abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54957162
Gezien en ze heeft groot gelijk.....asociaal dat er mensen zijn die het jatten en het schijnbaar normaal vinden om te plaatsen op i-net....ook sites die het doorlinken hebben een grote hoeveelheid boter op hun hoofd.
  vrijdag 30 november 2007 @ 22:11:06 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54957215
Getver, gemist.

Altijd hetzelfde
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 1 december 2007 @ 01:27:35 #143
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_54961306
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:04 schreef Elounda het volgende:

[..]

Kortom carriere Manon gered!
En nu Nico nog terug, die is niet vies van bloemetjes...
Op ' gehackte' naaktfoto's van Nico zit ik niet te wachten, eerlijk gezegd..
En ze leefden nog lang en gelukkig
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:28:46 #144
137158 Elounda
the world is yours!
pi_54966025
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 01:27 schreef Principessa het volgende:

[..]

Op ' gehackte' naaktfoto's van Nico zit ik niet te wachten, eerlijk gezegd..
Neuh, wie wel?

Maar ik moet zeggen, ze verwoordde het allemaal prima en over dat doorlinken, daar heeft o.a. de Telegraaf ook grof aan meegedaan.
Blijft een nare zaak, hopelijk leert ze nu wel om haar foto's beter op te bergen.

En dan zo'n mooi slijmstukje in de Telegraaf, terwijl diezelfde krant continu linkjes plaatste naar de foto's en het filmpje:

Manon Thomas: 'Ergst voor mijn kinderen'

door Mariet Oosterwijk

AMSTERDAM -
Manon Thomas vindt het feit dat er naaktfoto's en een dito filmpje uit de privécollectie van haar en haar tweede echtgenoot op internet hebben gecirculeerd, nog het ergst voor haar kinderen. 'Zij zijn tot in hun hart gekrenkt'.
De voormalig tv-presentatrice vertelde vrijdagavond in het Vara-programma De leugen regeert: 'Voor mij was het vechten of vluchten en ik heb voor de eerste optie gekozen'.
De verdachte die het privémateriaal heeft gestolen is aangehouden, de computer in beslag genomen. Hoe het heeft kunnen gebeuren wordt momenteel onderzocht. 'Wat meneer precies gedaan heeft, weten we niet' aldus Thomas' advocaat Geertjan van Oosten.
Manon: 'Mijn intimiteit is verkracht. Ik voel mij hetzelfde als toen mijn vader overleed; woede, onmacht en ongeloof strijden om voorrang.' Het ergst vindt ze het nog voor haar kinderen, uit haar eerste huwelijk: 'Mijn kinderen zijn gekrenkt tot in hun hart. Een moeder is een vertrouwenspersoon en behoort niet zo in de media te verschijnen.'
Op de stelling dat het hele gebeuren vooropgezet spel zou zijn, dat haar carriere weer een boost zou geven, reageert de veertiger fel: 'Als je het circuit kent waarin ik goede voet aan de grond heb, dan is dit wel het laatste dat ik kan gebruiken.'

[ Bericht 26% gewijzigd door Elounda op 01-12-2007 13:38:13 ]
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_55016040
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Getver, gemist.

Altijd hetzelfde
Je kunt het hier nog terugzien (30 november):

De Leugen Regeert

pi_55016166
De medewerkers van GeenStijl zijn ook blij:

-----------------------

...Dit weekend zijn wij even helemaal weg. Weekendje skiën in Gstaad. Cadeautje van de baas. Als dank voor het absolute bezoekersrecord. Nooit piekten wij zo hoog, nimmer hebben wij zoveel dataverkeer weggepompt in tien dagen tijd. Al onze servers zijn compleet kapodtgerookt door dat hitsige geklik van tout Nederland. De overleden servers worden vanavond om 00:00 uur vervangen door een cluster nuclear powered dual processor, quad cores, terwijl wij ons in het ski-oord tegoed doen aan couverts van wel 50 euro!...

-----------------------

Link voor de volledige tekst:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1107391.html
pi_55018035
Jahoor advocaat! Het is strafbaar als je linkt naar een site die het aanbiedt.
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 19:38:38 #148
43556 miss_dynastie
pi_55018889
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:57 schreef Mardoek50 het volgende:
Voor de geinteresseerden:

Manon Thomas geeft vanavond een live interview bij "De Leugen Regeert" van de VARA, om 21:20 uur te zien op NED2.

---------------------------------------------

De leugen regeert over de vakantiekiekjes van Manon Thomas

Ook Manon Thomas is te gast. Haar 'spannende' vakantiekiekjes werden ook door Geenstijl.nl openbaar gemaakt nadat waarschijnlijk haar computer was gehackt.

---------------------------------------------

Al met al is dit het beste dat haar had kunnen overkomen, denk ik. Drie maanden geleden zei bijna iedereen: 'Manon wie?' en nu komt ze zelfs weer op tv. Een enorme boost voor haar carriere.
pi_55041514
lekker wijf
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 december 2007 @ 21:39:37 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55066103
hilarisch om het topic op mokkels.nl te lezen wat een gekte was het daar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55081650
kom op lui post es wat nieuwe pics
  donderdag 20 december 2007 @ 01:37:31 #152
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_55407277
quote:
Paul de Leeuw plaatst naaktfoto's Manon Thomas.

Manon Thomans is niet blij met haar naaktfoto's die op de hyvessite van Paul de Leeuw te bewonderen zijn.

Manon dacht dat alle naaktfoto's inmiddels van het internet waren verdwenen, maar Paul heeft er blijkbaar een paar bewaard..
Manon heeft inmiddels juridische stappen ondernomen om Paul te dwingen de foto's te verwijderen.

Op zijn hyves-site vraagt de humoristische Paul zich af hoe de kerstkaarten van Manon eruit zullen zien, meldt Shownieuws.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2007 @ 12:59:17 #153
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55414044
quote:
Op donderdag 20 december 2007 01:37 schreef static het volgende:

[..]
tjeeee zeg, ze weet de boel ook wel te rekken.
is het nou eens klaar?
als ze gewoon nergens meer op reageert, is het zo over, maar op deze manier blijft het aan de gang natuurlijk.

en paul de l. wil gewoon goedkoop scoren.
pi_55414189
idd, als ze gewoon haar smoeltje gehouden had, had geen hond het geweten, want wie surft er nu met regelmaat naar PdL's Hyvessite .... ja, ik net , maar ik kon ze niet vinden, hoor, ws omdat ik zelf geen Hyvesaccount heb of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55414791
quote:
Op donderdag 20 december 2007 12:59 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is het nou eens klaar?
als ze gewoon nergens meer op reageert, is het zo over, maar op deze manier blijft het aan de gang natuurlijk.

en paul de l. wil gewoon goedkoop scoren.
2007 Een beetje gevolgd? Wat moet Paul nou nog scoren? Valt er met Manon uberhaupt te scoren ?
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2007 @ 16:55:38 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55420134
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:27 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

2007 Een beetje gevolgd? Wat moet Paul nou nog scoren? Valt er met Manon uberhaupt te scoren ?
?????
pi_55422913
quote:
Op donderdag 20 december 2007 12:59 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is het nou eens klaar?

We zullen eens wat gestolen naaktfoto's van jou ongevraagd op het www zetten....uiteraard heb jij er dan geen en-kel probleem mee.
  vrijdag 21 december 2007 @ 09:42:52 #158
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55435407
Van Paul's Blog:

Ben overladen met kerst en nieuwjaarsgroeten van mijn trouwe hyvers vrienden. Ik zelf zit maar met een wens: een kerst en nieuwjaarskaart krijgen van Manon Thomas. Hoe zou ze hem gemaakt hebben. Als kalkoen wijdbeens liggend op een houten tafel. Met aan iedere been zo’n witpapieren sokje. D’r schaamlippen veranderd in kalkoen lellen en jus druipend van haar tieten? Of heeft ze een bescheiden kerststalletje gemaakt van haar vrouwelijkheid met een beetje glitter aan haar klitoris gehangen zodat, als je naar binnen kijkt, je denkt: daar staat aan de hemel een ster, hij valt en komt weer omhoog. Valt en komt weer omhoog!
Ze zal toch wel met een diepe trui voor de open haard zitten tijdens de jaarwisseling en denken aan al die mensen die haar diepste zinneroerselen hebben kunnen zien.
Oh! Hoe ze zat in die badkuip. Armpjes over elkaar, als een cockers spaniel naarboven kijkend en het hele bad was al helemaal leeggelopen. Dat doe ik ook wel eens: het bad alvast leeg laten lopen terwijl je er nog in zit. Maar dat wordt dan zo armoedig. Veel minder water met een te groot lichaam er in en dan wordt het ook koud. En dan heeft zij een man die met een camera op d’r af loopt en zegt: ‘kijk er eens geil bij!” Of zou ze na een lekkere lunch er gewoon in gedoken zijn vragend aan haar man: “kom erbij, zet de kraan open, maak me nat!!” En hij met een camera op haar af komend: ‘de kraan zet ik zo open, maar eerst maak je mij niet nat maar klaar! ‘Klik! Klik! En los ging de dekselse Manon om vervolgens op het bed te knallen en haar hunebed van genot omhoog te duwen richting telelens. Een klein hogeveluweheuveltje konden we zien. En later zagen we een hele braziliaanse straat geschoren en wel boven de golven uitkomen.
En wat zou de oud presentator van Waku Waku Rob Fruithof denken toen hij de foto’s zag: ‘een slimme uitgerangeerde tv meid is op d’r toekomst voorbereid’ Om vervolgens een zuid afrikaanse ananas in zijn anus te douwen en zijn vriendin Annabel te vragen om er foto’s van te maken: ‘het klepje zit nog voor de lens!Opschieten, ik houd die ananas niet meer binnen!’
Wij hebben onze foto's inmiddels gedeletet, want we kunnen simpelweg het risico niet nemen. Ik wel maar Jeroen van der Boom niet. Die is net doorgebroken en om hem nu al in de slingers te zien hangen. Terwijl de hele Jostiband toekijkt. Die hebben ook de foto's gemaakt terwijl ik dacht dat ze alleen een triangel konden bedienen. Jeroen is gewoon een spontane jongen en die feliciteert mij met mijn 1e plek in de cd top 13.500 en ik feliciteer hem weer met de 1e plek in de megatop43000 en toen riep Pauken Piet van de JB: beffen beffen! En dedirigent dacht dat het eenn oudhollands gezongen nummer was en zette in. Dus de hele josti band in rep en roer en wij stonden daar versteend van het verzoek om elkaar oraal te beffen terwjil er niets te beffen viel. Jeroen begon een bierviltje af te likken en ik een stevig behaard josti organistje en toen kwam die grote , hele grote die altijd op 3 accordeons tegelijk speelt en nam hem in de houdgreep en duwde hem in de slingers en toen verdween een heel assortiment klein muziekgoed als sneeuw voor de zon in Jeroen en daar Ada van de Bekkens een hele fotoserie van gemaakt en op haar eigen site gezet. www.adaisnietgoedsnikmaarverdientlekkeraanalhaargekkigheid.nl Maar na straffe onderhandelngen en de belofte dat ze bij een volgend concert in Arnhem vooraan mag zitten heeft ze het eraf gehaald. Nu maar hopen dat Ada nietboos wordt, want aan boze Josti's hebben we een broertje dood. Leuk kerstverhaal toch. lekker vertellen onder de boom na een stevig glas wijn. heb het leuk en tot in 2008. En mocht u dit chockeren mag u zo opzeggen als hyver vriend want het wordt in 2008 nog erger.. omdat ik er zin in heb om u eens lekker op te schudden!!!! En aan die 6 degrees doe ik ook niet mee, want binnen 1 stap ben je al bij mij.
laterrrrrrrr
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 21 december 2007 @ 09:44:57 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55435476
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:05 schreef Kingstown het volgende:

[..]

We zullen eens wat gestolen naaktfoto's van jou ongevraagd op het www zetten....uiteraard heb jij er dan geen en-kel probleem mee.
Nogmaals, ze zorgt er zelf voor dat het in de aandacht blijft ;')
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 11:48:57 #160
43556 miss_dynastie
pi_55438375
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:05 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ach kom op, ze is hiermee wel weer helemaal in de picture en ze lijkt er bijzonder van te genieten, moet ik eerlijk zeggen. Het zou zomaar d'r comeback kunnen veroorzaken na al die jaren. Dat wil ze uiteraard niet, vandaar dat ze het tot op de laatste druppel wil uitmelken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')