abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54790135
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jij hebt het zelf over de laatste 2 wedstrijden, druiloor. En na 10 wedstrijden vind ik dat je ook nog weinig kan zeggen van hem bij Liverpool. Zeker gezien z'n leeftijd.
[..]

Weer zo'n verhaal waar Ajax maar even bij is verzonnen om de speler in kwestie te verbeteren.
Deze 2 wedstrijden konden aantonen hoe hij zich heeft ontwikkeld tussen topspelers in Liverpool maar in palats van ontwikkeld speelde hij nog slechter dan bij Ajax. 17 miljoen is hij nu echt niet waard echt knap dat je dat niet kan begrijpen.
pi_54790619
Als je 2 wedstrijden van Oranje gebruikt om te bekijken hoe hij zich bij Liverpool heeft ontwikkelt snap je er ook weinig van . 17 miljoen is ie overigens nooit waard geweest.
pi_54790804
Babel heeft steeds meer vertrouwen gekregen bij Liverpool en het is echt lastig om daar gelijk het verschil te maken. Hij komt er wel rustig en beetje bij beetje.
AFC AJAX
pi_54791004
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:58 schreef BonJovi het volgende:
Urzinho!
haha briljant
pi_54791166
Eindelijk weer Ajax dit weekend. Ik heb het gemist.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54792516
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:41 schreef BonJovi het volgende:
Wat dachten jullie van Wanderson?

Wonderzoon

en klinkt als een Zweed
Je kan ook te hard van stapel lopen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54792587
ZO heet zijn andere zoon toch
AFC AJAX
pi_54792601
quote:
Perez: het is wel duidelijk hoe Ten Cate in elkaar zit
--------------------------------------------------------------------------------
22 november 2007
Kenneth Perez blikt deze week in een interview met Voetbal International terug op zijn periode bij Ajax. De Deen speelde slechts één seizoen voor de Amsterdammers, maar maakte daarin genoeg mee. Zo lag hij overhoop met de inmiddels vertrokken trainer Henk ten Cate en maakte hij een discriminerende opmerking in de richting van een grensrechter. Afgelopen zomer kwam het voor Perez na moeizame onderhandelingen tot een transfer naar PSV.

Dat de band tussen de spelmaker en Ten Cate niet goed was, blijkt overduidelijk uit het interview. "Ik denk dat mensen de laatste tijd wel een aardig beeld hebben gekregen van hoe Henk ten Cate in elkaar zit", legt Perez (33) uit aan VI-verslaggever Wilfred Genee. "Er is maar één ding in het bijzonder waarop ik wil reageren. Dat gaat over die basisplaats. Hij liegt als hij zegt dat ik een basisplaats heb geëist. Dat doet geen enkele voetballer in het betaalde voetbal. Dat bestaat niet. Verder kunnen de mensen voor zichzelf wel bepalen wat voor iemand Henk ten Cate is."

De oud-Ajacied ergert zich eraan dat journalisten bepaalde beweringen van Ten Cate klakkeloos overnemen. "Neem de situatie waarin ik heel de selectie van Ajax heb gevraagd of er iemand wilde reageren op het incident (met assistent-scheidsrechter Nicky Siebert, red.). Er heeft toen niemand wat gezegd, ook Ryan Babel niet. Ik begrijp dat Ten Cate heeft verteld dat Ryan is weggelopen en niet meer met mij wilde voetballen. Daar klopt helemaal niets van. Een week later zit Frits Barend dit doodleuk te vertellen bij De Wereld Draait Door. Waarom check je niet even bij Ryan Babel of bij mij of dat waar is?"

Toch kunnen de opmerkingen van zijn voormalige trainer hem verder gestolen worden. Perez: "Van hem kan ik het wel hebben. Ik weet hoe hij in elkaar zit en ik lees steeds meer columns en verhalen waaruit ik opmaak dat er genoeg andere mensen zijn die dat ook doorhebben. Misschien had ik wat inschikkelijker moeten zijn bij Ajax, waardoor het moddergooien van vorig seizoen minder was geweest. Maar echt grote dingen waar ik spijt van heb kan ik me niet herinneren."

De international ontkent dat hij in Amsterdam problemen had met Wesley Sneijder. "Ik had geen problemen met Wesley. Wij hadden niets met elkaar, maar dat hoeft ook niet om met elkaar te kunnen werken. Ik had bijvoorbeeld meer met Klaas-Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg of Olaf Lindenbergh. Wesley had andere mensen om zich heen. Ik las dat hij in VI zei dat Ten Cate mij niet belangrijk maakte, omdat ik bij heel veel spelers slecht zou hebben gelegen. Dat verbaasde mij. Óf het zijn heel goede toneelspelers of er klopt helemaal niets van. Denk je nou dat iedereen hém leuk vond? Je kan toch niet door iedereen leuk gevonden worden?"

Onlangs zat Perez bij Ajax op de tribune tijdens de bekerwedstrijd tegen SC Heerenveen. De ontvangst was positief. "Dat heb ik ook nog steeds als ik door Amsterdam loop. Dat mensen me aanspreken en zeggen dat ze het jammer vinden dat ik weg ben gegaan. Ook in De Arena. Ik heb het gevoel dat de meeste mensen binnen de club niet wilden dat ik ging. Althans, dat zegt mijn gevoel. Misschien doen mensen zich wel anders voor, al denk ik dat niet in dit geval. Maar ik heb Ajax afgesloten."

De routinier van PSV benadrukt dat hij nog altijd een prettig gevoel heeft bij Ajax. "Ajax is een wereldmerk. Dat zie je nu ook aan het geweldige sponsorcontract dat ze hebben afgesloten met Aegon, terwijl ze al jaren een stuk minder presteren. Ajax is Amsterdam, de hoofdstad van Nederland, veel meer mensen, veel meer aandacht. Ik las ergens dat van elke keer dat er iets over PSV of Feyenoord wordt geschreven, dat 21 keer zo vaak over Ajax gebeurt."
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54792713
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:04 schreef Radegast het volgende:
Vond hem gisteren nog niet eens heel erg goed spelen.
Nee inderdaad, nog redelijk onzichtbaar. Heeft veel betere wedstrijden gespeeld.
pi_54793157
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Eindelijk weer Ajax dit weekend. Ik heb het gemist.
Eindelijk weer een standaard zondag
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_54793428
Ja perez eiste geen basisplaats tuurlijk niet. $#@@#$@#$ Ten Cate vieze mongool.

Maar over Babel, babel komt er wel maar ik ben wel blij dat wij hem voor 17 miljoen hebben verkocht en daar Suarez van hebben gekocht voor 8 miljoen.
lollig
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:54:15 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54795466
Zondag maar eens kijken of het bier in de kantine van F.C. Amstelland een beetje te drinken is, je moet toch wat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54795496
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag maar eens kijken of het bier in de kantine van F.C. Amstelland een beetje te drinken is, je moet toch wat.
Jinso blijkt toch ook wel aardig te zijn?
pi_54795524
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
Jij hebt een brief van de knvb gehad?

Het is gewoon alweer vrijdag. Mén wat gaat het snel. Eindelijk dat saaie Oranje voorbij.
pi_54795552
quote:
22/11/2007 - Morgen beslissing over VVV-Ajax
(Gepost door )

De voorzitter van VVV meldt in het Algemeen Dagblad dat VVV morgen een beslissing wil nemen over het spelen van de topduels tegen Ajax en PSV in Duitsland. MSV Duisburg zou graag medewerking verlenen. Duitse politiek en voetbalbond hebben echter nog veel bezwaren. De voorzitter van VVV vreest dat het tekort dag is om de Duitsers te overtuigen.
quote:
Ajax moet onderzoek van Davids afwachten
Vrijdag 23 november 08:15 - Alex van Vogelpoep

Voetbal - Edgar Davids zal komende week weten of hij voor de winterstop nog in actie kan komen voor Ajax. De middenvelder zal dan een onderzoek ondergaan in het ziekenhuis, waarbij een botscan gemaakt zal worden. De vierendertigjarige Nederlander brak in de voorbereiding op het huidige seizoen z'n kuitbeen. In het oefenduel met Go Ahead Eagles had de voormalig international geen scheenbeschermers aan.

In eerste instantie werd verwacht dat hij in november weer in actie kon komen voor de Amsterdammers, maar het herstel verliep minder snel dan werd gedacht. Een botscan zal volgens Voetbal International nu duidelijkheid moeten geven of het kuitbeen goed is hersteld. Als dat het geval is dan zal Davids weer kunnen aansluiten bij de groepstraining. Sinds half oktober is hij alweer actie op het trainingsveld van Ajax, maar mocht alleen individueel aan z'n conditie werken.

De voormalig speler van AC Milan, Juventus, FC Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur kwam vorig seizoen in de winterstop over naar Amsterdam en speelde elf duels in de Eredivisie. Daarin scoorde hij één keer. Henk ten Cate had een groot aandeel in zijn komst, maar de trainer is inmiddels vertrokken naar Chelsea.
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:02:59 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54795572
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]
Alex van Vogelpoep
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54795585

Naast de teruggekeerde internationals liet ook Edgar Davids zijn gezicht zien op het trainingsveld. De middenvelder werkte een looptraining af.

pi_54795593
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alex van Vogelpoep
Hehe, ik kon het niet laten de L te vervangen door een P . Je moet wat, op zo'n vrijdagochtend.
pi_54795774
Davids
Leonardo
We gaan vlammen met hun erbij.
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:24:04 #260
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54795852
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:59 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jij hebt een brief van de knvb gehad?
Nee, heb geen brief. Doelde op het feit dat home er niet meer is, nu maar even her en der kijken.
pi_54796618
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[ afbeelding ]

Naast de teruggekeerde internationals liet ook Edgar Davids zijn gezicht zien op het trainingsveld. De middenvelder werkte een looptraining af.

Mooi.
pi_54797033
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:18 schreef Rumille het volgende:
Davids
Leonardo
We gaan vlammen met hun erbij.
Vermaelen
Van der Wiel
Mitea
pi_54797062
Jullie vergeten Manucharyan .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:36:22 #264
52871 Blight
Supersized.
pi_54797102
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:59 schreef Nashje het volgende:

blablalabla

Het is gewoon alweer vrijdag. blablalalbla
!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54797314
quote:
Jong Ajax - Jong Feyenoord

22 nov 2007
Beker (1/8 finale)

Maandag 3 december, 18.30 uur

Amsterdam ArenA

Gratis entree (via ingang M)

Gratis parkeren P-bus (parkeerterrein tegenover P-2l).
Wij roepen hierbij alle Ajacieden op om naar de Amsterdam ArenA te komen en Jong Ajax te steunen in deze spannende bekerwedstrijd. De wedstrijd is door iedereen gratis te bezoeken!
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54797599
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:45 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]
Ja tering.. wat een tijd.. gaat niet werken..
pi_54797727
Hopenlijk doet Urzaiz weer mee met Jong Ajax
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54798020
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, heb geen brief. Doelde op het feit dat home er niet meer is, nu maar even her en der kijken.
Ahzo. Dacht ergens gelezen te hebben dat het nog niet definitief 't einde is van het home.
pi_54798038
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:36 schreef Blight het volgende:

[..]

!
.

Eens.
  vrijdag 23 november 2007 @ 11:26:34 #270
52871 Blight
Supersized.
pi_54798077
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk doet Urzaiz weer mee met Jong Ajax
Dan kom je misschien toch nog van Colin af. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')