quote:Op woensdag 28 november 2007 12:46 schreef Principessa het volgende:
[..]
Peeskamervragen mag ik hopen?
Ja, klopt, dat bedoel ik. Hoewel er nu idd veel reaktie's hierop zijn die haar nu beschuldigen van het opzettelijk verspreiden van die foto's om er financieel beter van te wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze eist dus schadevergoeding en hoopt zo natuurlijk een drempel op te werpen om de foto's verder te verspreiden. Dat is wat anders dan 'ze wil geld zien' impliceert. Voor mijn gevoel althans. Ik dacht even: Ooh, ze ziet er wel brood in! (Met alle verdenkingen over opzettelijk verspreiden van dien).
Iets zegt me dat je maar beter niet teveel naar dat iets kan luisteren.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:55 schreef tgs. het volgende:
Iets zegt me dat die foto' allemaal met voorbedachte rade naar buiten zijn gebracht om later er een circus te maken en geld mee te verdienen.
En hoe!?!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef Elounda het volgende:
Nou ja, iedereen weet in ieder geval weer wie Manon Thomas is.
je zou het bijna gaan denken, ze houdt het zelf nu wel erg "op de voorpagina's"... die foto's waren allang weer vergeten, met het overdadige aanbod overal van leuke bekende en minder bekende dames, schaars dan wel niet gekleed, had zij niet nu publiekelijk zo'n stampij gemaakt, om tussendoor toch nog even te bedanken voor al die (wat mij betreft ook terechte) complimentjes, want dat deed haar toch zo goed.... ja, uiteraard, maar dat openlijk melden haalt toch wel een beetje je verontwaardiging naar beneden, hoor, vind ik dan.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:55 schreef tgs. het volgende:
Iets zegt me dat die foto' allemaal met voorbedachte rade naar buiten zijn gebracht om later er een circus te maken en geld mee te verdienen.
Nou, of ze het "leuk" gaat vertellen is nog maar de vraag....quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:21 schreef Wopper1 het volgende:
Ze heeft echt een bunker voor haar hoofd.
Sta je met je flamoes op internet, ga je het nog leuk op tv vertellen ook.
Volgende week zit ze dus in Eigen huis en tuin!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou, of ze het "leuk" gaat vertellen is nog maar de vraag....
Dat je nog op tv durft te komen, in de wetenschap dat half Nederland schuin in je bloementuin heeft gekeken.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:03 schreef Principessa het volgende:
[..]
Volgende week zit ze dus in Eigen huis en tuin!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:04 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kortom carriere Manon gered!
En nu Nico nog terug, die is niet vies van bloemetjes...
Neuh, wie wel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:27 schreef Principessa het volgende:
[..]
Op ' gehackte' naaktfoto's van Nico zit ik niet te wachten, eerlijk gezegd..
Al met al is dit het beste dat haar had kunnen overkomen, denk ik. Drie maanden geleden zei bijna iedereen: 'Manon wie?' en nu komt ze zelfs weer op tv. Een enorme boost voor haar carriere.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:57 schreef Mardoek50 het volgende:
Voor de geinteresseerden:
Manon Thomas geeft vanavond een live interview bij "De Leugen Regeert" van de VARA, om 21:20 uur te zien op NED2.
---------------------------------------------
De leugen regeert over de vakantiekiekjes van Manon Thomas
Ook Manon Thomas is te gast. Haar 'spannende' vakantiekiekjes werden ook door Geenstijl.nl openbaar gemaakt nadat waarschijnlijk haar computer was gehackt.
---------------------------------------------
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |