Is dit kan voor je kinderen? ouders? en broers en zussen?quote:bij het overlijden en de lijkbezorging partner en van bloed- en aanverwanten in de rechte lijn 4 dagen
Wat valt er precies onder zijlijn?quote:bij het overlijden en de lijkbezorging van overige bloed- en aanverwanten in de eerste graad of in de tweede graad van de zijlijn en van huisgenoten, niet zijnde bloed- of aanverwanten 2 dagen;
Dat lees je krom, want ik zie toch echt 5 dagen staanquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Lees ik nu zo krom, of krijg je maar 1 dag vrij als je broer of zus overlijdt? Wat is dat voor onzin.
quote:Op maandag 6 april 2009 08:38 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Dat lees je krom, want ik zie toch echt 5 dagen staan
Voor verzuim ben je niet verzekerd. Daarvoor moet je een aparte verzekering afsluiten.quote:Op maandag 6 april 2009 08:51 schreef realbase het volgende:
tjsa, dit lijkt me iets anders
was gewoon nieuwsgierig ( voor verzuim ben je als werkgever verzekerd ) vroeg me af hoe dit zat met het overlijden van oudes van een werknemer..
verbaast mij ook! Dan kan je toch niet na een dag weer constructief aan het werk. Dan maar ziek melden hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar krom dat broer/zus tweedegraads is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |