Ik krijg toch echt het gevoel dat Dennix moet blijven, hoe dan ook. Geen idee waarom, wat een niksinbrengendenobody.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef Nomrc2 het volgende:
plan nu al duigen
mannie wil nix er inhouden
Ja...dream on....quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef riri het volgende:
Ik hoop dat er een nieuwe gastspeler binnen komt die het heel erg Brian en Amanda moeilijk gaan maken
Heel vreemd... dan krijg je een spel in een spel en weer minder kans dat Dennis er nu eindelijk eens uitgaat.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef riri het volgende:
Brian bewerkt Amanda nog even extra....Dennix er nog in te houden op het moment zelfs dat ook Nadia Dennix eruit zou stemmen.
Als er een stemming komt wil Brian dat natuurlijk zo spelen dat als er iets heel moois komt dan die stemming te willen hebben in ruil voor de toezegging dennix er uit te stemmen
Amanda wil Dennix er de komende 2 maanden in houden....dus wat dat betreft verknalt ze het hele spelquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:27 schreef Clank het volgende:
Brian spreekt nu ook uit dat er de mogelijkheid is dat Luc weer terug zou kunnen komen.
Ik krijg het vermoeden dat dat al zo'n beetje rond is dat Luc terugkomt.. en Nadia een keuze moet gaan maken (ofzo..)
Terwijl ik gisteren van Huub en Jaap had begrepen dat achter het juist stimuleerde om weer op Dennis los te gaan... gevolgd door de opmerking van Huub 'en ja.. dan worden we wéér door het hokje genaaid'quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt het gevoel dat Dennix moet blijven, hoe dan ook. Geen idee waarom, wat een niksibrengendenobody.
Huub heeft gisteren een afspraak met Amanda gemaakt dat als zij de enige zou zijn die Dennis nog in het spel zou houden hij haar als het ware zou afkopen.. Dennis eruit en dan zou Huub iets moois voor haar regelen. Amanda stemde hiermee in.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:31 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda wil Dennix er de komende 2 maanden in houden....dus wat dat betreft verknalt ze het hele spel
Een of andere randdebiel of stagaire bij de FEBO denkt dat kijkers het interressant vinden om bewoners te zien die met muziek bezig zijn en een plaatje uitbrengen?!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt het gevoel dat Dennix moet blijven, hoe dan ook. Geen idee waarom, wat een niksinbrengendenobody.
Geef haar een knal RATquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef riri het volgende:
Dit soort strubbelingen tussen die twee wordt steeds erger de komende tijd..daar kan je vergif op in nemen
dat kind is een verschrikking....quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:26 schreef Nomrc2 het volgende:
plan nu al duigen
mannie wil nix er inhouden
Vertel?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:44 schreef Nomrc2 het volgende:
lieke wijst huub ff fijntjes op z'n inconsequente gedrag
Mooi dat Amanda hem dat niet gunt, druk op de ketelquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
Volgens mij had Brian best even alleen willen zijn.
Ja...en dat besprak Brian dus net met haar...ze moet daar gebruik van maken zodat ze dingen of een stemming krijgt door de toezegging te doen als zij mee zal werken zij daar dus echt iets voor wil hebben...en dan achteraf als ze het gekregen heeft gewoon Dennix erin houden...zo wil Brian het spelenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren een afspraak met Amanda gemaakt dat als zij de enige zou zijn die Dennis nog in het spel zou houden hij haar als het ware zou afkopen.. Dennis eruit en dan zou Huub iets moois voor haar regelen. Amanda stemde hiermee in.
ja, want als snollie op een gegeven moment niet meer kan lullen dan heeft haar verblijf in de kooi ook weinig nut, en dat zou niet zo best voor brian zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:34 schreef Meganog het volgende:
B "Give me some fucking credit als ik je help. Ik kan ook een klotevriend gaan worden en je je gang laten gaan. Ik dedicate me hele zelf aan jou!"
quote:
Die twee sletten krijgen toch weer hun zinquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:04 schreef Dark het volgende:
De kappers, Mandy en Katrien komen zich even voorstellen en "het haar" bekijken!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:46 schreef neehe het volgende:
Huub kwam vanmiddag toch met ( van achter ) nieuwe verhaallijnen binnen ?
Die eigenlijk helemaal niet in de villa mochten zijn.
We worden belazerd het is allemaal vantevoren al op papier gezet wat wij zien.
De zogenaamde goede ideen komen allemaal bij de FEBO vandaan.
Real live ? me'n neus uit, er is niks Real live aan, alles is gescript.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |