Wat een onzin!quote:Op maandag 19 november 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Avonne![]()
Naad is terug van de dokter. Hij weet niet wat er mis is maar ze moet 3 maal daags een zetpil zetten, dat mag ze niet zelf doen dus Dennix mag dat doen.![]()
ze kicken er opquote:Op maandag 19 november 2007 15:59 schreef blomst het volgende:
ze heeft dus ws mottilium o.i.d. gekregen tegen het braken, wat een onzin dat ze die zelf niet in kan brengen.
Slaat idd nergens op. Ze zal het wel lekkerder vinden als Dennis het doetquote:Op maandag 19 november 2007 15:59 schreef blomst het volgende:
ze heeft dus ws mottilium o.i.d. gekregen tegen het braken, wat een onzin dat ze die zelf niet in kan brengen.
Tuurlijk kan ze dat wel zelf maar die aandachtshoer heeft liever dat gore Dennix het doet. Wat is het toch een verschrikkelijk vies stel.quote:Op maandag 19 november 2007 15:59 schreef blomst het volgende:
Dat kan ook de reden zijn dat ze braaktquote:Op maandag 19 november 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
Waarom snuffelen Klef en Bef steeds aan elkaar, ik word daar zo onpasselijk van.![]()
Nu heeft ze weer hoofdpijn.
Het zou toch wat zijn, als iedere alleenstaande volwassene de THUISZORG moet laten komen voor het inbrengen van een zetpilquote:Op maandag 19 november 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze dat wel zelf maar die aandachtshoer heeft liever dat gore Dennix het doet. Wat is het toch een verschrikkelijk vies stel.![]()
![]()
Dat lijkt me eigenlijk de meest logische verklaring.quote:Op maandag 19 november 2007 16:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat kan ook de reden zijn dat ze braakt
Ik denk dat Desii zo wel met een verklaring komt, die is immers arts.quote:Op maandag 19 november 2007 16:10 schreef DrsH het volgende:
Nou dat is Dennix wel toevertrouwd die heeft wel ervaring in het rectaal inbrengen
Yep, bij tijd en wijlen.quote:Op maandag 19 november 2007 16:13 schreef DrsH het volgende:
Is Fok bij jullie ook weer zo traag????????????
zeer ongeloofwaardig....nog nooit een dokter zo iets horen voorschrijven....als je alleen bent moet je dan je buurman vragen?quote:Op maandag 19 november 2007 16:12 schreef Clank het volgende:
Het is op advies van de arts dat iemand anders het moet inbrengen... tssss
Jeh, wat ben jij persversquote:Op maandag 19 november 2007 16:14 schreef avonne het volgende:
even de streams aan.... die zetpil krijgen we toch wel vol in beeld, he?
anders is er geen ruk aan vandaag
Nadia: Ooo dokter een zetpil inbregen... dat kan ik toch nooit zelf doenquote:Op maandag 19 november 2007 16:12 schreef Clank het volgende:
Het is op advies van de arts dat iemand anders het moet inbrengen... tssss
Speciaal ingehuurd voor DGK, hij weet wat tv maken is. BTW, ik zit er echt niet op te wachten, het inbrengen van een zetpil in die platte reet van N.quote:Op maandag 19 november 2007 16:15 schreef Dark het volgende:
Naad - Voor het inbrengen van zetpillen moet je op je buik gaan liggenen 2 minuten ontspannen van te voren..........ik ga helemaal stuk hier
![]()
![]()
![]()
Iedereen die een keer zetpillen heeft gehad, weet, dat je op je zij moet gaan liggen, met opgetrokken knieen, staat trouwens ook in de bijsluiters, wat een leuke dokter
Klopt, tegen Dennix zei ze dat het een zij was.quote:Op maandag 19 november 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
Ze heeft het nu steeds over een Hij, zonet was de dokter toch nog een zij?
Retesnelquote:Op maandag 19 november 2007 16:13 schreef DrsH het volgende:
Is Fok bij jullie ook weer zo traag????????????
Dat zei ik al - als je alleen woont, moet je de thuiszorg laten komen voor het inbrengen van een zetpil!quote:Op maandag 19 november 2007 16:19 schreef Clank het volgende:
Lieke: En hoe moet je dat dan doen met zo'n zetpil als je op jezelf woont?
Amanda: De buurman vragen??
Nadia: Ja.. dat weet ik niet.
Ze zat er zelluf naast hequote:Op maandag 19 november 2007 16:21 schreef Clank het volgende:
Amanda is er bijna zeker van dat Nadia zwanger is. Ook al bewijzen straks 10 testen dat ze niet zwanger is.. dan zal ze dat volgens Amanda ws toch zijn
op een weirde manier zie ik mannie dat idd gewoon doenquote:Op maandag 19 november 2007 16:19 schreef Clank het volgende:
Lieke: En hoe moet je dat dan doen met zo'n zetpil als je op jezelf woont?
Amanda: De buurman vragen??
Nadia: Ja.. dat weet ik niet.
Nu niet meer maar twee weken terug wel en het heerst wel want meer mensen in mijn omgeving hebben er last van gehad.quote:Op maandag 19 november 2007 16:25 schreef avonne het volgende:
Iemand met buikgriep hier? Volgens Nadia ligt iedereen hier/daar plat van de buikgriep
Gewone griep, dat welquote:Op maandag 19 november 2007 16:25 schreef avonne het volgende:
Iemand met buikgriep hier? Volgens Nadia ligt iedereen hier/daar plat van de buikgriep
Nergens last van, misschien is het plaatselijk.quote:Op maandag 19 november 2007 16:25 schreef avonne het volgende:
Ik schat dat het inbrengen van die zetpil zeker een uur gaat durenquote:Op maandag 19 november 2007 16:29 schreef avonne het volgende:
En waarom zit die zetpil er nog niet in dan?
Of heeft ze die ook verzonnen?
quote:Op maandag 19 november 2007 16:25 schreef avonne het volgende:
Ze las gewoon zijn post maar het zou me niks verbazen als het een berichtje voor haar was.quote:Op maandag 19 november 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
Ah, er is dus wel griep. Hier niet !
Dennis en Nadia moeten enorm lachen om adressen op enveloppen van hun brieven. Jaja, zowaar 3 enveloppen zijn nu echt gevuld.
Maar misschien zijn het wel weer berichtjes aan elkaar
idd....quote:Op maandag 19 november 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Desii zo wel met een verklaring komt, die is immers arts.![]()
Lieke: Weer een rectaal verhaal.
Brian: Moet dat nou?
omdat ze niet voor tv zorgdenquote:Op maandag 19 november 2007 15:58 schreef diedirk het volgende:
Waarom werden Bart, Sylvia en Eric elke keer afgestraft als ze niks deden ....
Welke activiteiten? Hij heeft er zowat geen!quote:En is er nu bij Dennis nog niks van zijn aktiviteiten afgepakt of gedreigd met een toneelhaak...
Hij heeft tijdens de Luc periode samen met Nadia voor 90% van de tv tijd gezorgd en elke keer ALS hij iets doet wordt hij terug gefloten! (bijvoorbeeld Huub uitdagen waardoor het hem nog lukt ook nog om Huub volledig over de rooie te laten gaan zonder zelf over de rand te gaan.quote:Hij doet echt al maanden niks anders dan doodvermoeiend fluisteren met Nadia en NEE redactie we zitten NIET te wachten op zijn "zangkunsten".
RTL he... geen drank voor Huub (= gegarandeerd ruzie), half 1 naar bed dan krijg je dat.quote:Er moet weer eens vaart komen in het spel...het zit helemaal vast zo en wordt steeds saaier
Dat doet Nada nu ook, als een echte (kuch) miljonair laat ze haar personeel nu eens niet een lid inbrengen maar een zetpil. Ik begrijp het welquote:Op maandag 19 november 2007 16:20 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, je verlegt je grenzen met de Gouden Kooi
Bedankt dokter, als we jou niet haddenquote:Op maandag 19 november 2007 16:37 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... [ afbeelding ]
Kijk het zit zo, ze is nu (ongeveer) 5 maanden zwanger en heeft last van het baby-syndroom...
Dus is het verstandiger dat iemand anders die zetpil in der kont steekt, want zelf ze het verschil niet meer tussen de diverse uitgangen van afvalstoffen![]()
Als ze echt zwanger zou zijn, schrijft een arts toch geen motilium voor?quote:Op maandag 19 november 2007 16:37 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... [ afbeelding ]
Kijk het zit zo, ze is nu (ongeveer) 5 maanden zwanger en heeft last van het baby-syndroom...
Dus is het verstandiger dat iemand anders die zetpil in der kont steekt, want zelf ze het verschil niet meer tussen de diverse uitgangen van afvalstoffen![]()
Was jij soms de arts waar N geweest is vanmiddag?quote:Op maandag 19 november 2007 16:37 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... [ afbeelding ]
Of iemand N en D graag ziet is een ander punt, ik reageerde op de vraag waarom Sylvia, Bart etc 'weg moesten' en Dennis niet. In dit RTL DGK tijdperk zorgen hij en Nadia voor de tv momenten dus daarom mogen ze blijven. Sylvia was zo saai dat ze ook geen tv-momenten kregen behalve 1 zin tegen Huub te zeggen dat ie het rustig aan moest doen.quote:Op maandag 19 november 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
@BsJanssen, 90% van de tijd N en D op de streams klopt en wat een geweldige streams en tv , ik heb genoten.![]()
kweet niet.... ben nogal verstrooid typetje...quote:Op maandag 19 november 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was jij soms de arts waar N geweest is vanmiddag?![]()
Sure, die 17% komt zomaar uit de lucht vallen. Geloof wat je wilt geloven maar ik trap niet in deze onzin.quote:Op maandag 19 november 2007 16:49 schreef BsJanssen het volgende:
En ja... ineens naar 17% in de poppoll bevestigd alleen maar dat ze naar hun (de redactie) mening op de goede weg zitten voor de niet-streamers (een veel grotere doelgroep).
Dat zijn Jaap's 17 procentjes hoor. Redactie heeft de boel alweer lopen besodemieteren.quote:Op maandag 19 november 2007 16:49 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Of iemand N en D graag ziet is een ander punt, ik reageerde op de vraag waarom Sylvia, Bart etc 'weg moesten' en Dennis niet. In dit RTL DGK tijdperk zorgen hij en Nadia voor de tv momenten dus daarom mogen ze blijven. Sylvia was zo saai dat ze ook geen tv-momenten kregen behalve 1 zin tegen Huub te zeggen dat ie het rustig aan moest doen.
En ja... ineens naar 17% in de poppoll bevestigd alleen maar dat ze naar hun (de redactie) mening op de goede weg zitten voor de niet-streamers (een veel grotere doelgroep).
quote:Nadia komt net terug van de dokter en heeft van alles te vertellen. “Ik weet gewoon niet wat het is!”, vertelt ze aan Amanda in de kapsalon. “Maar er moet een zetpil ingebracht worden en dan moet ik een kwartier blijven liggen. Hoe moet dat dan hier? Ik denk dat ik dan onder de dekens ga liggen… En dan moet Dennis die pil er maar in doen!”, stelt Nadia voor. Nou Dennis, je hoort het! Werk aan de winkel! Nou mag jij een keer ergens met je vingers inzitten...
Ja, die hebben ze wel maar die werken alleen tegen AA (Antiliaanse Aambeien)quote:Op maandag 19 november 2007 16:50 schreef Clank het volgende:
Brian vindt het hilarisch dat Nadia zetpillen heeft gekregen. 'Je hebt toch geen aambeien' zegt hij.
Hij lijkt het heel raar te vinden dat er zetpillen zijn voorgeschreven.. ze hebben die op de Antillen niet?
onderschat het tv publiek niet. waarschijnlijk hebben er veel die-hard Huub fans deze maand niet gesmst omdat ie toch altijd wel hoog komt en door het vele Dennis bashen lokt dat natuurlijk uit.quote:Op maandag 19 november 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sure, die 17% komt zomaar uit de lucht vallen. Geloof wat je wilt geloven maar ik trap niet in deze onzin.
Het is de grootste miscast van DGK samen met aandachtshoer Naad.
Wat heeft Jaap de afgelopen maand(en) nou aan tv-momenten gedaan/gehad? Niets toch!quote:Op maandag 19 november 2007 16:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zijn Jaap's 17 procentjes hoor. Redactie heeft de boel alweer lopen besodemieteren.![]()
Dom Pérignonquote:Op maandag 19 november 2007 17:10 schreef kissa het volgende:
Ik heb een lange tijd gedacht dat domperidon een merk champagne was.
![]()
NIet dan?quote:Op maandag 19 november 2007 17:10 schreef kissa het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 17:10 schreef kissa het volgende:
![]()
Er heerst wel degelijk een of ander buikgriepvirus..op mijn werk vallen ze met bosjes.. bewoners én personeelquote:
Als je één fles hebt leeg gedronken en je dahaarna ur noch ééntjuh pusstelt dan neet tie tog eg un Domperidon. En de obert verstaat dat dan ook gewoon.quote:Op maandag 19 november 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Domperidon
Ik ben benieuwd of deze mensen onbevooroordeeld zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe kappers in DGK.
http://www.hairworx.nl/
Jij mag wel uitkijken Luciaquote:Op maandag 19 november 2007 17:18 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Er heerst wel degelijk een of ander buikgriepvirus..op mijn werk vallen ze met bosjes.. bewoners én personeel![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Als je één fles hebt leeg gedronken en je dahaarna ur noch ééntjuh pusstelt dan neet tie tog eg un Domperidon. En de obert verstaat dat dan ook gewoon.
Check de cap van DB, ik denk dat N hem bij D gaat inbrengen.quote:Op maandag 19 november 2007 17:23 schreef avonne het volgende:
zit de zetpil er al in?
zo te zien is ze alvast aan het oefenen op dennix.quote:Op maandag 19 november 2007 17:23 schreef avonne het volgende:
zit de zetpil er al in?
Nadia speelt ook al voor fyshiotherapeute, Dennis heeft ook zooo hard gesport vanmorgen.quote:
Het is niet te hopenquote:Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of deze mensen onbevooroordeeld zijn.
Is dit een dreigement? En wie is Lucia?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |