Ik krijg toch echt het gevoel dat Dennix moet blijven, hoe dan ook. Geen idee waarom, wat een niksinbrengendenobody.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef Nomrc2 het volgende:
plan nu al duigen
mannie wil nix er inhouden
Ja...dream on....quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef riri het volgende:
Ik hoop dat er een nieuwe gastspeler binnen komt die het heel erg Brian en Amanda moeilijk gaan maken
Heel vreemd... dan krijg je een spel in een spel en weer minder kans dat Dennis er nu eindelijk eens uitgaat.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef riri het volgende:
Brian bewerkt Amanda nog even extra....Dennix er nog in te houden op het moment zelfs dat ook Nadia Dennix eruit zou stemmen.
Als er een stemming komt wil Brian dat natuurlijk zo spelen dat als er iets heel moois komt dan die stemming te willen hebben in ruil voor de toezegging dennix er uit te stemmen
Amanda wil Dennix er de komende 2 maanden in houden....dus wat dat betreft verknalt ze het hele spelquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:27 schreef Clank het volgende:
Brian spreekt nu ook uit dat er de mogelijkheid is dat Luc weer terug zou kunnen komen.
Ik krijg het vermoeden dat dat al zo'n beetje rond is dat Luc terugkomt.. en Nadia een keuze moet gaan maken (ofzo..)
Terwijl ik gisteren van Huub en Jaap had begrepen dat achter het juist stimuleerde om weer op Dennis los te gaan... gevolgd door de opmerking van Huub 'en ja.. dan worden we wéér door het hokje genaaid'quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt het gevoel dat Dennix moet blijven, hoe dan ook. Geen idee waarom, wat een niksibrengendenobody.
Huub heeft gisteren een afspraak met Amanda gemaakt dat als zij de enige zou zijn die Dennis nog in het spel zou houden hij haar als het ware zou afkopen.. Dennis eruit en dan zou Huub iets moois voor haar regelen. Amanda stemde hiermee in.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:31 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda wil Dennix er de komende 2 maanden in houden....dus wat dat betreft verknalt ze het hele spel
Een of andere randdebiel of stagaire bij de FEBO denkt dat kijkers het interressant vinden om bewoners te zien die met muziek bezig zijn en een plaatje uitbrengen?!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt het gevoel dat Dennix moet blijven, hoe dan ook. Geen idee waarom, wat een niksinbrengendenobody.
Geef haar een knal RATquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef riri het volgende:
Dit soort strubbelingen tussen die twee wordt steeds erger de komende tijd..daar kan je vergif op in nemen
dat kind is een verschrikking....quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef Nomrc2 het volgende:
plan nu al duigen
mannie wil nix er inhouden
Vertel?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:44 schreef Nomrc2 het volgende:
lieke wijst huub ff fijntjes op z'n inconsequente gedrag
Mooi dat Amanda hem dat niet gunt, druk op de ketelquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
Volgens mij had Brian best even alleen willen zijn.
Ja...en dat besprak Brian dus net met haar...ze moet daar gebruik van maken zodat ze dingen of een stemming krijgt door de toezegging te doen als zij mee zal werken zij daar dus echt iets voor wil hebben...en dan achteraf als ze het gekregen heeft gewoon Dennix erin houden...zo wil Brian het spelenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren een afspraak met Amanda gemaakt dat als zij de enige zou zijn die Dennis nog in het spel zou houden hij haar als het ware zou afkopen.. Dennis eruit en dan zou Huub iets moois voor haar regelen. Amanda stemde hiermee in.
ja, want als snollie op een gegeven moment niet meer kan lullen dan heeft haar verblijf in de kooi ook weinig nut, en dat zou niet zo best voor brian zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:34 schreef Meganog het volgende:
B "Give me some fucking credit als ik je help. Ik kan ook een klotevriend gaan worden en je je gang laten gaan. Ik dedicate me hele zelf aan jou!"
quote:
Die twee sletten krijgen toch weer hun zinquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:04 schreef Dark het volgende:
De kappers, Mandy en Katrien komen zich even voorstellen en "het haar" bekijken!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:46 schreef neehe het volgende:
Huub kwam vanmiddag toch met ( van achter ) nieuwe verhaallijnen binnen ?
Die eigenlijk helemaal niet in de villa mochten zijn.
We worden belazerd het is allemaal vantevoren al op papier gezet wat wij zien.
De zogenaamde goede ideen komen allemaal bij de FEBO vandaan.
Real live ? me'n neus uit, er is niks Real live aan, alles is gescript.
Neem het 50/50 en het klopt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het blijft sneu om te zien, zo'n berichtje in iedere COS.
kom je daar nu pas achter ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:46 schreef neehe het volgende:
Huub kwam vanmiddag toch met ( van achter ) nieuwe verhaallijnen binnen ?
Die eigenlijk helemaal niet in de villa mochten zijn.
We worden belazerd het is allemaal vantevoren al op papier gezet wat wij zien.
De zogenaamde goede ideen komen allemaal bij de FEBO vandaan.
Real live ? me'n neus uit, er is niks Real live aan, alles is gescript.
Jammer dat je geen mod bent.quote:
Zij was er vorige week al tijdens een 5 uur sessie waar wij niks van mochten zien.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:12 schreef mootie het volgende:
Amanda kende de kapster dus al.
Hoe bedoel je, wie sleepte Lieke er bij en hoe?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
Ik mag toch hopen dat een van de dames van Hairworks de snollen met hun neus op de feiten druk en zegt dat ze zelf hun haar verneukt hebben.
En dan de guts om Lieke erbij te slepen met haar haar, je moet maar durven.
Zou het zo kunnen zijn dat deze redactie en Amanda het niet hebben goedgekeurd dat Bianca regelmatig op nowlive heeft gepost? Wat toch een behoorlijk huub-nest is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef mootie het volgende:
Anyway, Amanda vond de extensions van DOB dus een enorm drama.
Dat was toch Bianca, volgens amanda de allerbeste kapper ter wereld, niemand anders mag aan mn haar zitten?
Volgens Amanda ziet het haar van Lieke er ook niet uit, gemist misschien?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, wie sleepte Lieke er bij en hoe?![]()
Ja, daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Amanda ziet het haar van Lieke er ook niet uit, gemist misschien?![]()
beetje laatquote:
maar ze zeggen dat er geen extensions in kunnen...het kan gewoon niet meer...het is kapotquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:23 schreef chufi het volgende:
Ze wil dus pertinent niet dat het eraf gaat ! Ja Amanda is en blijft Amanda!
Volgens mij hebben ze het daar laatst al 5 á 6 uur over gehad.. en moet Amanda nu spelen dat ze het niet wilquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die vrouw komt met een mooi voorstel mbt het haar van Amanda, maar ze zegt al direct: "Dat wil ik niet!"
Het is te hopenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:23 schreef riri het volgende:
ik denk dat ze nu al helemaal gek wordt
Pffffff, ik zit te genieten maar je hebt gelijk hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:26 schreef chufi het volgende:
Script is nu dat Aman moet zwichten en toch besluit het kort nemen
Yep.. denk ook dat ze daarom zo liep te janken gisteren.. omdat ze al weet dat het kort moet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:26 schreef chufi het volgende:
Ben wel blij, ook voor Amanda, dat er eindelijk professionals zijn, die haar de waarheid durven te zeggen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt dus geen nieuwe extentions......de dames weigeren het dus![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:26 schreef chufi het volgende:
Laat Amanda het lekker zelf uitzoeken als ze niet wil dat ze haar kapsel kort knippen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:25 schreef rooie3 het volgende:
En die trut blijft eigenwijs.Die slaat zo op tilt.Ik wil lang haar jank jank.
Als het goed is wel. Deze dames klinken behoorlijk professioneel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:29 schreef riri het volgende:
krijgt Lieke ook extensions van deze kapper?
als iemand daar voortdurend ligt te neuken zonder condoom (Nadia)terwijl ze voortdurend loopt over te geven en dus de pil nooit goed kan werken grijpen ze toch ook niet in....dit zijn volwassen mensen...het is hun eigen verantwoordelijkheid..ze zitten daar niet in een creche al zou je dat wel denkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het behoorlijk kut is wat er met Amanda aan de hand is, al heeft ze het zelf gedaan.
Hier moet ik toch ook het hokje en DOB in betrekken want die hebben het veel te ver laten komen.
![]()
stampvoeten en veel huilen overtuigt veel mensenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het behoorlijk kut is wat er met Amanda aan de hand is, al heeft ze het zelf gedaan.
Hier moet ik toch ook het hokje en DOB in betrekken, die hebben het veel te ver laten komen.
![]()
Beetje rare vergelijking maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:33 schreef riri het volgende:
[..]
als iemand dar voortdurend ligt te neuken zonder condoom (Nadia)terwijl ze voortdurend loopt over te geven en dus de pil nooit goed kan werken grijpen ze toch ook niet in....dit zijn volwassen mensen...het is hun eigen verantwoordelijkheid..ze zitten dar niet in een creche al zou je dat wel denken
Ik vind het helemáál niet kut, het minste wat ik haar gun is kort haar.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
Hier moet ik toch ook het hokje en DOB in betrekken, die hebben het veel te ver laten komen.
![]()
Kort en naar huis! Amanda dan bedoel ik !quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef Nomrc2 het volgende:
kort of naar huis ?
Ik denk, dat Lieke heeeeeeeeel mooi haar gaat krijgenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:29 schreef riri het volgende:
krijgt Lieke ook extensions van deze kapper?
Als mijn haar er vanaf zou moeten, dat zou ik echt vreselijk vinden. Daarom ben ik er ook zuinig op. Dat heeft zij nooit gedaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
![]()
En wie is dat, cap graag?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
LEAVE THE HAIR ALONE!!!
zeggen de kapsters! I like...![]()
Met kort haar gaat ze op Lily uit Hntm lijken.![]()
Ze snapt er niets vanquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:37 schreef blomst het volgende:
Wij he3bben geen keuze, maar jij hebt ook geen keuze amanda.
Maar amanda is nog niet om.
Hmm. ik moet wel zeggen dat het behoorlijk leuk is wat er met Amanda aan de hand is, vooral omdat ze het zelf gedaan heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
![]()
Klopt, maar dit kind is zo eigenwijs want ze heeft nl een 3 jarige kappersopleiding.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Als mijn haar er vanaf zou moeten, dat zou ik echt vreselijk vinden. Daarom ben ik er ook zuinig op. Dat heeft zij nooit gedaan.
Zal ik het ff doen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
Als ik dit had geweten had ik een andere TT gemaakt.
Extentions or no extentions.![]()
Helemaal mee eens. Geen medelijden met dat wicht. Wel met heur haar en daarom moet dat eraf en in stijl worden begraven.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:41 schreef Borga het volgende:
Hmm. ik moet wel zeggen dat het behoorlijk leuk is wat er met Amanda aan de hand is, vooral omdat ze het zelf gedaan heeft.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Geen medelijden met dat wicht. Wel met heur haar en daarom moet dat eraf en in stijl worden begraven.
3-jaar ? Vanaf haar 11 tot haar 14e toen ze in Teasers is begonnen ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar dit kind is zo eigenwijs want ze heeft nl een 3 jarige kappersopleiding.
Deze dames zijn behoorlijk eerlijk.
Wat een dramaquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda met kort haar en een kort lontje.
Misschien voor de volgende COS anders klopt mijn korte OP'je niet meer, bedankt.quote:
Het zal je maar verteld worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef agter het volgende:
"dit haar heeft niet de kwaliteit om er iets mee te doen. er is geen haar om iets mee te doen"
Ik zou die hele kop van d'r vol hangen met extensions en dan rustig afwachten hoe ze er één voor één uitvallenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat een drama![]()
![]()
![]()
Kort gaat ze het niet dragen!
Ze wordt vanzelf kaal![]()
![]()
![]()
And the Award for Pauper of the World goes to...quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Brian komt ook even kijken........
Amanda wil dus andere kappers.
tuurlijk niet... het ligt aan de kapsters...er "moet maar een andere komen" zegt ze.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal je maar verteld worden.
En ik neem aan dat Amanda geen hand in eigen boezem steekt quaschuldvraag?
Wat denk je zelf? 20 Kapsters die dachten,' oh leuk, we gaan even aan Amanda's haar zitten plukken maar ja, ik zit hier nu mee!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De schuld ligt bij DOB, Stanley en Hizihair.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hup FEBO: trek weer een blik amateurs die graag met hun kop en onkunde op televisie willen komen open!quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:48 schreef agter het volgende:
tuurlijk niet... het ligt aan de kapsters...er "moet maar een andere komen" zegt ze.
Groeit het thuis sneller aan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:48 schreef noekje het volgende:
Als ze lang haar wil, dan gaat ze maar lekker naar huis!!
Samen met de rat! De rat en het rattenkoppiequote:Op dinsdag 20 november 2007 18:48 schreef noekje het volgende:
Als ze lang haar wil, dan gaat ze maar lekker naar huis!!
Die branden hun vingers niet meer. Dit zijn pro's. Jammer dat ST. Brian zich ermee bemoeit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hup FEBO: trek weer een blik amateurs die graag met hun kop en onkunde op televisie willen komen open!
Janken kreng!quote:
quote:
Ik vond dat Brian het wel rustig vertelde aan Amanda wat het probleem is...quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die branden hun vingers niet meer. Dit zijn pro's. Jammer dat ST. Brian zich ermee bemoeit.
Ik had gisteren zo gehoopt op deze reactie... dat zijn nog eens kappersquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:56 schreef Marieke_B het volgende:
De kappers kunnen niets anders bieden...alleen kort knippen is mogelijk
nou.....aan de slag dan maar!quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:56 schreef Marieke_B het volgende:
De kappers kunnen niets anders bieden...alleen kort knippen is mogelijk
Ooooh, Huub is er ook nog.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub vertelt dat hij maandelijks tussen de 300 en 500 euro kwijt is aan telefoonkosten.
[ afbeelding ]
DOB heeft het ook al meerdere keren gezegd hoor, maar die hebben wel steeds alsnog de extensions gezet, wat ze inderdaad beter niet hadden kunnen doen.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:54 schreef Jewscky1 het volgende:
Ben zo blij dat die silicone hoer,gelukkig is.
De dames hebben ook al gezegd dat het niet aan DOB lag. Die hebben ook hun best gedaan met wat doorstampertje toe heeft gestaan.quote:
mooiquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:55 schreef bosb het volgende:
Dat zou mooie tv opleveren.... Jaap trekt de pruik van de kop van amanda
Ik denk dat vooral domme mensen daar moeite mee hebben. Je ziet het bij Americas next top model etc. ook vaak, meiden die ik wat intelligenter acht daar hebben er absoluut geen moeite mee (het ziet er even leuk uit) en meiden die het puur en alleen van hun uiterlijk moeten hebben en absoluut niet kunnen relativeren vinden het het vreselijkste wat hen kan over komen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
Wat een dombo.... wat is mis met een korte coupe?!?!?
Zou top zijn als Amanda in haar woede en frustratie vanavond Brian meesleept en onder de koude douche zet en hem en passant een paar keer met zijn kop tegen de muur slaatquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda met kort haar en een kort lontje.
Yep, na een bezoekje aan het hokje en zijn medicatie doet hij het prima.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vond dat Brian het wel rustig vertelde aan Amanda wat het probleem is...
leek haast of ie tegen een kind van 5 aan het praten was.
![]()
daarmee is dat haar nog niet gered....quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:59 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda wil 't niet kort laten knippen en wil geen klip erin.
Ze wil gewoon 2 maanden lang een staart dragen en het voorlopig niet meer blonderen
Ah dat stond dus op het briefje dat ze (H&J) eerder deze middag hebben gelezenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
Aan tafel komt het onderwerp van het haar van Amanda inmiddels ook ter sprake.
Huub: "Wat ga ik me rotlachen als ze zeggen dat de extensions eruit moeten"
[ afbeelding ]
Make my dayquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:05 schreef Marieke_B het volgende:
Brian: wat doe je als er geen andere kapper komt? Ga je dan weg uit de kooi?
Zou me niks verbazen als DOB haar komt redden als uitzondering, of dat er inderdaad gewoon ´n lollige kapper komt die zeg´ach als jij het zo wilt: primaaa'quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:06 schreef schatje het volgende:
Febo, geef haar zin niet.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:06 schreef lorence1 het volgende:
what comes around goes around
zij is netzo belangrijk als natasiaquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:08 schreef mootie het volgende:
Amanda: Er komt wel een ander, mijn verblijf hier is het belangrijkst!!!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:08 schreef Meganog het volgende:
Wat een gesprek...
Alsof Amanda een ongeneeslijke ziekte heeft...
Ik denk dat die ene middag waarin DOB tot 5 x toe het haar heeft geverfd de genadeklap is geweest.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:08 schreef Marieke_B het volgende:
Wat Aman fout heeft gedaan is na het rood verven (heeft DOB gedaan) blonderen..niet 1 keer maar heel vaak...en iedereen weet dat je haar dan verandert in oranje, geel, dood![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:06 schreef lorence1 het volgende:
what comes around goes around
Lieke is er ook nogquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef chufi het volgende:
Hairworx kan hun web-page weer aanpassen !! Geen glamourmeisjes uit DGK als clientele
Ik hoop dat dit het minste is wat dit schaap te verweken krijgt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:14 schreef Meganog het volgende:
De kapsters proberen uit te leggen dat het hier om een haarlevensreddende operatie gaat.
Amanda jammert alleen maar over de kleur.
als lieke straks wel mooi lang haar krijgt en het even inpeperen komt er zelfs een ruzie tussen h, l, b met amandaquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:12 schreef Kaleddis het volgende:
Wat heerlijk genieten dit![]()
En zeker weten dat het zo weer ruzie word tussen Brian en Amanda![]()
Nou, ze heeft best wel heftige dingen meegemaakt in haar leven denk ik. Alleen denkt ze daar niet zoveel over na.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit het minste is wat dit schaap te verweken krijgt.![]()
Het lijkt verdomme wel of ze een levensbedreigende operatie moet ondergaan, hoelang gaat dit gezeur nog doorquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:14 schreef Meganog het volgende:
De kapsters proberen uit te leggen dat het hier om een haarlevensreddende operatie gaat.
Amanda jammert alleen maar over de kleur.
nog niet, wil ze wel graag.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:17 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat hoe Nadia haar haar verzorgd ook niet goed is hoor, alleen heeft zij gelukkig dik donker haar, is volgens mij veel sterker. Als je ziet wat voor krulletjes ze van zichzelf heeft en ze dat iedere ochtend driftig er uit aan 't stylen is, kan nooit goed zijn IMO.
Heeft Nadia ook extensions?
En dan die bespottelijk serieuze inbreng van Brian.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:18 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme wel of ze een levensbedreigende operatie moet ondergaan, hoelang gaat dit gezeur nog door![]()
tis vast besmettelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:18 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia wil er naartoe maar mag niet. Naad: ja maar Brian mag wel en ze loopt weg. Triing telefoon.
Toch bizar! Waarom zou er niemand bij mogen, omdat ze bang zijn voor hun lieve Mannie?
Tuurlijk. Het mag waarschijnlijk straks niet eens gezegd worden tegen Huub en Lieke, waarschijnlijk een of ander bullshit verhaal, maar er wordt echt niet openbaar gemaakt ind at huis dat alles er af moetquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:18 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia wil er naartoe maar mag niet. Naad: ja maar Brian mag wel en ze loopt weg. Triing telefoon.
Toch bizar! Waarom zou er niemand bij mogen, omdat ze bang zijn voor hun lieve Mannie?
jaja, ik denk dat deze sessie uitgebreid is voorbereid en geoefend..quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:18 schreef BuffyJan het volgende:
Echt wel genietenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef Kinga het volgende:
Amanda lekker overstuur.... hier hebben we zooo lang op gewacht, heerlijk! Ik geniet echt... erg he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |