Wat ehhquote:Op maandag 19 november 2007 22:54 schreef ibaneX het volgende:
@ dean: TEAC mixertje? ik had zoiets met 6kanalen (jack) en een zachte rand voorop voor je armen
![]()
Heb nu een dikke 12kanaals staan
[ afbeelding ]
De tekst Desctech ga ik nog veranderen in DeafTech
OJA: een leraar maakte vandaag deze mop: "Hoe krijg je gitaristen stil?" Nou? "Bladmuziek voorleggen" SO TRUE![]()
Hehquote:Op maandag 19 november 2007 22:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Woonde vlak bij een concertzaal en als ik met mijn wireless gitaarspeelde thuis hoorde ik soms dat het uit de PA van de concertzaal kwam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Youtubeer en gij zult vinden: http://nl.youtube.com/watch?v=w5rs7pfZuPsquote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef MrManiak het volgende:
Waar slat de TT op als ik vragen mag, ben vorig topic niet langs geweest namelijk
Stone Sour is Drop Bquote:
Botherquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Stone Sour is Drop B![]()
Maar denk dat ik em gewoon in normale stemming laat staan en af en toe omlaag stemDoe ik nu ook maar goed
volgens mij gebruik ik dat soort patroontjes al onbewustquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nu we het toch over shamisen hebben, als je als gitarist pentatonisch wil spelen moet je de hirajoshi ladder eens gebruiken. Ik doe het al tijden, klinkt erg fris.
In A: A-B-C-E-F
Tab?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nu we het toch over shamisen hebben, als je als gitarist pentatonisch wil spelen moet je de hirajoshi ladder eens gebruiken. Ik doe het al tijden, klinkt erg fris.
quote:
Joh, heel Room Eleven is cutequote:Op maandag 19 november 2007 23:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zonet een meisje tijdens zangles begeleid met Somedays van Room Eleven... zo'n cute nummertje!![]()
In Guitar Pro staan heel veel toonladders,... van de Japanse sowieso al drie stuks...quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het ging onbewustquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:53 schreef Aresdreams het volgende:
hey dribbel, een beetje onze myspace spammen zag ik!
Als ik mijn lijstje bekijk met bands waarvan ik naar concerten ben geweest zie ik toch o.a. staanquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
haha, echt wel, maar ik heb zo een idee dat je toch niet durft te komen kijken als we in jou buurt zouden spelen
gezien we metaal maken en je mijn gitaar toch niet mooi vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |