Ahja, als het als volk bedoeld is is het mét hoofdletter.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:43 schreef michiel5 het volgende:
verplicht? dat denk ik niet.
Het ligt er denk ik aan of je Joden als volk of joden als aanhangers van het jodendom bedoeld.
Tja goed, zolang je niet zo'n extreme orthodox wordt kan 't nog door de beugel.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:48 schreef frame-saw het volgende:
In principe kan je geen jood/Jood worden hoor. Dat is iig heel lastig.
?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja goed, zolang je niet zo'n extreme orthodox wordt kan 't nog door de beugel.
Je moet er de neus voor hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:48 schreef frame-saw het volgende:
In principe kan je geen jood/Jood worden hoor. Dat is iig heel lastig.
Tja daar gaan we al. Wat een gedoe met dat volk zeg.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:52 schreef frame-saw het volgende:
[..]
?
Als Jood/jood wordt je geboren, daardoor kan je je niet snel tot het jodendom bekeren, in enkele gevallen wordt je wel erkend als jood, maar weet niet hoe dat nou precies zit.
Inderdaad, net alsof de wereld weer een stuk terug in de tijd gaat.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja daar gaan we al. Wat een gedoe met dat volk zeg.
Mag ik lachenquote:Op donderdag 22 november 2007 02:54 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je moet er de neus voor hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |