abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57572517
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:49 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

verticaal staafje
en dan goud... zow supersexy gezicht :-)
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_57581079
Goud begin ik niet aan.. Vind ik persoonlijk niet mooi =)
Maar thnx!!
pi_57613288
Ik heb ook een verticale clithood piercing.
Zetten was een korte, maar toch wel heftige pijn. 1 seconde waarbij ik het toch niet kon laten om even "auw" te roepen, maar dan was het ook gelijk over. De volgende dag zat ik alweer op mn paard zonder pijn, alleen fietsen was een weekje wat onaangenaam. En het is zeker een heel makkelijke piercing qua genezing, op 2 weken was hij eigenlijk helemaal genezen en heb er nadien ook nooit meer last van gehad.
En met een staafje waarvan het bolletje recht op mn clitoris rust zorgt dat ook wel voor wat extra stimulatie en ik vind dat het er mooi uitziet, dus ik ben een tevreden vrouw.
pi_57655436
Nou, vandaag laten doen.. Een mooie zilveren, verticale! Echt gaaf, zo'n piercing waarvan niemand ziet/weet dat je 'm hebt haha. M'n wederhelft weet nog van niets..
Maar die prik is wel nasty, dat mag gezegd worden.
pi_57663683
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:08 schreef animal_cracker het volgende:
Nou, vandaag laten doen.. Een mooie zilveren, verticale! Echt gaaf, zo'n piercing waarvan niemand ziet/weet dat je 'm hebt haha. M'n wederhelft weet nog van niets..
Maar die prik is wel nasty, dat mag gezegd worden.
ben beniuewd wat je wederhelft vind!
pi_57675314
Haha hij zei maar 1 ding: "...geil" (en zo'n blik erbij O.O)
pi_57676824
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:09 schreef animal_cracker het volgende:
Haha hij zei maar 1 ding: "...geil" (en zo'n blik erbij O.O)
ha ha! nou veel plezier straks!
pi_57713899
Hmm, lees wel bij andere topics dat veel mensen er eigenlijk geeneens plezier aan beleven.. Dus ik weet niet of ik wel plezier zal hebben haha =)

Kan je een clithood trouwens makkelijk kwijtraken? Ik hoorde gister iemand vertellen dat die van haar er 'zomaar uitgevallen was'. Het leek me nogal een sterk verhaal, maar als je 'm echt zo makkelijk verliest...amai.
pi_57714005
quote:
Op zondag 30 maart 2008 13:55 schreef animal_cracker het volgende:
Hmm, lees wel bij andere topics dat veel mensen er eigenlijk geeneens plezier aan beleven.. Dus ik weet niet of ik wel plezier zal hebben haha =)

Kan je een clithood trouwens makkelijk kwijtraken? Ik hoorde gister iemand vertellen dat die van haar er 'zomaar uitgevallen was'. Het leek me nogal een sterk verhaal, maar als je 'm echt zo makkelijk verliest...amai.
Nou, ik moest hem voor een ziekenhuisonderzoek eigenlijk uitdoen, maar ik kreeg het zelf echt niet voor elkaar, en mn vriend ook niet, dus toen heb ik hem maar gewoon laten zitten. Maar hem zomaar kwijtraken lijkt mij dus niet zo snel te gebeuren
pi_57735823
quote:

Die van mij is er een keer uitgeweest idd, zomaar, tijdens de seks ineens zonder piercing.

Kon hem er zelf niet in krijgen, heel gedoe, uiteindelijk moesten ze hem opnieuw prikken(tja, weekend eroverheen voordat ik bij een piercer terrecht kon, was al grotendeels dicht toen).

Vanaf dat moment kontroleer ik gewoon met regelmaat de balletjes of ze goed vast zitten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_57749364
quote:

Heb een keer een bolletje in me mond gehad.. Dus een keer extra aandraaien is geen overbodige luxe. En ik kan je verzekeren, je ligt raar te kijken, als je ineens "iets" in je mond voelt, wat er niet in hoort
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:32:02 #62
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_57754487
quote:

die van mij ging na jaren ineens constant los tijdens de seks, paar keer nieuwe gekocht maar nog steeds last ervan. Zelf een paar keer weer door moeten prikken maar nu heb ik m er van ellende maar uit gelaten
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_57760404
Aandraaien met een tangetje, beter gezegd 2 tangetjes, zo draai je ze echt mega vast en gaan ze niet meer los.

Moet alleen nog kijken of ik hem er ooit nog uitkrijg, maar dat zien we wel tegen die tijd als die tijd ooit komt
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:32:21 #64
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_57761666
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:14 schreef erodome het volgende:
Aandraaien met een tangetje, beter gezegd 2 tangetjes, zo draai je ze echt mega vast en gaan ze niet meer los.

Moet alleen nog kijken of ik hem er ooit nog uitkrijg, maar dat zien we wel tegen die tijd als die tijd ooit komt
hij zal inmiddels wel al goed dicht gegroeid zijn.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_57762362
Ja dat gaat echt heel erg snel, toen ik hem kwijt was moest er na een weekend ertussen al opnieuw geprikt worden, laat staan als je hem wat langer al uit hebt.

Maar goed op steeds weer prikken zit je nu ook weer niet te wachten, dat pijn relatief is ok, maar niet wekelijks ofzo
pi_57996748
ok, als piercer ervaring met zowel vrouwelijke als mannelijke genitale piercings. heb er zelf 5: VCH, 2 inner labia, 2 outer labia. mijn ervaring is dat genitale piercings bij vrouwen snel genezen, pijn van het piercen zelf is minimaal en is al weg voordat het ringetje/staafje erin zit!(ja, heb zelfs mezelf gepierced! iets wat imo niet zou lukken als het een enorm pijnlijke gebeurtenis zou zijn). Heb ook genitale piercings bij mannen gezet, die genezen iets minder snel, maar het resultaat mag er wezen.
Mijn persoonlijke favoriet onder de mannelijke genitale piercings is de frenum piercing. die geeft veel stimulatie! vind het er ook mooi uitzien!
Het grootste voordeel wat ik van mijn piercings heb? de VCH zorgt ervoor dat zelfs de meest klungelige man mijn clit kan vinden
en de lip ringen zijn gewoon lekker als de man ermee speelt. geeft ook tijdens de orale seks wat extra mogelijkheden
pi_58089454
Een tijd geleden had ik afgesproken met een vriendin dat we samen op mijn 18e verjaardag een clithoodpiercing zouden nemen, maar dat is morgen al en ik durf niet
  donderdag 17 april 2008 @ 16:30:16 #68
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58114669
Op je 18e gelijk een clitpiercing?

Bedenk wel dat het (zei het volgens vrouwen een positief) effect heeft hoe je sexueel genot ervaart. Ik ken je achtergrond niet, maar wil je niet liever eerst meer 'au naturel' ervaring opdoen voordat je zo'n stap neemt?

Ontopic: Heb een ex gehad met clit-staafje. Ik vond het mooi staan, nee niet mooi. Geyl vond ik het. Zij vond het lekker. Of nee, geyl.

Ik zou er bij mezelf niet aan moeten denken .....
pi_58217548
Ik heb nu bijna 3 jaar een verticale clithood piercing . Vind het erg mooi en heb eigenlijk ook niks gevoeld van het prikje . Ben nu in overweging om een tepelpiercing te nemen, alleen dit lijkt me persoonlijk een stuk pijnlijker doen.

pi_58233680
quote:
Op donderdag 17 april 2008 16:30 schreef S_1980 het volgende:
Op je 18e gelijk een clitpiercing?

Bedenk wel dat het (zei het volgens vrouwen een positief) effect heeft hoe je sexueel genot ervaart. Ik ken je achtergrond niet, maar wil je niet liever eerst meer 'au naturel' ervaring opdoen voordat je zo'n stap neemt?
Ik heb meer dan genoeg 'au naturel' ervaring dus dat is het niet.
Maar ik was toen heel erg into piercings, nu niet echt meer.
Al lijkt het me nog wel

Maybe later.
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:49:25 #71
213710 -Arena-
I detect fail
pi_58300470
Pic's
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:16:28 #72
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58302690
Laat je dan vooral niet tegenhouden op het moment dat je er wel weer into bent

[ Bericht 0% gewijzigd door S_1980 op 25-04-2008 14:26:56 ]
pi_58484371
Al een tijdje weer niet gepost hier!

Maar goed, ik had een paar vraagjes over dus een clithoodpiercing!

Ik las al dat een aantal meiden hier een clithoodpiercing hebben, nu ben ik alweer vergeten of deze vragen zijn gesteld en wat de antwoorden erop zijn.

- Deed het zetten van de piercing pijn? Ging het ontsteken en had je er lang last van? Geneest het snel?
- Wat zijn de mogelijke gevolgen als het ontzettend gaat ontsteken, de risico's?
- Heeft het jouw seksbeleving verbeterd/opgeleukt/waevva?
- Hoeveel hebben jullie ervoor betaald?

Zou er zelf wel graag een willen op het moment, maar dan is het toch weer dat het overal redelijk duur is en ik me misschien gegeneerd zal voelen als ik daar bij de piercer lig!
Maar verder lijkt het me erg mooi en spannend.

Hoor het wel hoop ik
  maandag 5 mei 2008 @ 10:49:06 #74
37769 erodome
Zweefteef
pi_58487085
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Al een tijdje weer niet gepost hier!

Maar goed, ik had een paar vraagjes over dus een clithoodpiercing!

Ik las al dat een aantal meiden hier een clithoodpiercing hebben, nu ben ik alweer vergeten of deze vragen zijn gesteld en wat de antwoorden erop zijn.

- Deed het zetten van de piercing pijn? Ging het ontsteken en had je er lang last van? Geneest het snel?
- Wat zijn de mogelijke gevolgen als het ontzettend gaat ontsteken, de risico's?
- Heeft het jouw seksbeleving verbeterd/opgeleukt/waevva?
- Hoeveel hebben jullie ervoor betaald?

Zou er zelf wel graag een willen op het moment, maar dan is het toch weer dat het overal redelijk duur is en ik me misschien gegeneerd zal voelen als ik daar bij de piercer lig!
Maar verder lijkt het me erg mooi en spannend.

Hoor het wel hoop ik
Pijnloos is het niet, eerlijk is eerlijk, maar het gaat erg snel, op het moment van prikken even een scheutje auw, maar dan is het ook alweer gebeurt, auw en klaar vallen zo goed als samen.
Om de pijn hoef je het niet te laten igg.

Het geneest heel erg snel, echt heel erg snel, piercing eruit in het begin en dat een dag betekent gaatje grotendeels dicht.
Ontstekingen heb ik nog niet meegemaakt, met geen enkele piercing, dat is ook een kwestie van netjes schoon houden natuurlijk, je krijgt als het goed is(anders slechte piercer, niet laten prikken daar dus) informatie mee daarover, wordt vantevoren ook doorgesproken.

Het seksleven is erdoor uitgebreid, er zijn wat extra mogelijkheden, maar het maakt ook weer geen wereld van verschil, in het begin zijn dinge als traplopen en fietsen erg interresant, dat gaat wel over, wordt minder.
Maar bij de seks blijft het erg leuk, geen wereldwonder, geen enorm verschil, gewoon leuk.

Wat heb ik ervoor betaalt, toendertijd 125 gulden met sierraad.

Bij de piercer is het idd wat schaamtevol, je ligt daar toch met je hele hebben en houwen open en bloot, daar gaat in geprikt worden, sexy is het niet
Maar goed, een goede piercer doet alles rustig aan en zorgt wel voor wat ontspanning, wat geklets, misschien een geintje en het voelt al snel wat minder raar allemaal, normaa gaat het niet worden, maar een verschrikking is het ook weer niet.

Wbt risiko's, die zijn er maar weinig, ze zitten hem voornamelijk in ontstekingen e.d.
Daar prikken geeft geen risiko op verminderd gevoel, dat scheelt weer.

Wat van het allergrootste belang is dat je een goede piercer uitkiest, het MOET schoon zijn, volgens de normen van de GG&GD, prikmatriaal mag maar eenmalig gebruikt worden(of netjes ontsmet worden, echt netjes, niet zelf wassen met ontsmetting, maar zo'n apperaat ervoor), omgeving waar gepierct wordt moet ook echt schoon zijn, hoe sterieler hoe beter.
Omgeving waar geprikt gaat worden op het lijf moet ook ontsmet worden.

Je behoort informatie te krijgen over het piercen en alles waar je op moet letten, het moet rustig en ontspannen zijn.

Als je niet beknibbelt op de piercer dan kan het eigenlijk niet fout gaan.
pi_58493200
Oke, bedankt .

Ik heb nu op internet een heel goedkope piercer gevonden, die wel volgens de GGDrichtlijnen werkt en pierced en ook aangesloten is bij een vereniging van professionele piercers.
Intiempiercings zijn maar 43,50; is dit een reden deze zaak niet te vertrouwen? Of moet ik het maar als een gelukje opvatten dan?

Link naar de site: http://www.foxypiercing.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')