Zie je wel...quote:Op woensdag 21 november 2007 00:00 schreef rood_verzet het volgende:
Doe mij maar een Lenin-speldje, Marijnissen is me niet links genoeg haha
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:37 schreef DS4 het volgende:
Ik denk dat Rood_Verzet Marijnissen niet links genoeg vindt,...
Ja, dat is ondertussen wel duidelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:59 schreef DS4 het volgende:
Maar daar gaat het niet om, ik wil gewoon altijd winnen.
Dat je het woord 'pennevruchten' gebruikt, is voor mij wederom duidelijk een teken aan de wand dat de Multatuli Trofee naar jou had moeten gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:03 schreef sigme het volgende:
Ook de pennevruchten van sigme worden gewaardeerd.
JohnDope, jij bent met stip de user die mij het meest aan het lachen heeft gemaakt, het afgelopen jaar.quote:
Zijn het er zoveel minder dan vorig jaar dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat er niet zo heel veel stemmen waren dit jaar.
Die SGP award heb je als geen ander verdiend hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef HenriOsewoudt het volgende:
HenriO neemt zijn Bolkesteinbeker trots en ontroerd in ontvangst maar weigert de SGP-trofee wegens te laag prijzengeld.
Goed werk sigme.
Beste Sigme, fouten zijn menselijk, toch heb je onze DS4 tekort gedaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:03 schreef sigme het volgende:
Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
sigme. Nipt, met 4 stemmen, een prolongatie van de titel.
Pal erna volgen met elk drie stemmen DS4, HenriOsewoudt en kLowJow.
De kiezer heeft altijd gelijk. Maar toch zou ik wel 'ns willen wat die dogma's dan zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Die SGP award heb je als geen ander verdiend hoor.![]()
Heb je wel eens van debatersdeformatie gehoord?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
De kiezer heeft altijd gelijk. Maar toch zou ik wel 'ns willen wat die dogma's dan zijn.
Nee. Maar geef 'ns antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Heb je wel eens van debatersdeformatie gehoord?![]()
Dogma: Star en rigide opvatting; een vaststaand, niet te onderhandelen filosofisch uitgangspunt van een persoon of een groep.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Maar toch zou ik wel 'ns willen wat die dogma's dan zijn.
Als je dan toch een dogma aanhangt...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dogma: Star en rigide opvatting; een vaststaand, niet te onderhandelen filosofisch uitgangspunt van een persoon of een groep.
Wat dacht je van zelfbeschikking, eigendomsrecht, enz. Ik heb daar recent met jou nog een discussie over gehad, meer bijzonder het feit dat jij meent dat een groep niet de wil op mag leggen aan het individu, maar waar jij in tegenspraak daarmee (hetgeen je ontkende) uitgangspunten introduceerde zoals die zelfbeschikking en het eigendomsrecht (het laat zich nauwelijks in een zin vatten, maar je kan je de discussie nog wel herinneren hoop ik).
Een voorbeeld van een dogma van jou is dus dat eigendomsrecht "heilig" is.
Het is geen verwijt.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef heiden6 het volgende:
Als je dan toch een dogma aanhangt...
Nou, dan gaan we die nu in de bonusronde doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
weer niet genomineerd![]()
Ik ben ook zo`n ontzettend gemiddelde user dat ik voor de Jan Modaal award ga volgend jaar![]()
Overigens mis ik een award voor de user die het hardste roept maar geen onderbouwing kan geven van zijn cijfers
Thnx.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:53 schreef Argento het volgende:
Winnaars: van harte!
Zeer trots.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah je bent toch wel trots op je POL-awards?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |