Na een tijdje komt Naad erg opgelucht weer terug,quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
De tekst van Amanda :
You make me melt like ice, you are so nice, you lick my lips and your booty is nice.![]()
Geweldige TTquote:Op maandag 19 november 2007 21:51 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: DGK [ COS #2872] The hairblues van Amanda.....
Naad moest al uren geleden een zetpil, maar mocht dat niet zelf doen.
Ze moet eerst 15 minuten op haar buik liggen ontspannen, dan moet Dennis hem inbrengen,
maar wel met een beoliede vinger en dan moet ze nog 2 minuten.
in progress
Dat wordt weer pammetjes slikken.quote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Prospera, top TT![]()
Brian heeft zo ontzettend de ziekte in dat Amanda en Dennix wel een soort van tekst hebben kunnen schrijven, hoe slecht die tekst ook is.
Daar dacht ik ook al aan ja. Ze kunnen wel van alles verzinnen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef Dark het volgende:
Ik zag een stukje uitzending van DGK , het optreden van Glennis.
Tijdens dat optreden fluistert Dennis tegen Naad - Ik wil je overal nemen en ik weet dat jij dat ook wil!
Het was ondertiteld, dus misschien loopt het hokje Dennis te fucken?![]()
En ondertussen loopt hij zich rot te lachen, en terecht.quote:Op maandag 19 november 2007 22:10 schreef ruby het volgende:
Volgens Brian lijkt Nadia op mevrouw Stekelenburg (wie of wat dat ook moge wezen).
Amanda reageert als een klein kind die geen snoepje mag hebben.
Brian biedt zijn excuses aan Amanda aan omdat ie naar doet tegen 'r.
Maak er het dubbele aantal uren van van en je maakt me blij.quote:Op maandag 19 november 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda helemaal over de zeik. Itsbart van Vol was toch geniaal met zijn TT. Amanda gaat 12 uur aanvragen voor het overlijden van d'r haar.![]()
![]()
![]()
Het blijft een slangquote:Op maandag 19 november 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Nu Naad even tegen dennix dat zij een plaat mag opnemen en hij niet.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:13 schreef Marieke_B het volgende:
Zie Braaaaaijen lachen!
de sjmiecht!
Ik ook.quote:Op maandag 19 november 2007 22:13 schreef yellowfirst het volgende:
Hey, dat is voor het eerst dat ik om Brian moet lachen........![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda helemaal over de zeik. Itsbart van Vol was toch geniaal met zijn TT. Amanda gaat 12 uur aanvragen voor het overlijden van d'r haar.![]()
![]()
![]()
Ze zit overal aan te draaien en ondertussen heeft ze haar hesje kwaad weggegooid.quote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef Dark het volgende:
Amanda krijgt de bubbels in de jacuzzi niet aan
hij kan weer gluren..hij is weer helemaal in z'n element...quote:Op maandag 19 november 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Waar blijven die mannen in de witte jasjes voor Brian?![]()
Ik geloof het ook.quote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef riri het volgende:
Lijkt wel of Brian nu echt rijp is om in een gesticht te worden opgenomen
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ook ik moest voor het eerstquote:
ik nietquote:Op maandag 19 november 2007 22:13 schreef yellowfirst het volgende:
Hey, dat is voor het eerst dat ik om Brian moet lachen........![]()
cast awayquote:Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef Marieke_B het volgende:
hoe heet die film ook weer van die gekke man met die voetbal met haar op dat eiland?
Echte liefde...quote:Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat zijn haar ook raar doen.Speciaal voor Amanda.
Geweldige capquote:
Hij gaat haar aan het lachen maken, grappenderwijs........quote:Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat zijn haar ook raar doen.Speciaal voor Amanda.
ojaquote:
met jou kan ik praten! Ik haat dat jong zo dat er nooit bij wat hij ook maar doet enige schijn van een glimlach op mijn mond verschijntquote:Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef Desii het volgende:
[..]
ik nieteen eikel is 't
Hij lacht hardstikke nep.... en ik heb toch ergens een zwak voor Amanda, dus hoop op haar onsterfelijke leus.... Sterf jonguh .... hup een bloempot tegen zijn kanis en een afvoering in ambulanche van Brian
quote:
Ik moet lachen om Brian.quote:Op maandag 19 november 2007 22:23 schreef Kinga het volgende:
hahaha geweldig dit
die bal heette Wilsonquote:Op maandag 19 november 2007 22:22 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
oja
er was laatst zo'n briljante cap van Dennis met een voetbal en het hoofd van die man..
maar ik zie in Brian zo ook een sterke gelijkenis ..dat akelige lachje
Castawayquote:Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef Marieke_B het volgende:
hoe heet die film ook weer van die gekke man met die voetbal met haar op dat eiland?
Gelukkig is hij binnen 2 tellen weer zijn eigen rotte zelf.quote:Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
[..]
niet doen, is het begin van het einde
quote:Op maandag 19 november 2007 22:28 schreef rooie3 het volgende:
Haha hij gaat weg,want hij gaat de hele boel kapot slaan.
Whoehahaha, die is zo goed!quote:
En nu nooit meer doen he!quote:Op maandag 19 november 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Gelukkig is hij binnen 2 tellen weer zijn eigen rotte zelf.![]()
Op haar knietjes, vlak voor his magic stickquote:Op maandag 19 november 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
Brian gaat weg want hij gaat de hele boel kapot slaan.
En straks komt Amanda natuurlijk weer haar nederige excuses aanbieden.
Ik vrees dat het voorspelbare weer gaat gebeuren.quote:Op maandag 19 november 2007 22:30 schreef tutjehola het volgende:
Ach, het haar van Amanda is in ieder geval uitgespoeld, kan ze weer gaan stylen
Ik verstond onwetendheidquote:Op maandag 19 november 2007 22:32 schreef ruby het volgende:
Amanda moet uit Brian z'n buurt blijven want haar onredelijkheid laat hem de pan uitflippen.
No sex , say bye bye to the magic stick, Amanda.quote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
B: "Denk aan je stem"..
"Ik ga mijn haar fohnen"
B: "Prima, zwakkeling"
![]()
Dat word flippenquote:Op maandag 19 november 2007 22:36 schreef Prospera het volgende:
Ze gaat niet alleen föhnen maar ook tangen, die ligt al op te warmen![]()
Mannie heeft een tangverslaving![]()
[ afbeelding ]
Gedverdemme, inclusief sperma, strontkorstjes, snot en andere lichaamsuitwerpselen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:37 schreef Dark het volgende:
Gaat Amanda nou zonder heur haar ff uit te spoelen föhnen?
Gadver, dat gore jacuzzi water zit er nog in
Dan hoop ik dat het snel gaat komen want ik heb wat verplichtingen.quote:
Dat van Eric ?quote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Gedverdemme, inclusief sperma, strontkorstjes, snot en andere lichaamsuitwerpselen.
Buiten dat het ontzettend smerig is, zal heur haar er ook echt van opknappenquote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Gedverdemme, inclusief sperma, strontkorstjes, snot en andere lichaamsuitwerpselen.
Moest dat nou, ik had net nog zin in nog een snack voor het slapen gaan.quote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Komt je vrouw thuis?quote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het snel gaat komen want ik heb wat verplichtingen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |