Idd, kutrokers.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:38 schreef Boosoog het volgende:
Het wordt tijd om dat criminele schorum tot de orde te roepen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:52 schreef PLAE@ het volgende:
Een moderne roker stopt ook gewoon met roken en gaat aan de coke. Is veel lekkerder en bijna net zo duur![]()
oja en het stinkt niet (van veraf), je kleding gaat er dus niet van stinken en de omstanders + jijzelf krijgen er geen kanker van.
Het alternatief is Snus. Maar dat mag alleen in Zwedenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Toch, je zegt het nu wel.. Maar ik denk eigenlijk dat dat nog nieteens zon onrealistisch probleem kan gaan worden? Het is niet ondenkbaar dat mensen alternatieven gaan zoeken
... alleen stoppen mensen nauwelijks en levert roken de staat uiteindelijk veel geld op, veel meer dan de kosten van gezondheidszorg. De relatie met psychiatrische patiënten zie ik niet helemaalquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:03 schreef ScienceJapan het volgende:
Goede zaak! Nederland rookvrij, gezonder, minder psychiatrisch patiënten, minder zieken en betere prestaties.
Ik durf er mijn sigaretten onder te verwedden dat je zelf autorijdt.quote:
Ik ben blij dat jij niet rijdt, je zou anders maar roekeloos omspringen met de gezondheid van je medemens.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:03 schreef ScienceJapan het volgende:
Goede zaak! Nederland rookvrij, gezonder, minder psychiatrisch patiënten, minder zieken en betere prestaties.
Vervoer is essentieel roken niet..quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:10 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij niet rijdt, je zou anders maar roekeloos omspringen met de gezondheid van je medemens.
1984.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:03 schreef ScienceJapan het volgende:
Je kunt ook dichter bij je werk gaan wonen en de fiets nemen. Het is uit milieutechnisch oogpunt prima om de accijns op brandstof te verdubbelen, het is toch schadelijk? Dat is goed voor de gezondheid van de mensen de staatskas.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef Yousif het volgende:
[..]
Vervoer is essentieel roken niet..
Als dat werkelijk kon had ik dat al lang gedaan. Nee, de huizen zijn veel te duur (zowel kopen als huren). Laten ze eerst die prijzen maar omlaag brengen naar een wat normaler niveau. Tis gewoon belachelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt ook dichter bij je werk gaan wonen en de fiets nemen. Het is uit milieutechnisch oogpunt prima om de accijns op brandstof te verdubbelen, het is toch schadelijk? Dat is goed voor de gezondheid van de mensen de staatskas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |