quote:
Neuh, wie wel?
Maar ik moet zeggen, ze verwoordde het allemaal prima en over dat doorlinken, daar heeft o.a. de Telegraaf ook grof aan meegedaan.
Blijft een nare zaak, hopelijk leert ze nu wel om haar foto's beter op te bergen.
En dan zo'n mooi slijmstukje in de Telegraaf, terwijl diezelfde krant continu linkjes plaatste naar de foto's en het filmpje:
Manon Thomas: 'Ergst voor mijn kinderen'
door Mariet Oosterwijk
AMSTERDAM -
Manon Thomas vindt het feit dat er naaktfoto's en een dito filmpje uit de privécollectie van haar en haar tweede echtgenoot op internet hebben gecirculeerd, nog het ergst voor haar kinderen. 'Zij zijn tot in hun hart gekrenkt'.
De voormalig tv-presentatrice vertelde vrijdagavond in het Vara-programma De leugen regeert: 'Voor mij was het vechten of vluchten en ik heb voor de eerste optie gekozen'.
De verdachte die het privémateriaal heeft gestolen is aangehouden, de computer in beslag genomen. Hoe het heeft kunnen gebeuren wordt momenteel onderzocht. 'Wat meneer precies gedaan heeft, weten we niet' aldus Thomas' advocaat Geertjan van Oosten.
Manon: 'Mijn intimiteit is verkracht. Ik voel mij hetzelfde als toen mijn vader overleed; woede, onmacht en ongeloof strijden om voorrang.' Het ergst vindt ze het nog voor haar kinderen, uit haar eerste huwelijk: 'Mijn kinderen zijn gekrenkt tot in hun hart. Een moeder is een vertrouwenspersoon en behoort niet zo in de media te verschijnen.'
Op de stelling dat het hele gebeuren vooropgezet spel zou zijn, dat haar carriere weer een boost zou geven, reageert de veertiger fel: 'Als je het circuit kent waarin ik goede voet aan de grond heb, dan is dit wel het laatste dat ik kan gebruiken.'
[ Bericht 26% gewijzigd door Elounda op 01-12-2007 13:38:13 ]