quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Oh je zus wipt dus VMBO'ers. Dan zal die hele familie van jullie wel niet veel zijn gok ik.
Kom je op een avond van het sporten thuis, staat je beste vriend daar in de keuken je zus op JOUW PLAATS VAN DE KEUKENTAFEL in de reet te neuken.
YUP. Bekijk het van de positieve kantquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef BillGates het volgende:
wees blij dat ie jou niet wil palen
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:52 schreef Penetratoro het volgende:
Welkom in de harde wereld maat, ik zal ff de penetrerende feiten op een rij zetten:
Jou vriend werd alleen jou vriend, zodat hij in contact kon komen met jou zus.
Bij elk feestje bij jou thuis was hij opzoek naar jou zus.
Elk feestje waar hij niet was, was hij bij jou thuis je zus aan het palen.
Hij paalt je zus, terwijl zij over de tafel hangt en hij kijkt lachend naar jou foto en schiet vervolgens hard in de lach.
Hij heeft je zus op JOUW kamer geneukt.
Die vlekken in je bed zijn NIET van jou.
Zo jongen, je bent toch wel ff diep in je kont gepenetreerd door jou vrind.
Ik zal je ff helpen:quote:
Ik zie de spelfouten niet, kan iemand me helpen?
quote:Hij paalt je zus, terwijl zij over de tafel hangt en hij kijkt lachend naar jou foto en schiet vervolgens hard in de lach
dit is al meerdere malen gezegd k¤nker kopquote:Op woensdag 21 november 2007 13:31 schreef Prosac het volgende:
Pics of het is niet waar.
dat weet ik kuttekop, maar TS verzaakt in dezen en herhaling blijkt nogal nodig bij VMBO-ers.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:32 schreef maardatwasikniet het volgende:
[..]
dit is al meerdere malen gezegd k¤nker kop
Iets zegt me dat TS dat liever had gehadquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef BillGates het volgende:
wees blij dat ie jou niet wil palen
Zijn kat, dat zou echt gortig zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 14:29 schreef Logitik het volgende:
[..]
Of zijn moeder.. of kat of whatever. Terugpakken die gozer!![]()
Pricelessquote:Op woensdag 21 november 2007 14:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zijn kat, dat zou echt gortig zijn
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:58 schreef Aasgier het volgende:
Beter een goede vriend dan een buurman.
Hoe dichter bij de 0...quote:Op woensdag 21 november 2007 19:10 schreef Forza- het volgende:
Vanavond ga ik ze denk ik traperen.
Heb tot 21:30 zaaltraining en meestal kom ik pas na flink te hebben gebiert om 00:00 thuis. Vanavond echter niet.
Mijn zus is als het goed is alleen thuis, dus misschien gaat ze dit als een mooie gelegenheid zien om hem uit te nodigen.
@ gasten hier die zeggen dat ik mijn vriend zn zus moet neuken: Ze is 13Dacht het niet he.
Ow, dan doe ik dat zusje welquote:Op woensdag 21 november 2007 19:10 schreef Forza- het volgende:
Vanavond ga ik ze denk ik traperen.
Heb tot 21:30 zaaltraining en meestal kom ik pas na flink te hebben gebiert om 00:00 thuis. Vanavond echter niet.
Mijn zus is als het goed is alleen thuis, dus misschien gaat ze dit als een mooie gelegenheid zien om hem uit te nodigen.
@ gasten hier die zeggen dat ik mijn vriend zn zus moet neuken: Ze is 13Dacht het niet he.
TS zijn zus heet Robin, zijn vriend Richardquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:45 schreef Florian_ het volgende:
Richard - Robin?
wat is het nou?
Oh, en pwned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |