Lieke had geen zin om "snode" plannen te bedenken als er toch weinig kans was dat het wat ging worden.quote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef avonne het volgende:
[..]
hé, volgens mij was het Lieke die vond dat men van zijn krent af moest komen en iets moest doen, maakt niet uit wat.
Manny moet door het stofquote:Op maandag 19 november 2007 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
Kalmeringsmuziekje van Brian..........![]()
Ze hebben het een tijdje geprobeerd maar hij vond het lekkerquote:Op maandag 19 november 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar blijft GVD die electrische halsband voor Dennis.![]()
In beeld of niet, hij blijft tikken, die wandelende tijdbom.quote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef mootie het volgende:
Weet iemand of die bewegende cap van Brian met tics ergens staat?
Janice heeft dit keer gekozen voor de huilBarbie !! Good Choice ! Glad he left Da Golden Kousequote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef farscapevr6 het volgende:
ik dacht dat barbie nooit huilde??
Chirurgen zullen met plezier zijn stembanden verwijderen............quote:Op maandag 19 november 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben het een tijdje geprobeerd maar hij vond het lekker![]()
U vraagt, wij draaien.quote:Op maandag 19 november 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen mag Manny weer naar de tandarts/dokter/zienhuisquote:Op maandag 19 november 2007 23:40 schreef kit2u het volgende:
De redactie kennende wordt Amanda morgen weer in de watten gelegd.
Als je haar maar gooooooooeeeeeeed ziiiiiiiiiiit, zing je jippieajeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op maandag 19 november 2007 23:41 schreef Nomrc2 het volgende:
snap echt niks van dat mens
ze dreigt haar stem te verliezen maar ze maakt zich druk om haar haar
Die bedoel ikquote:Op maandag 19 november 2007 23:40 schreef ruby het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Een wereldberoemde schilder opTell Sell....quote:
Gunstig.quote:Op maandag 19 november 2007 23:43 schreef riri het volgende:
lijkt me dat Brian steeds meer een hekel aan Nadia krijgt zoals ze aan Amanda zit te plakken....ze komt steeds met die tentakels aan die de hele tijd met die zuignappen aan Amanda vast gaan zitten
quote:Op maandag 19 november 2007 23:43 schreef riri het volgende:
lijkt me dat Brian steeds meer een hekel aan Nadia krijgt zoals ze aan Amanda zit te plakken....ze komt steeds met die tentakels aan die de hele tijd met die zuignappen aan Amanda vast gaan zitten
Maken ze van die watten een pruik danquote:Op maandag 19 november 2007 23:40 schreef kit2u het volgende:
De redactie kennende wordt Amanda morgen weer in de watten gelegd.
Oh, dank jequote:Op maandag 19 november 2007 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een wereldberoemde schilder opTell Sell....(die niet meer onder ons is)
hehehe, ik zat precies hetzelfde te denken.... .quote:Op maandag 19 november 2007 23:48 schreef Meganog het volgende:
Brian geeft aan dat Amanda de fout niet bij zichzelf zoekt.
Dat is ook het sterke punt van Brian..
Zal me benieuwen wat de redactie hier nog voor een oplossing voor heeft. Daar helpt een container watten niet meer aan.quote:Op maandag 19 november 2007 23:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maken ze van die watten een pruik dan![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 23:44 schreef Marieke_B het volgende:
Je moeder...je moeder!
die neemt toch niet op!
wat denk je zelf ?quote:Op maandag 19 november 2007 23:44 schreef rooie3 het volgende:
Snap niet waarom Jaap en Huub geen polshoogte gaan nemen.Ze weten toch dat Brian en Amanda ruzie hebben.Zal het weer niet mogen.Als Lieke jankt,weet meteen de hele villa het.
zit toch top...... nou valt het beeld uiterlijk en karakter tenminste samenquote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Carlaa het volgende:
Zo te zien heeft Brian ook een bad hairday!
ja, dat kan ze normaal zo goed...even een kastje openmaken, dichtgooien en weer opgewekt weg banjerenquote:Op maandag 19 november 2007 23:51 schreef Ziet het volgende:
waar is lieke nu?
ze moet nu even komen vragen of alles goed gaat
idd.... dat is het mooie ervan...quote:Op maandag 19 november 2007 23:52 schreef tutjehola het volgende:
Maar Amanda heeft wel een punt
quote:Op maandag 19 november 2007 23:53 schreef noekje het volgende:
Het wordt al grimmiger. Ze noemt hem nu een kwal.
Nog even en ze scheldt zijn moeder uit.
Go Amanda!![]()
En dat lijkt me best vermakelijk. Met een Brian die z'n kop door de glazen deur heen ramt en Amanda die gillend en schreeuwend de poort uit rent.quote:Op maandag 19 november 2007 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
Een algehele discussie van de 7 bewoners over Amanda en haar haar lijkt me wel op zijn plaats....
Om Bwian weer para te laten worden moet Amanda nu alleen nog maar zeggen dat Huub wel zijn excuses zou aanbieden. Dan gaat hij losquote:Op maandag 19 november 2007 23:53 schreef chufi het volgende:
Amanda ziet het licht !! Alleen maar draaien draaien draaien. Hij zit zichzelf alleen maar te dekken
quote:Op maandag 19 november 2007 23:55 schreef noekje het volgende:
Ze moet gewoon een tony pony krijgen. Zijn we van dat gelul af.
Dennis moet eerst nog even wat etenquote:Op maandag 19 november 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
Huub: Dennis wat zijn jou plannen voor de komende ontslagronde, want jij bent toch ook een speler in het spel?
Dennis: ja, daar laat ik me nu nog niet over uit
Spannend!quote:Op maandag 19 november 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
Huub: Dennis wat zijn jou plannen voor de komende ontslagronde, want jij bent toch ook een speler in het spel?
Met het Tony Twist haarelastiek?quote:Op maandag 19 november 2007 23:55 schreef noekje het volgende:
Ze moet gewoon een tony pony krijgen. Zijn we van dat gelul af.
Of een plukje haar. Daarvan kan ze dan een leuk pruikje mken.quote:Op maandag 19 november 2007 23:56 schreef Carlaa het volgende:
Het wordt tijd voor een FOK actie.. iedereen stuurt zijn/haar oude tondeuze naar Amanda!!
quote:Op maandag 19 november 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Hij blijft lekker doorpingelen
Op is een soort van klaar...
Zeg, zeg, zeg. Brian kan absoluut niet praten als Wouter Bosquote:Op maandag 19 november 2007 23:56 schreef tutjehola het volgende:
Ik lig in een deuk hier, gaat ie praten als fucking Wouter Bos
Het is toch werkelijk niet te geloven dat de FEBO zoveel passiviteit accepteerd.quote:Op maandag 19 november 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
Ja, die gewurgde cavia-look zal haar zeker niet misstaan! Ik zeg, doen! Misschien kan er nu iemand naar de avondwinkel, kijken of er nog tony pony's liggen.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Hij blijft lekker doorpingelen
Op is een soort van klaar...
Ik haat Brain ook!!!quote:Op maandag 19 november 2007 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
Huub haat Brian
Jaap haat Brian
Amanda gaat Brian nu een beetje haten
Dat gaat goed zo..........![]()
Ze praten altijd alles uit in hun relaasie.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:04 schreef Desii het volgende:
Ik vind Amanda leuk.... die kan echt wel Brian fix para krijgen
kom meissie, ik sta achter je
Haha zijn we toch niet gek hier,dat zeiden wij al wekenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
Amanda... je hebt helemaal gelijk jonguh... jij heilige maagd
Uit z'n f*cking schjmoel ......quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:05 schreef yellowfirst het volgende:
Waar komt dat geslissssjjjj van Brian toch vandaan?![]()
Ik wil ook stoppen met roken maar..........quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:08 schreef kissa het volgende:
@ uniekhoorn.
Knap dat je gestopt bent met roken![]()
Maar hij weet niet hoe hij Manny uit het web kan krijgen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:11 schreef riri het volgende:
Ik vind Nadia zo eng naar Amanda.....ze wikkelt haar helemaal in haar web....Brian begint dat ook steeds meer op te vallen
wat??? je gaat toch niet vertellen, dat Amanda dit langer volhoud dan jij..quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik wil ook stoppen met roken maar..........![]()
Ik mag Nadia niet, maar moet haar nageven dat ze een sterke speler is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:11 schreef riri het volgende:
Ik vind Nadia zo eng naar Amanda.....ze wikkelt haar helemaal in haar web....Brian begint dat ook steeds meer op te vallen
Dat is lief, dank je... en het klinkt zo raar "gestopt" maar to zover nog wel al 17 dagenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:08 schreef kissa het volgende:
@ uniekhoorn.
Knap dat je gestopt bent met roken![]()
Ja. En daarbij verzwakt dat de positie van Brian, en dan gaat hij ook weer gekke dingen doen... Lijkt me een goede zet voor het programma.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:13 schreef Meganog het volgende:
Een fijne lesbische vrijpartij zou wel een aardige verhaallijn zijn nu.
Gestopt!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:12 schreef Desii het volgende:
[..]
wat??? je gaat toch niet vertellen, dat Amanda dit langer volhoud dan jij..
kom op zeg.. je kannut
Gratuliere!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is lief, dank je... en het klinkt zo raar "gestopt" maar to zover nog wel al 17 dagen
Amanda en Nadia liggen ondertussen te fluisteren
dat dacht ik eerst ook..... maar het schijnt dat zij enorm gestuurd wordt door de schim.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ik mag Nadia niet, maar moet haar nageven dat ze een sterke speler is.
Het is allemaal weer goed geloof ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:14 schreef Dark het volgende:
A tegen N - Vind je dat ik te erg ben geweest?
pff. valt wel mee hoor. vooralsnog is er voor Nadia geen tegenstand geweest en heeft ze zonder moeite haar dingetje kunnen doen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:13 schreef agter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:17 schreef agter het volgende:
Is dat lekker, een tosti kaas-kip???
Ja. Echter, dat maakt haar ook onvoorspelbaar. Niemand van de groep heeft haar goed in de hand, niemand kan haar echt goed inschatten...quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook..... maar het schijnt dat zij enorm gestuurd wordt door de schim.
Ze is zo labiel als het maar wezen kan...... een secreet eerste klas, maar zo nep....![]()
![]()
![]()
![]()
Nix eet alles !!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:17 schreef agter het volgende:
Is dat lekker, een tosti kaas-kip???
Ik vind haar geen sterke speler...het hoort bij haar karakter....ik denk dat ze in de buitenwereld ook zo is...iemand helemaal claimen,alles willen hebben wat diegene ook heeft....ze gaat Amanda in haar gedrag ook na doen...vindt het eerder ziekelijk....vandaar dat ik het eng vindtquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:13 schreef agter het volgende:
[..]
wat dat betreft is het een echte hollanderquote:
Maar?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik wil ook stoppen met roken maar..........![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat dat betreft is het een echte hollander
als het maar gratis is
Ik ook dus, en vooral na het eten, lijk poddomme wel op Dennis, vaak eten en.....dus roken....quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Maar?
Ik ben jammergenoeg weer een beetje begonnen. Alleen 's avonds en alleen buiten![]()
Ik vind haar ook geen sterke speler,als alle terror nog mocht zou zij als eerste die de poort uit rennen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:23 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind haar geen sterke speler...het hoort bij haar karakter....ik denk dat ze in de buitenwereld ook zo is...iemand helemaal claimen,alles willen hebben wat diegene ook heeft....ze gaat Amanda in haar gedrag ook na doen...vindt het eerder ziekelijk....vandaar dat ik het eng vindt
Dat overgeven van haar heeft volgens mij geen lichamelijke oorzaak maar een psychische....het begon dat ze steeds liep te kotsen die avond dat Dennix met Jannix naar die premiere was geweest en Jannix met verhalen kwam over die meisjes die om Dennix rondhingen....
Zij kan daar niet mee omgaan....ze heeft heel erg de neiging iets als bezit te zien maar dat is een ander mens natuurlijk nooit...bezit
Ook die opmerkingen die ze de hele tijd tegen Amanda en Dennix zegt...ooooh ik hou zoveel van jullie....ik vind het raar gedrag wat ze vertoond
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:27 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik ook dus, en vooral na het eten, lijk poddomme wel op Dennis, vaak eten en.....dus roken....![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:25 schreef lorence1 het volgende:
is brian zijn stijltang ook ontploft... jesus wat ziet die kop eruit
Ja, en ik ben niet zo standvastig dus nog maar even kijken...quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:30 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Het is en blijft moeilijk. Altijd.
Oeh, dat is lekker !quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
Jaap en Huub zijn aan het spelen met de afstandsbediening van de airco
H: bediend hem via het linkeroog van Jaap en via het rechteroog gaat tie aan en uit.
volgens Jaap doet het pijn![]()
![]()
net echt...........quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:49 schreef kissa het volgende:
Wat staat er op Amannies shirt? Ze zijn...........?
Wat een kut leven heb je dan, als je bij elke hap die naar binnen brengt moet nadenken hoeveel calorieën je wel niet eetquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:47 schreef Prospera het volgende:
Ze lepelt een halve avocado naar binnen, moest ze eens weten dat daar meer calorieën inzit dan in een tosti.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je een beetje bijgekomen tegen Amanda.
Ja, maar ik slaap nog steeds alleen, zegt Man.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Knalt Nadia nu toch zelf de zetpil erin ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Telkens denk ik dat ik naar een Photoshop zit te kijken als ik een foto van het bovenlijf van Nadia ziequote:
En wie staat er weer te gluren ?? Brrrrquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Knalt Nadia nu toch zelf de zetpil erin ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hamsteruhhhhhh!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:58 schreef agter het volgende:
Nadia is raar hoor. De hele tijd maar lijnen en niets eten en kotsen en toch is ze niet echt mager te noemen...
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:49 schreef kissa het volgende:
Wat staat er op Amannies shirt? Ze zijn...........?
+1quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:59 schreef agter het volgende:
Ben trouwens wel blij dat die vervelende Janice opgehoepeld is.
ze heeft natuurlijk weer pijn aan der stem...quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:03 schreef agter het volgende:
Amanda playes dead?
Oh nee, ze mompelt wat.
ik vind het heerlijk, die 2 bij elkaar.... beetje schelden op de schim.... .quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:10 schreef Kaleddis het volgende:
Voelt wel lekker dan Huub en Jaap zo recalcitrant zijn, saai klote hokje schim
Inderdaad, die lui snappen er niets van. Zit me eindelijk prima te vermaken met de streams, komen ze weer met een focking bedtijd op de proppen. En morgen weer 6 uur lang naar stijltangen zitten te kijkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:09 schreef kit2u het volgende:
Redactie hou je kutkop!
ik ook, heb vandaag weer echt gelachen om Jaap en Huubquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad, die lui snappen er niets van. Zit me eindelijk prima te vermaken met de streams, komen ze weer met een focking bedtijd op de proppen. En morgen weer 6 uur lang naar stijltangen zitten te kijken![]()
Heb me inderdaad prima vermaakt vanavond. Hoop wel dat de trend tussen Amanda en Brian zich voortzetquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook, heb vandaag weer echt gelachen om Jaap en Huub
zijn echt 2 heerlijke jongens die de streams leuk maken....
Moet zeggen dat ik ruzie tussen Amanda en Brian ook superleuk vond
al met al een topavondje... jammer dat het al weer afgelopen is.
Snap zo dat het frustreerd bij Huub en Jaap. Nadia en nix die overal mee weg schijnen te komen terwijl zij naar de pijpen van de schim moeten dansen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:15 schreef Desii het volgende:
Huub moet naar bed en luistert
Plasma: nadia en dennis "bedtijd!!"
Nadia: ja we moeten ons toch wassen. hijihihihihih
Wat een verschil in mentaliteit en opstelling.........
Nadat Huub flink heeft lopen zeiken op de redactie en dat er een telefoontje aan de pas moest komen om hem toch echt naar bed te krijgen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:15 schreef Desii het volgende:
Huub moet naar bed en luistert
Plasma: nadia en dennis "bedtijd!!"
Nadia: ja we moeten ons toch wassen. hijihihihihih![]()
![]()
![]()
op dat misselijke kotstoontje van der
Wat een verschil in mentaliteit en opstelling.........
quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb me inderdaad prima vermaakt vanavond. Hoop wel dat de trend tussen Amanda en Brian zich voortzet![]()
Japie zit weer aan de melk![]()
Via via heb ik begrepen dat ze de drie dagen van de 01:00 bedtijd de laatste ploeg bij de regie en techniek hebben gehalveerd. Gewoon niet genoeg mensen aanwezig om 'n redacteur te kunnen laten beslissen gewoon 'even door te gaan' ......quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:16 schreef Desii het volgende:
Huub: ik moet altijd aan de grotere belangen denken......... wanneer denken hun eens aan mij (ivm bedtijd)
NOquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
Mijn streams van Hidiho doen het niet, heeft iemand daar ook last van?
Alleen geluid van stream 3 doet het niet lekker. Maar dat ligt niet aan HiDiHo, het speelt al langer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
Mijn streams van Hidiho doen het niet, heeft iemand daar ook last van?
Grote kans dat het een probeem is van een van de servers bij je provider. Die heeft waarschijnlijk een DNS-probleem oid. Lost meestal binnen een aantal uren weer op.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Wat vreemd, hij zit hier helemaal vast, ook de 4 in 1 van Floris en Hanff doen het niet meer.
Alleen nog via degoudenkooi.tv kan ik een stream zien.
Zou inderdaad kunnen, we hadden vandaag de hele dag een glasvezelkabelbreuk, pas om 22.00 deed de tv het weerquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grote kans dat het een probeem is van een van de servers bij je provider. Die heeft waarschijnlijk een DNS-probleem oid. Lost meestal binnen een aantal uren weer op.
op dit moment is er geen bal aan dus mis je nixquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Wat vreemd, hij zit hier helemaal vast, ook de 4 in 1 van Floris en Hanff doen het niet meer.
Alleen nog via degoudenkooi.tv kan ik een stream zien.
trust!quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:08 schreef Ziet het volgende:
nou beddtijd geld ook voor hier
tot morgen allemaal![]()
simpelquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub en Lieke nu een felle discussie zonder zender,
krijg er helaas niet veel van mee ..... Nadia lacht op de
achtergrond.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHquote:Op dinsdag 20 november 2007 05:12 schreef Prospera het volgende:
Voor Naad geldt alleen dit:
[ afbeelding ]
Het beeld in de spiegel.
In aansluiting hierop, check het filmpje op deze site met de titel: Wat ben je lelijk van dichtbij.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
![]()
![]()
![]()
![]()
FEBO ook weer blij met die beelden(en maar gluren)quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Overheersend zuidelijke richting .....
[ afbeelding ]
Jij bent ergquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Knal 'm er maar in Nadia ......
[ afbeelding ]
Tja, wat wil je. Maanden was ze niet onder de douche te krijgen. Nu ze zwanger is staat ze de hele dag zichzelf af te soppen ......quote:
Klopt. En probeer je eens voor te stellen hoe Huub en Japio op dit verhaal regeerden ......quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
Ik las op VOL dat Dennix tegen Lieke heeft gezegd dat hij geen condooms gebruikt omdat hij niet wil dat de streamers dat zien......lekker slim.![]()
Dat liegt ze dus. Van de week vertelde ze tegen Amanda dat ze geen pil slikt maar ze liegt alles aan elkaar dus, what else is new?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. En probeer je eens voor te stellen hoe Huub en Japio op dit verhaal regeerden ......
Japio maakte er een geweldige act van.
Edit : Dennix had ook nog gezegd dat Nadia wel de pil had, maar die meestal vergat.
Dat ze liegt is zeker... maar tegen wie??quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat liegt ze dus. Van de week vertelde ze tegen Amanda dat ze geen pil slikt maar ze liegt alles aan elkaar dus, what else is new?
Hoezo scriptrecycling.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Edit : Dennix had ook nog gezegd dat Nadia wel de pil had, maar die meestal vergat.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat ze liegt is zeker... maar tegen wie??
Snap dat met die pil toch niet...(nou ben ik een kerel, dus dont blame me)quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat liegt ze dus. Van de week vertelde ze tegen Amanda dat ze geen pil slikt maar ze liegt alles aan elkaar dus, what else is new?
Klopt, 1 maand .quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Snap dat met die pil toch niet...(nou ben ik een kerel, dus dont blame me)
Maar Nadia vertelde laatst dat toen ze met Nix gestopt was, ze ook gestopt was met de pil. Toen ze met Luc in 1 bed sliep slikte ze hem niet. En dan zou ze nu weer begonnen zijnHeeft de pil niet een bepaalde tijd nodig voor hij echt werkt? Altijd gedacht namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |