't Is ook werkelijk alles pil wat de klok slaat bij Nadia. Een bron van onsmakelijkheden, dat mensquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je zet er weer een prima TT neer
I know dear, zo origineel van het hokje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:56 schreef Prosac het volgende:
Ik herhaal het nog maar eens:
Die hele anticonceptiesoap van Nadia is pure scriptrecycling
Of ze hem nou wel of niet slikt... dat mens schept er een genoegen in 'onhandig' en 'verstrooid' te zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Disana, mooie TT![]()
Eigenlijk is het simpel. Naad is gestopt met de pil toen ze bij Luc in bed is gaan slapen. Luc is op 1 november vertrokken dus stel dat ze toen weer is begonnen met het slikken van de pil werkt hij dus nog niet, de pil werkt pas na 1 maand slikken.![]()
dat eerste. Neuken met condoom is zoooooooo 2005.quote:
De mooiste staat toch nog steeds op naam van Amanda : Ze wil absoluut geen spiraaltje. Als je een strakke spijkerbroek aantrekt, prikt het ding er gewoon doorheen !quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:56 schreef Prosac het volgende:
Ik herhaal het nog maar eens:
Die hele anticonceptiesoap van Nadia is pure scriptrecycling
Tuurlijk niet maar ik geloof nog steeds niet dat Dennix en Naad echt sex hebben, het is allemaal fake.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:58 schreef noekje het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ze gewoon zonder condoom neuken. Brian die ook nog een ander paalt in de douche, Huub met z'n hoeren, Nadia en Dennis doen het gewoon.
Ben ik nu ouderwets of hoe zit dat?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De mooiste staat toch nog steeds op naam van Amanda : Ze wil absoluut geen spiraaltje. Als je een strakke spijkerbroek aantrekt, prikt het ding er gewoon doorheen !
Hoe zit het met het verhaal van Nadia dat zij een spiraaltje had laten zetten vlak voordat ze DGK in ging...staat mij iets van bij. Iemand?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De mooiste staat toch nog steeds op naam van Amanda : Ze wil absoluut geen spiraaltje. Als je een strakke spijkerbroek aantrekt, prikt het ding er gewoon doorheen !
Ik meende ook dat ze een spiraaltje heeft. Dat heb ik haar ooit eens horen zeggen. Toen kwam dat bullshit verhaal van Amanda ook weer omhoog borrelen. Spiraaltjes door de buik en spijkerbroek en alles onder het bloed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Hoe zit het met het verhaal van Nadia dat zij een spiraaltje had laten zetten vlak voordat ze DGK in ging...staat mij iets van bij. Iemand?
Klopt, bij de eerste vermeende zwangerschap van Naad bleek dat het spiraaltje niet goed geplaats was dus geen werking had. Toen is het verwijderd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Hoe zit het met het verhaal van Nadia dat zij een spiraaltje had laten zetten vlak voordat ze DGK in ging...staat mij iets van bij. Iemand?
Ja en dat spiraaktje werd na de eerste zwangerschapstest door de huisarts verwijderd. Zat niet goed of zoiets, was in ieder geval niet betrouwbaar.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:04 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen hand in je zak, dan maar je zak in de hand ........
[ afbeelding ]
Aha, thnx.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, bij de eerste vermeende zwangerschap van Naad bleek dat het spiraaltje niet goed geplaats was dus geen werking had. Toen is het verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |