Wilders als klant!quote:Op zondag 16 december 2007 20:49 schreef Fogel het volgende:
Hier is het nu -3.0, prima temperatuur
Tallguy, ik had eigenlijk een link naar deze organisatie verwacht
quote:Op maandag 17 december 2007 23:08 schreef arrebar het volgende:
Nog een handige site vol pdf'jes met degelijke info over verschillende steden:
www.arrivalguides.com
Venetië schijnt erg mooi te zijn met oud en nieuw.quote:Op maandag 17 december 2007 13:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zoek een locatie binnen Europa om de jaarwisseling door te brengen. Het liefst ergens in de Alpen en het moet wel enigszins te berijden zijn. Iemand tips?
Deze korte beschrijving geeft wel grote verwachtingen... er staan welgeteld twee als semi-skyscraper tellende hoge gebouwen in de stad en de metro is misschien wel nieuw als in laat aangelegd, maar er rijdt Zweeds afgedankt materieel uit de jaren 60 op (al zijn ze dat nu aan het uitfaseren met nieuwe wagens)quote:Oslo
Oslo is no longer the outsider among Nordic capitals. It´s one of the wealthiest cities in Europe, thanks to the country´s thriving oil industry, and this is visible in its glass-covered skyscrapers, its new subway and, of course, in a whole bunch of trendy restaurants, bars and shops.
Het kasteel is trouwens wel bijzonder. Het was de woning van Dirk Hannema. Die was voor de oorlog directeur van Boijmans. Hij heeft diverse Vermeers aangekocht, waaronder de Emmausgangers. Dat schilderij is destijds voor een recordbedrag aangekocht door Boijmans. Hannema is tot zijn dood blijven volhouden dat het een echte Vermeer was, ook nadat Han van Meegeren na WOII bekende dat het een vervalsing van zijn hand was.quote:
Ook wel gele-kikker gebouwquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
Trade Tower. Ook wel bekend als het World Trade Center van Seoul.
Godver, kutimageshack.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |