abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54719951
Ik ben 3 weken in China geweest en heb na de zelfvertrouwen boost gisteren tijdens de beginnersmeet maar besloten om de resultaten te showen aan de rest van FOT..

1. Je bent nooit te jong om DE muur de beklimmen..

2. I am in love with 2 sisters.. part 1

3. I am in love with 2 sisters.. part 2

4. Big brother is watching you

5. Kunnen we een voorbeeld aan nemen..

6. Op die leeftijd nog op de universiteitscampus.. Knap!

Wat vinden jullie ervan?
pi_54720047
Ik vind de laatste erg mooi, maar vooral omdat ik dan denk wat zo iemand allemaal voor rare dingen in zijn leven heeft meegemaakt, als ie altijd in China heeft gewoond.

Ook die van die officier vind ik goed gelukt, en de eerste ook
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54720716
Leuke foto's, is het bewust dat je uit de ongetwijfeld honderden foto's precies zes foto's met mensen selecteert?

1) Hartverwarmend plaatje, technisch ook heel netjes. Begrijpelijk maar jammer dat mams hem (haar?) vast houdt. Niets aan te doen, mama's voet zou ik nog wel even wegclonen of afsnijden.

2) Leuk, maar een tikkie drukke achtergrond en iets te veel schaduwen in haar gezicht

3) Heerlijk plaatje, hoewel de scherpte meer op het paaltje lijkt te liggen dan op de ogen. Belichting is erg fijn.

4) Oeeeh, kijktieboos De slagschaduw van de pet draagt bij aan zn strenge blik, maar verbergt helaas ook zn ogen.

5) geinige foto, maar doet mij niet zij gek veel.

6) Mooie plaat. Hoewel de meneer helaas in de schaduw zit, heb je mooi gebruik gemaakt van de omgeving waar ie in zit. Dat geeft de foto lekker dipete. Had rechts ms nog een tikkie ruimer gemogen, omdat je nu de onderste tree afsnijdt
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_54721000
Ja, ik heb bewust de foto's met de mensen gekozen. Ben over de landschap/architectuur foto's niet zo tevreden. En heb natuurlijk een hoop foto's met klasgenoten enzo..
  maandag 19 november 2007 @ 20:21:59 #5
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_54723725
Ik moet een beetje grinniken om de militair/politie-agent, maar dat komt omdat ik een slecht zittend uniform vanaf een kilometer herken. Beroepsdeformatie (nog steeds, ja). De oude man op de trappen lijkt mij een tikkie scheef, da's jammer. Verder wat VV zegt.

Mijn absolute favoriet is het kleine meisje achter de paal, al is de paal net even iets scherper dan het meisje (of ik moet een nieuwe bril).
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_54734835
Ok.. nog een paar! (meer commentaar is welkom hoor)

7. Ze zijn allemaal zo cute!

8.

9. Kunnen we nog wat van leren..

10.

11.
pi_54734939
9: "goftedomme, valt me blil in het watel!"
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_54735000
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:36 schreef Vliegvrager het volgende:
9: "goftedomme, valt me blil in het watel!"

Was een park waar iedereen tai chi oefeningen aan het doen was.. en deze meneer was zich aan het opdrukken.
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:48:15 #9
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_54735211
3. I am in love with 2 sisters.. part 2
vind ik veruit de mooiste.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')