Voor in de soepquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Voor wat? Te kopen, te eten, te verhuren, te gebruiken als toiletpapier?
stomme vraag stom antwoordquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Voor wat? Te kopen, te eten, te verhuren, te gebruiken als toiletpapier?
Precies. Gemeld in FB.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:11 schreef Elixabete het volgende:
[..]
hier kan wel een slotje op als je toch niks nuttigs weet te posten
Sukkel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:14 schreef timoteetje het volgende:
Nog goeie site's verder?
Een site waar videokaarten op staan, ik zoek daarzo wel verderquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Sukkel.
Voor wat zoek je het?
Specs?
benchmarks?
Sites die verkopen?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:16 schreef timoteetje het volgende:
[..]
Een site waar videokaarten op staan, ik zoek daarzo wel verder
Geef dan gewoon gelijk normaal antwoord man. Wij proberen je hier te helpen, je krijgt allemaal sites, en als iemand terecht vraagt wat je ermee wil heb je een grote bek.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:16 schreef timoteetje het volgende:
[..]
Ja dat was duidelijk bijdehante nerd, maar wat zoek je, sites met reviews, sites van videokaartmakers, webwinkels?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:16 schreef timoteetje het volgende:
[..]
Sites met specs staan ook vidkaartenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:16 schreef timoteetje het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon een site waar ik voor videokaarten kan kijken, die ik kan kopen, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Verder niks speciaalsquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Geef dan gewoon gelijk normaal antwoord man. Wij proberen je hier te helpen, je krijgt allemaal sites, en als iemand terecht vraagt wat je ermee wil heb je een grote bek.
Ah jij wilt een site om kaarten te kopen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:21 schreef timoteetje het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon een site waar ik voor videokaarten kan kijken, die ik kan kopen, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Verder niks speciaals
Uit je OP bleek dat helemaal niet. Terecht dus dat iemand vraagt wat je precies wilt. Je zou ook kunnen overwegen normaal uitleg te geven en mensen te bedanken voor hun hulp.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:21 schreef timoteetje het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon een site waar ik voor videokaarten kan kijken, die ik kan kopen, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Verder niks speciaals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |