quote:GEEN IDEE, YOU TELL ME! IS HET NOU AFGELOPEN?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?
Op vrijdag 22 februari 2002 11:29 schreef Dave het volgende:
What else is new?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:whe he he
Op vrijdag 22 februari 2002 11:30 schreef Gellarboy het volgende:[..]
GEEN IDEE, YOU TELL ME! IS HET NOU AFGELOPEN
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Whe he he
Op vrijdag 22 februari 2002 11:26 schreef Gellarboy het volgende:
hihihihihihihi gauw verder vertellen!
quote:Jouw probleem, dipshit.
Op vrijdag 22 februari 2002 11:37 schreef jdmorpheus het volgende:
argh, moet dat nou, nu zie ik et voor me....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 02:48 schreef speedfreakssj het volgende:
Knut is al bezet door FoN.voor de mensen die denken dat dit een serieus topic is.
quote:WAT HEB JIJ MET JE HAAR GEDAAN?????
Op woensdag 18 december 2002 01:42 schreef Knut het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Als jij effe (deel 1) achter de topictitel zet...
Op woensdag 18 december 2002 08:25 schreef Luigi het volgende:
Is dit misschien *het* SC topic van vandaag?
We zitten hieeeeer!
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 17:16 schreef oldenzaaltjuh het volgende:Reeks reglementen/regeltjes
-Geen spam
-Geen eindeloze reeksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.etcJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-Geen hoi en ander soort geneuzel, en dat pagina's vol, ook dat gaat onder spam/postopkrik horen.
-Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudttopic.
-Spamtopics worden gesloten.Wij zouden graag zien dat dit boven ieder nieuw te openen Reeks-topic gezet kan worden.
Hopelijk helpt dit tegen de spammerij alhier.
quote:Da's okay. Welkom terug iig.
Op woensdag 18 december 2002 08:53 schreef Dave het volgende:
o.a. wegens Fok!-moeheid en andere omstandigheden.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 08:53 schreef Luigi het volgende:[..]
Da's okay. Welkom terug iig.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar blijft (pr)Ammie?
quote:Kun jij nou helemaal nix anders meer doen dan mensen afzijken
Op woensdag 18 december 2002 09:43 schreef U-lerZzZ het volgende:
Hallo. Wat een klote topic!
Ik vind het een heel leuk topic
quote:Euhm, nee?!
Op woensdag 18 december 2002 09:44 schreef Solomon het volgende:[..]
afzijken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ben je me soms aan het afzijken?
Op woensdag 18 december 2002 09:49 schreef Luigi het volgende:
Ja, hallo, sorry maar daar ben ik alweer! Wat een kuttopic is dit geworden zeg!
quote:Hoezo? Heb je iets tegen homo's ofzo?
Op woensdag 18 december 2002 09:49 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ben je me soms aan het afzijken? [afbeelding].
quote:
Op woensdag 18 december 2002 09:51 schreef Luigi het volgende:
homo
quote:Alleen tegen diegene wat naar Toto luisteren!
Op woensdag 18 december 2002 09:51 schreef Luigi het volgende:[..]
Hoezo? Heb je iets tegen homo's ofzo?
quote:Toto volgens Google:
Op woensdag 18 december 2002 10:40 schreef Dave het volgende:
Toto?
quote:
Op woensdag 18 december 2002 10:42 schreef Dave het volgende:
Ik luister zelf liever naar Boyzone.
quote:Dave?
Op woensdag 18 december 2002 10:44 schreef U-lerZzZ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dave? Dave houdt wijselijk z'n mond.
Op woensdag 18 december 2002 10:45 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Dave?
quote:Doe maar niet, dat heb je de laatste tijd al meer dan genoeg gedaan.
Op woensdag 18 december 2002 10:46 schreef Dave het volgende:[..]
Dave? Dave houdt wijselijk z'n mond.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Fijn, bedankt, mental picture, godver,
Op woensdag 18 december 2002 10:52 schreef Dave het volgende:
Ik lees net dat homo's ook sex hebben!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Het moet ook niet gekker worden!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Correctie...
Op woensdag 18 december 2002 10:53 schreef Dave het volgende:
Je was toch al ziek.
Ik ben verkouden.. ik ben niet ziek!
quote:En nu?
Op woensdag 18 december 2002 10:55 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Correctie...
Ik ben verkouden.. ik ben niet ziek!
quote:Rellen!
Op woensdag 18 december 2002 10:55 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
En nu?
quote:Beleidsrellen?
Op woensdag 18 december 2002 10:56 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Rellen!
quote:Ik vind het maar verdacht stil in FB.
Op woensdag 18 december 2002 10:56 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Beleidsrellen?
ik accepteer de cookies.
quote:Ja. Alleen LD is weer bezig, maar dat is standaard.
Op woensdag 18 december 2002 10:57 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Ik vind het maar verdacht stil in FB.
ik accepteer de cookies.
quote:Ben jij zo'n koele kikker dan?
Op woensdag 18 december 2002 11:05 schreef Dave het volgende:
Jammer, dan hadden jullie m'n spiegel kunnen zien, die niet beslaat. Dat dat bestaat!
quote:Erg boelkloedig.
Op woensdag 18 december 2002 11:06 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Ben jij zo'n koele kikker dan?
quote:Wat blieft u?
Op woensdag 18 december 2002 11:07 schreef Dave het volgende:[..]
Erg boelkloedig.
quote:Zeg me niet dat jij het woord 'boelkloedig' niet kent!
Op woensdag 18 december 2002 11:08 schreef U-lerZzZ het volgende:Wat blieft u?
Ben je zó'n broekie?!
quote:Ik vroeg wat hij blieft? Zeg me niet dat je het woord 'blieven' niet kent? Ben je zó'n pantalon?
Op woensdag 18 december 2002 11:12 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zeg me niet dat jij het woord 'boelkloedig' niet kent!
Ben je zó'n broekie?!
quote:Je weet best wat Dave blieft, hou je maar niet van de domme!
Op woensdag 18 december 2002 11:15 schreef U-lerZzZ het volgende:Ik vroeg wat hij blieft? Zeg me niet dat je het woord 'blieven' niet kent? Ben je zó'n pantalon?
(Wel netjes dat je U tegen 'm zegt trouwens, dát... zouden meer mensen moeten doen.)
Broekrok.
quote:Ik blief een uier in strakke witte boxerbriefs.
Op woensdag 18 december 2002 11:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je weet best wat Dave blieft, hou je maar niet van de domme!
ik accepteer de cookies.
quote:U-lerZzZ kent 't écht niet he?
Op woensdag 18 december 2002 11:33 schreef Dave het volgende:
*peeuw*
quote:Die is Fokmoe zegt ze, weggepest door Uier en SOTT.
Op woensdag 18 december 2002 09:41 schreef Dave het volgende:
Waar blijft (pr)Ammie?
Komt mij wel goed uit, kan ík eindelijk weer eens bij de computer. Want voorheen jaagde Amber me altijd weg.
[/meelijwekkende anekdote]
quote:Haal Amber terug, verkapte relnicht!
Op woensdag 18 december 2002 11:35 schreef Rick_Forrester het volgende:[..]
Die is Fokmoe zegt ze, weggepest door Uier en SOTT.
Komt mij wel goed uit, kan ík eindelijk weer eens bij de computer. Want voorheen jaagde Amber me altijd weg.
[/meelijwekkende anekdote]
quote:Sorry, ze zit nu bij de kapper en de pedicure.
Op woensdag 18 december 2002 11:36 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Haal Amber terug, verkapte relnicht!
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:38 schreef Rick_Forrester het volgende:
ze zit nu bij de kapper
quote:Ah, we kunnen weer.
Op woensdag 18 december 2002 11:39 schreef Rick_Forrester het volgende:
Ik dacht dat dit wel groot nieuws zou zijn voor jou SOTT:
[..]
quote:Correct.
Op woensdag 18 december 2002 11:38 schreef SignOTheTimes het volgende:
Liever een Amber op mijn lul dan 10 dicks in de buurt.
quote:Euhm... Nou...
Op woensdag 18 december 2002 11:38 schreef SignOTheTimes het volgende:
Liever een Amber op mijn lul dan 10 Ricks in de buurt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Die jeugd van tegenwoordig.
Op woensdag 18 december 2002 11:34 schreef DennisMoore het volgende:[..]
U-lerZzZ kent 't écht niet he?
ik accepteer de cookies.
quote:Die rukken zoveel dat ze al op jonge leeftijd doof zijn.
Op woensdag 18 december 2002 11:47 schreef Dave het volgende:[..]
Die jeugd van tegenwoordig.
LA LA LA
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:53 schreef Rick_Forrester het volgende:
Amber is weer terug van de pedicure, hier wat foto's om jullie leed te verzachten!
Ksst! Weg jij!
quote:En ik vind 'm nog erg leuk ook! Gewoon, lekker poppy enzo!
Op woensdag 18 december 2002 11:50 schreef Dave het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.LA LA LA
quote:PMS.
Op woensdag 18 december 2002 11:54 schreef Rick_Forrester het volgende:
Amber roept vanuit de keuken dat jullie allemaal in de blubber kunnen zakken en dat jullie net zo erg zijn als Kimberly! Ze klinkt erg kwaad.
quote:PreMenstruaal Syndroom?
Op woensdag 18 december 2002 11:56 schreef Luigi het volgende:[..]
PMS.
quote:Was die er dan?
Op woensdag 18 december 2002 11:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ja, hallo, is Rick al weg?
quote:
Op woensdag 18 december 2002 12:00 schreef Dave het volgende:[..]
Was die er dan?
quote:Het is omdat ik zwart ben he? He?!?!?
Op woensdag 18 december 2002 11:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ja, hallo, is Rick al weg?
Discriminatie!!!
quote:Ach, als je rood was geweest was ik langzaam aan je geslacht gaan twijfelen.
Op woensdag 18 december 2002 12:02 schreef Rick_Forrester het volgende:[..]
Het is omdat ik zwart ben he? He?!?!?
Discriminatie!!!
ik accepteer de cookies.
quote:Hey, dinges! Waar's GB! Is/was het leuk??
Op woensdag 18 december 2002 12:04 schreef Pjederdy het volgende:
Damn, in hoeveel topcs zitten jullie tegelijk te spammen? Kan het bijna niet meer bijhoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja, hallo PD, ik ben het kwijt..
Op woensdag 18 december 2002 12:04 schreef Pjederdy het volgende:
Damn, in hoeveel topcs zitten jullie tegelijk te spammen? Kan het bijna niet meer bijhoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dinges
Op woensdag 18 december 2002 12:05 schreef Luigi het volgende:[..]
Hey, dinges! Waar's GB! Is/was het leuk??
GB staat onder de douche, en het is nog steeds leuk!
quote:Reactie : ow wat cool !!!!
Op woensdag 18 december 2002 12:07 schreef Luigi het volgende:
Ja, okay! Begrepen, over.Zeg even dat ik de Kylie CD erg gaaf vind! LA. LA. LA.
quote:Dat wil overigens niet zeggen dat ik homo ben hoor.
Op woensdag 18 december 2002 12:08 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Reactie : ow wat cool !!!!
quote:Het is vanwege mijn user-icon he?!
Op woensdag 18 december 2002 12:13 schreef SignOTheTimes het volgende:
Een nekschot?
quote:Dat is wel heel makkelijk richten.
Op woensdag 18 december 2002 12:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Het is vanwege mijn user-icon he?!
ik accepteer de cookies.
quote:Sure
Op woensdag 18 december 2002 12:10 schreef Luigi het volgende:[..]
Dat wil overigens niet zeggen dat ik homo ben hoor.
LA LA LA is okay! PDD ook btw.
Ja, met GB dus!
quote:Kut. Posticon vergeten.
Op vrijdag 22 februari 2002 11:27 schreef Smike het volgende:
Oud nieuws.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Geeft niks
Op woensdag 18 december 2002 13:03 schreef Smike het volgende:[..]
Kut. Posticon vergeten.
ik accepteer de cookies.
quote:En ik had niet eens sorry gezegd.
Op woensdag 18 december 2002 13:08 schreef Ripley het volgende:[..]
Geeft niks
ik accepteer de cookies.
Een spijkerbroek kopen ofzo.
quote:Is dat Zwolse klederdracht?
Op woensdag 18 december 2002 13:18 schreef Dave het volgende:
En met van die zakken op je zak?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Wat heeft dat met kleren te maken?
Op woensdag 18 december 2002 13:19 schreef Smike het volgende:[..]
Is dat Zwolse klederdracht?
ik accepteer de cookies.
quote:Niets. Vandaar dat ik over Zwolle begon.
Op woensdag 18 december 2002 13:26 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Wat heeft dat met kleren te maken?
quote:Dat slaat inderdaad nergens op!
Op woensdag 18 december 2002 13:27 schreef Smike het volgende:[..]
Niets. Vandaar dat ik over Zwolle begon.
quote:Doei.
Op woensdag 18 december 2002 13:30 schreef Kreator het volgende:
Hallo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik ben verliefd op je.
Op woensdag 18 december 2002 13:31 schreef Smike het volgende:[..]
Doei.
ik accepteer de cookies.
quote:Je ijlt. Nog steeds hevige koorts?
Op woensdag 18 december 2002 13:34 schreef Kreator het volgende:Ik ben verliefd op je.
ik accepteer de cookies.
quote:Ik ijl na vd koorts van gisteravond... Nu alleen nog licht in m'n hoofd, maar dat komt door Smike.
Op woensdag 18 december 2002 13:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je ijlt. Nog steeds hevige koorts?
quote:Pfff. Dat heb ik nou bij Jasper. Maar die wil niet met me mee douchen, dus ga ik maar alleen.
Op woensdag 18 december 2002 13:36 schreef Kreator het volgende:Ik ijl na vd koorts van gisteravond... Nu alleen nog licht in m'n hoofd, maar dat komt door Smike.
ik accepteer de cookies.
quote:utfs.
Op woensdag 18 december 2002 14:13 schreef Dave het volgende:
Wie is Jasper? En wat doet hij in mijn topic?
Dave, val jij op blond?
quote:Dat effect heeft mijn enorme capaciteit aan liefde soms, Uier.
Op woensdag 18 december 2002 14:00 schreef U-lerZzZ het volgende:
Je hebt Smike bang gemaakt, Kreator.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:20 schreef Kreator het volgende:Dat effect heeft mijn enorme capaciteit aan liefde soms, Uier.
quote:En donker, en rood, en ...
Op woensdag 18 december 2002 14:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
utfs.
Dave, val jij op blond?
quote:Shit, komma vergeten.
Op woensdag 18 december 2002 14:25 schreef Dave het volgende:En donker, en rood, en ...
Dave, val jij op, blond?
'k Bedoel, als homo zijnde heb jij toch je haar wel geblondeerd enzo?
quote:Wel, euhm. Niet m'n hoofdhaar.
Op woensdag 18 december 2002 14:28 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Bedoel, als homo zijnde heb jij toch je haar wel geblondeerd enzo?
quote:Fowtow!
Op woensdag 18 december 2002 14:30 schreef Dave het volgende:
Wel, euhm. Niet m'n hoofdhaar.
quote:Eerst uier.
Op woensdag 18 december 2002 14:32 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Fowtow!
ik accepteer de cookies.
quote:Kan me niet schelen welk van je lichaamsdelen je 't eerst op de foto zet!
Op woensdag 18 december 2002 14:36 schreef Dave het volgende:Eerst uier.
quote:Ik had 't niet over me eige uier, maar over die van Uier!
Op woensdag 18 december 2002 14:37 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Kan me niet schelen welk van je lichaamsdelen je 't eerst op de foto zet!
ik accepteer de cookies.
quote:Joh.
Op woensdag 18 december 2002 14:38 schreef Dave het volgende:Ik had 't niet over me eige uier, maar over die van Uier!
quote:Dat weet hij zelf ook neem ik aan?
Op woensdag 18 december 2002 14:38 schreef Dave het volgende:[..]
Ik had 't niet over me eige uier, maar over die van Uier!
quote:Ja, maar hij wil niet. Zelfs niet nadat ik Valencia-Ajax (of zo) bijna goed voorspeld had.
Op woensdag 18 december 2002 14:46 schreef D-Devil het volgende:[..]
Dat weet hij zelf ook neem ik aan?
ik accepteer de cookies.
quote:....van boven?
Op woensdag 18 december 2002 14:50 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik wou nogmaals zeggen, dat ik niet blond ben!
quote:Bedankt voor deze nuttige info
Op woensdag 18 december 2002 14:50 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik wou nogmaals zeggen, dat ik niet blond ben!
quote:Dat is dan wel heel erg straf van hem. Misschien ben je niet goed genoeg.
Op woensdag 18 december 2002 14:50 schreef Dave het volgende:[..]
Ja, maar hij wil niet. Zelfs niet nadat ik Valencia-Ajax (of zo) bijna goed voorspeld had.
quote:Help me!
Op woensdag 18 december 2002 14:53 schreef MUUS het volgende:
Is er al geneukt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Wat ist, liefje?
Op woensdag 18 december 2002 14:54 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Help me!
ik accepteer de cookies.
quote:Na D-Devil, wil nu ook uier nog niet echt meewerken.
Op woensdag 18 december 2002 14:53 schreef MUUS het volgende:
Is er al geneukt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dave
Op woensdag 18 december 2002 14:56 schreef Dave het volgende:[..]
Na D-Devil, wil nu ook uier nog niet echt meewerken.
Tja, en als laatste blijf ik over, maar daar heb jij dan weer niet zoveel aan.
quote:Moet je nu huilen?
Op woensdag 18 december 2002 14:56 schreef Dave het volgende:[..]
Na D-Devil, wil nu ook uier nog niet echt meewerken.
quote:Dave denkt dat ik blond ben. Volgens mij gelooft hij me niet op mijn woord!
Op woensdag 18 december 2002 14:54 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Help me!
ik accepteer de cookies.
quote:Vrijdag was je nog blond.
Op woensdag 18 december 2002 14:58 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Dave denkt dat ik blond wel. Volgens mij gelooft hij me niet op mijn woord!
ik accepteer de cookies.
quote:Ach, met het licht uit, ziet hij dat toch niet.
Dave denkt dat ik blond ben. Volgens mij gelooft hij me niet op mijn woord!
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:59 schreef D-Devil het volgende:[..]
Vrijdag was je nog blond.
ik accepteer de cookies.
quote:Nee, neuken.
Op woensdag 18 december 2002 14:57 schreef D-Devil het volgende:[..]
Moet je nu huilen?
quote:Met standje 69 ook niet
Op woensdag 18 december 2002 15:00 schreef MUUS het volgende:[..]
Ach, met het licht uit, ziet hij dat toch niet.
ik accepteer de cookies.
quote:Dat heb ik meestal met jongens die zeggen dat ze 28cm in huis hebben.
Dave denkt dat ik blond ben. Volgens mij gelooft hij me niet op mijn woord!
ik accepteer de cookies.
quote:Ligt er aan waar ie blondeert.
Op woensdag 18 december 2002 15:01 schreef D-Devil het volgende:[..]
Met standje 69 ook niet
ik accepteer de cookies.
quote:Owhja!
Op woensdag 18 december 2002 15:00 schreef MUUS het volgende:[..]
Ach, met het licht uit, ziet hij dat toch niet.
ik accepteer de cookies.
Als u blieft, Deef:
quote:Misschien is ie wel kaal !
Op woensdag 18 december 2002 15:02 schreef Dave het volgende:[..]
Ligt er aan waar ie blondeert.
quote:Nog beter.
Op woensdag 18 december 2002 15:02 schreef D-Devil het volgende:[..]
Misschien is ie wel kaal !
quote:Dat is zo waar.
Op woensdag 18 december 2002 15:03 schreef Dave het volgende:
Sex met het licht uit is zo, zo, zo... burgerlijk.
Nou vlag er overheen dan en neuken voor het vaderland!
quote:Vraag het ff in een nieuw topic zou ik zeggen
Op woensdag 18 december 2002 15:03 schreef Dave het volgende:[..]
Nog beter.
quote:Kaal is inderdaad vergaand niks.
Op woensdag 18 december 2002 15:05 schreef U-lerZzZ het volgende:
Verregaande nixerigheid!
quote:Dat is een interessant topic.
Op woensdag 18 december 2002 15:05 schreef U-lerZzZ het volgende:
Verregaande nixerigheid!
quote:Nee, zo'n flets 40W peertje werkt opwindend. Met het licht uit kan heel spannend zijn hoor.
Op woensdag 18 december 2002 15:03 schreef Dave het volgende:
Sex met het licht uit is zo, zo, zo... burgerlijk.
quote:Vriendinnetjes?
Op woensdag 18 december 2002 15:06 schreef Dave het volgende:
Scheer/trim je je zakie, Uier, of laat je je vriendinnetjes zoeken naar een naald in de spreekwoordelijke hooiberg?
quote:Met iemand die je al kent, wel ja.
Op woensdag 18 december 2002 15:07 schreef Luigi het volgende:[..]
Nee, zo'n flets 40W peertje werkt opwindend. Met het licht uit kan heel spannend zijn hoor.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:09 schreef Dave het volgende:
Ik ken je huidige burgerlijke staat niet.
quote:Hmmm, geen instant gevatte opmerkingen, Dave?
Op woensdag 18 december 2002 15:10 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Weduwe.
quote:Dat zal ik haar even moeten vragen!
Op woensdag 18 december 2002 15:17 schreef Dave het volgende:
Een rijke weduwe?
quote:Is dit te verdedingen door te zeggen dat ik dan wel nog monogaam ben?
Op woensdag 18 december 2002 15:19 schreef Dave het volgende:
Een necrofiele weduwe?
quote:Okay. In dat geval: "Nee".
Op woensdag 18 december 2002 15:24 schreef Dave het volgende:
't Is een pluspuntje. Maar het pleit je nog niet vrij.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:27 schreef Dave het volgende:
Okay, helaas. Dan ga ik maar naar huis.Doei!
quote:Nee
Op woensdag 18 december 2002 17:03 schreef DennisMoore het volgende:
Is ie al klaar nu?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:'k Vind het ranzig.
Op woensdag 18 december 2002 17:49 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ja hallo! Ik ben klaar! Je krijgt er welliswaar honger van !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Raviolli is best te pruimen hoor!
Op woensdag 18 december 2002 18:05 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Vind het ranzig.
ik accepteer de cookies.
quote:In een kussen?
Op woensdag 18 december 2002 17:46 schreef D-Devil het volgende:[..]
Nee
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Hij is vast aan het droogneuken.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 19:31 schreef Dave het volgende:[..]
In een kussen?
quote:Fenomenaal?
Op woensdag 18 december 2002 19:33 schreef Dave het volgende:
Pillowhumping, darling, pillowhumping.
quote:Voorspelbaar!
Op woensdag 18 december 2002 19:34 schreef Dave het volgende:
Fenomanaal.
quote:Tijdens het pillowhumping?
Op woensdag 18 december 2002 19:35 schreef Dave het volgende:
Dat zegt m'n vriend ook altijd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eet jij eigenlijk liever paddo's of pruimen?
quote:Wat een moeilijke vraag!
Op woensdag 18 december 2002 19:38 schreef Dave het volgende:
Eet jij eigenlijk liever paddo's of pruimen?
quote:Uiteraard!
Op woensdag 18 december 2002 19:40 schreef Dave het volgende:
En onvoorspelbaar.
quote:Die heb je al gebruikt. Je mag nog wel het publiek vragen, of een vriend bellen.
Op woensdag 18 december 2002 19:42 schreef U-lerZzZ het volgende:
Mag ik de 50-50 gebruiken?
quote:Hmmm... Ik ga voor het publiek!
Op woensdag 18 december 2002 19:43 schreef Dave het volgende:[..]
Die heb je al gebruikt. Je mag nog wel het publiek vragen, of een vriend bellen.
quote:whe he he.
Op woensdag 18 december 2002 19:44 schreef Dave het volgende:
Slet!
Hmmm, zijn die 30 sec. nu ook van toepassing?
Ik kom alleen de camera iets beter richten, dan ben ik weer weg.
quote:Nee, er hebben me pas een paar man geholpen. Vandaar.
Op woensdag 18 december 2002 19:47 schreef Dave het volgende:
Ben je zo snel?
quote:Gangbang!? Jij wel!?
Op woensdag 18 december 2002 19:48 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Nee, er hebben me pas een paar man geholpen. Vandaar.
quote:Fowtow!
Op woensdag 18 december 2002 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kom alleen de camera iets beter richten, dan ben ik weer weg.
quote:Ja, jij biedt me die hulplijn aan!
Op woensdag 18 december 2002 19:49 schreef Dave het volgende:[..]
Gangbang!? Jij wel!?
quote:GMTA.
Op woensdag 18 december 2002 19:49 schreef Dave het volgende:Gangbang!? Jij wel!?
quote:Telefoongangbangs zijn niet OK. Je weet maar nooit wie er aan de andere kant van de lijn hangt.
Op woensdag 18 december 2002 19:50 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ja, jij biedt me die hulplijn aan!
quote:Er was net iemand al zo vreemd aan het hijgen, ja!
Op woensdag 18 december 2002 19:51 schreef Dave het volgende:[..]
Telefoongangbangs zijn niet OK. Je weet maar nooit wie er aan de andere kant van de lijn hangt.
quote:Hijgen?
Op woensdag 18 december 2002 19:55 schreef Dave het volgende:
Een collega van me kan binnen 3 seconden. Zegt ie.
quote:Is tegen de policy.
Op woensdag 18 december 2002 19:50 schreef Dave het volgende:Fowtow!
quote:Komen.
Op woensdag 18 december 2002 19:55 schreef U-lerZzZ het volgende:
Of bellen?
quote:Hier niets.
Op woensdag 18 december 2002 19:56 schreef Cyclo het volgende:
hey wassupom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Doei!
Op woensdag 18 december 2002 19:59 schreef Cyclo het volgende:
saaie boel hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hadden ze die ook in die studentenflat?
Op woensdag 18 december 2002 20:00 schreef Dave het volgende:
Dat komt van de bananen.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 20:02 schreef Dave het volgende:
Nee, daar hadden ze alleen bruine boterhammen, en het beleg maakten ze zelf.
quote:Nee. Het spelletje ken ik niet. Maar ik kreeg even een visual over je post, i.c.m. de fruitsoorten!
Op woensdag 18 december 2002 20:03 schreef Dave het volgende:
Jij kent het spelletje ook?
Of is het een broodje aap, zoals ik denk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop