quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:Al een tijdje weer niet gepost hier!

Maar goed, ik had een paar vraagjes over dus een clithoodpiercing!
Ik las al dat een aantal meiden hier een clithoodpiercing hebben, nu ben ik alweer vergeten of deze vragen zijn gesteld en wat de antwoorden erop zijn.
- Deed het zetten van de piercing pijn? Ging het ontsteken en had je er lang last van? Geneest het snel?
- Wat zijn de mogelijke gevolgen als het ontzettend gaat ontsteken, de risico's?
- Heeft het jouw seksbeleving verbeterd/opgeleukt/waevva?
- Hoeveel hebben jullie ervoor betaald?
Zou er zelf wel graag een willen op het moment, maar dan is het toch weer dat het overal redelijk duur is en ik me misschien gegeneerd zal voelen als ik daar bij de piercer lig!

Maar verder lijkt het me erg mooi en spannend.
Hoor het wel hoop ik
Pijnloos is het niet, eerlijk is eerlijk, maar het gaat erg snel, op het moment van prikken even een scheutje auw, maar dan is het ook alweer gebeurt, auw en klaar vallen zo goed als samen.
Om de pijn hoef je het niet te laten igg.
Het geneest heel erg snel, echt heel erg snel, piercing eruit in het begin en dat een dag betekent gaatje grotendeels dicht.
Ontstekingen heb ik nog niet meegemaakt, met geen enkele piercing, dat is ook een kwestie van netjes schoon houden natuurlijk, je krijgt als het goed is(anders slechte piercer, niet laten prikken daar dus) informatie mee daarover, wordt vantevoren ook doorgesproken.
Het seksleven is erdoor uitgebreid, er zijn wat extra mogelijkheden, maar het maakt ook weer geen wereld van verschil, in het begin zijn dinge als traplopen en fietsen erg interresant, dat gaat wel over, wordt minder.
Maar bij de seks blijft het erg leuk, geen wereldwonder, geen enorm verschil, gewoon leuk.
Wat heb ik ervoor betaalt, toendertijd 125 gulden met sierraad.
Bij de piercer is het idd wat schaamtevol, je ligt daar toch met je hele hebben en houwen open en bloot, daar gaat in geprikt worden, sexy is het niet

Maar goed, een goede piercer doet alles rustig aan en zorgt wel voor wat ontspanning, wat geklets, misschien een geintje en het voelt al snel wat minder raar allemaal, normaa gaat het niet worden, maar een verschrikking is het ook weer niet.
Wbt risiko's, die zijn er maar weinig, ze zitten hem voornamelijk in ontstekingen e.d.
Daar prikken geeft geen risiko op verminderd gevoel, dat scheelt weer.
Wat van het allergrootste belang is dat je een goede piercer uitkiest, het MOET schoon zijn, volgens de normen van de GG&GD, prikmatriaal mag maar eenmalig gebruikt worden(of netjes ontsmet worden, echt netjes, niet zelf wassen met ontsmetting, maar zo'n apperaat ervoor), omgeving waar gepierct wordt moet ook echt schoon zijn, hoe sterieler hoe beter.
Omgeving waar geprikt gaat worden op het lijf moet ook ontsmet worden.
Je behoort informatie te krijgen over het piercen en alles waar je op moet letten, het moet rustig en ontspannen zijn.
Als je niet beknibbelt op de piercer dan kan het eigenlijk niet fout gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.