quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop dat Mitea niet meespeelt. Dan blijft ie langer fit en kan ik mijn sig aanpassen.
quote:John Heitinga praat in de kleedkamer van Ajax met Albert Luque, Luis Súarez en Ismael Urzáiz alléén in het Spaans om zo de taal beter onder de knie te krijgen. De verdediger wordt met Atlético Madrid in verband gebracht. (Marca)
Misschien dat hij Mauro Rosales achterna wil?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:55 schreef twi het volgende:
Johnny heeft al langere tijd Spaanse les. Zou het wel humor vinden als er straks alleen maar Italiaanse clubs voor hem in de rij staan
quote:Voor Gregory van der Wiel komt Ajax - Vitesse te vroeg. De jonge centrale verdediger liep in de wedstrijd tegen Feyenoord (2-2) een kniekwetsuur op. Koster zal voor het invullen van de opengevallen plek in het hart van de Ajax-defensie waarschijnlijk een beroep doen op Jan Vertonghen of Jurgen Colin.
Gefeliciteerd, pik!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
Dan krijg je van die gare terug speel ballen op Steek![]()
quote:Edgar Davids is verder verwijderd van een rentree. De middenvelder herstelt van een beenbreuk. Koster verwacht na de winterstop weer een beroep te kunnen doen op Davids. De geblesseerde Ajacied is in elk geval op de goede weg. ,,Uit een eerdere botscan bleek dat het steeds beter gaat’’, weet Koster. ,,Over vier weken wordt een nieuwe foto gemaakt. In de tussentijd volgt hij een conditieprogramma. Het zou prettig zijn als Edgar weer een wedstrijd kan spelen, bijvoorbeeld in de winterstop in Dubai. We kijken wanneer hij dat weer aan kan.’’
Op zijn leeftijd herstelt het ook wat minder snel. Kan inderdaad een moeilijk verhaal met hem worden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:22 schreef BoNi het volgende:
Zonde, tegen de tijd dat hij weer een beetje op niveau is en wedstrijdritme te pakken heeft gaat Davids met pensioen....
Nja, met scheenbeschermers had hij z'n scheen denk ik ook wel gebroken, want dat gebeurt niet zomaar.. Maar het blijft een domme actie natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
En allemaal dankzij een wedstrijd zonder scheenbeschermers, nog onprofessioneler dan Collin op stellen...
Expres gaan juichen als FCG scoortquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Vette shit, Ajax-Vites wordt hier uitgezonden! Wel met tegelijk FCG-kakkerlakken. Ben benieuwd of dezelfde kakkerlakken er weer bij zijn..
je had ons moeten zien bij Engeland - Kroatie, dus wees maar niet bang.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Expres gaan juichen als FCG scoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |