abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 november 2007 @ 13:26:37 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54759128
En daarnaast is het bij stage vaak zo dat je een bepaald aantal dagen stage moet lopen. Dus heel vreemd vind ik dat verzoek eigenlijk niet...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_64942395
In mijn CAO staat het volgende:
quote:
bij het overlijden en de lijkbezorging partner en van bloed- en aanverwanten in de rechte lijn 4 dagen
Is dit kan voor je kinderen? ouders? en broers en zussen?
quote:
bij het overlijden en de lijkbezorging van overige bloed- en aanverwanten in de eerste graad of in de tweede graad van de zijlijn en van huisgenoten, niet zijnde bloed- of aanverwanten 2 dagen;
Wat valt er precies onder zijlijn?
Hoe zit het dan met het overlijden de opa en oma van mijn partner?
pi_67749531
maare, ok de medewerker krijgt 1 tot x dagen "bijzonder verlof"
Maar als werkgever, meldt je de medewerker dan ziek ? nee toch..
pi_67749689
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Lees ik nu zo krom, of krijg je maar 1 dag vrij als je broer of zus overlijdt? Wat is dat voor onzin .
Dat lees je krom, want ik zie toch echt 5 dagen staan
pi_67749746
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:38 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Dat lees je krom, want ik zie toch echt 5 dagen staan

Broer/zus is tweedegraads.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_67749768
Ik las inderdaad krom. Maandagmorgen.
pi_67749778
maare, als werkgever meldt je hem/aar dus niet "ziek" ?
pi_67749792
Waarom zou je iemand ziek melden die dat niet is? (althans: ik neem aan dat je het dan over een Arbo/verzuimverzekering hebt)

Als 'ie een snipperdag neemt, doe je dat toch ook niet?
pi_67749905
tjsa, dit lijkt me iets anders
was gewoon nieuwsgierig ( voor verzuim ben je als werkgever verzekerd ) vroeg me af hoe dit zat met het overlijden van oudes van een werknemer..
pi_67749986
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:51 schreef realbase het volgende:
tjsa, dit lijkt me iets anders
was gewoon nieuwsgierig ( voor verzuim ben je als werkgever verzekerd ) vroeg me af hoe dit zat met het overlijden van oudes van een werknemer..
Voor verzuim ben je niet verzekerd. Daarvoor moet je een aparte verzekering afsluiten.

pi_71985761
goedenavond hoop dat iemand hier me iets meer kan over vertellen

mijn vader is 17 julli overleden en dat was mijn laatste werkdag voor mijn vakantie van vier weken en was goed van de wereld in een soort roes alleen had mijn vakantie niet zo verwacht ben nu wer aan het werk 17 augustus alleen is mijn vakantie meer een voorberiding geweest voor me werk omdat je weer door moet alleen heb nu gevraagd aan me baas wat voor dagen ik hier voor krijg heb begrepen allleen de dag van overlijden en de dag van de begrafenis/crematie alleen als dit zich in een normale maand zich had afgespeeld had ik niet kunnen werken ook met die 2 dagen niet.alleeen mijn vraag is of ik nu mijn snipperdagen daarom kwijt ben hoop dat iemand dat weet

groeten
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:55:53 #37
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_71986619
2 jaar terug is mijn tante overleden en ik kreeg toen geen bijzonder verlof voor haar begrafenis. Ik stond daar toen heel erg van te kijken, maar ik lees nu dat dat toch wel normaal is.
Bij mijn huidige werkgever zou ik overigens wel bijzonder verlof krijgen voor de begrafenis van een oom of tante.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:55:01 #38
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_71988579
Onze CAO is 2 dagen
Bij het zelf regelen van de begrafenis is het 4 dagen
Een beetje coulante werkgever doet die 2 dagen apart van je vakantie regelen

tenminste zo zou ik het doen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_71989164
Bij ons lever je vrije dagen in
pi_71989396
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:58:05 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71990033
klote zeg

Mijn baas zou zeggen; blijf maar een week thuis. Omdat je vaak toch met je gedachtes ergens anders zit.
Maargoed, dit verschilt per werkgever.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:59:58 #42
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_71995363
moet het wel allemaal kunnen in het rooster/ iemand anders zijn om het op te vangen

zeker in de vakantie tijd, ik ben heel flexibel, echt waar. aantal cao dagen no problem
2 weken thuis thuis no way , ik moet wel 2 zaken draaiende houden
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_71996215
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar krom dat broer/zus tweedegraads is
verbaast mij ook! Dan kan je toch niet na een dag weer constructief aan het werk. Dan maar ziek melden hoor.
pi_71996834
Begin van het jaar was er een tante overleden,even gebeld naar de begravenis gaan was geen probleem, werkgever:natuurlijk krijg je vrij want een begravenis kan je een andere keer niet overdoen.

Tijdens mijn vakantie in juli een andere tante overleden,werkgever wel op de hoogte gesteld omdat ik al vrij was was de crematie geen punt,met de begravenisondernemer alles geregeld (tante was alleenstaand) ze had overigens al zelf grotendeels aangegeven hoe ze het wilde hebben en het bedrag al van te voren aan de begravenisondernemer betaald
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')