Inderdaad. Graag of niet kerel!quote:
Nummers schrijven lukt nooit op commando. Straks zit je een keer gewoon wat te spelen en dan heb je op eens een ingeving!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Ik heb weer mijn oude probleem![]()
Dat is dus dat ik twee leuke rifs heb (eigenlijk 1 tokkelstuk plus een rif) en ik wil er een nummer van maken maar ja ik kan weer niks vinden dat geen afbreuk doet aan de eerste twee stukken![]()
grmbll ik mopper even verder![]()
![]()
![]()
![]()
telefoon doet wonderenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
ik zie het zaterdag wel
zullen het vast niet in eindhoven op voorraad hebben
Eensch... daarom schrijven nummers praktisch zichzelf... maar de meeste deuntjes komen op de één of andere manier onder de douche naar boven...quote:Op woensdag 21 november 2007 11:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nummers schrijven lukt nooit op commando. Straks zit je een keer gewoon wat te spelen en dan heb je op eens een ingeving!
Tenminste zo gaat dat bij mij altijd!
Zoiets als iks ta onder de douche ik heb een deuntje in m'n kop, ik stap onder de douche uit en ga het op m'n gtiaar spelenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:31 schreef Aresdreams het volgende:
zoiets als: ik ga onder de douche en ik neem mee: een gitaar?
Maar wel veiliger voor je gear.quote:
Ff snel welke akkoorden of een loopjequote:Op woensdag 21 november 2007 12:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Liedjes opschrijven?
Ik neem aan dat je dan de tekst bedoeld?
ik stap liever met me vriendin onder de douchequote:Op woensdag 21 november 2007 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar wel veiliger voor je gear.
Stap jij maar lekker met je gitaar onder de douche![]()
Heb je gelijk iemand die je gitaar vast kan houdenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik stap liever met me vriendin onder de douche
Oh jij bedoelt een echte gitaar...quote:Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef Aresdreams het volgende:
denk je dat me vriendin me gitaar vast mag houden?![]()
Nee maar je word er wel moe vanquote:Op woensdag 21 november 2007 13:49 schreef Deansensitized het volgende:
Van een beetje doorwerken is nog niemand doodgegaan Dribbel_
jij luncht 2,5 uur per week ?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jij luncht zeker niet in je eigen tijd?
Nou is verdomd weinigquote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Das elke dag een halfuurtje schafttijd.
half uur per dag, maal 5 is 2.5, dus ja... eigenlijk is het 3 kwartier...quote:
Geeft niks, je bent nooit te oud om je een verslaving-kje aan te meten.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef Aresdreams het volgende:
maar ik rook niet en drink geen koffie![]()
Soapbars... doe mij maar een SG standardquote:Op woensdag 21 november 2007 15:13 schreef punkjunk het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets, gewoon, voor er bij..
Herman Li Enhancement© VST?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Blegh ik krijg m'n vst plugin niet goed in audition![]()
Ja ik krijg m'n Amaj7 niet goedquote:
Zou wel cool zijn... een VST die alles omzet naar Amaj7quote:Op woensdag 21 november 2007 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik krijg m'n Amaj7 niet goed
Nah is voor m'n vintage warmer voor het masteren van de tracks en loudness toevoegen enz beetje mee kloten
alcohol verslavinkje?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent nooit te oud om je een verslaving-kje aan te meten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |