Ja en als je in lagere stemmingen speelt is het nóg moeilijkerquote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
Kan eindelijk op commando pinch harmonics op de e B G en D snaren*O* maar niet op de A en E. Best kut, daar vind ik ze het best klinken
![]()
Ja m'n vriendin deed dat ookquote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oei, Dribbel_...als zij hiermee insinueert wat ik denk dat ze insinueert....
Relax, dat heb jij niet nodigquote:Op maandag 19 november 2007 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
Noise surpressors? Gates? Shielding?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
Noise surpressors? Gates? Shielding?
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee? Dat stond éééénig bij mijn opa en omaquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:05 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, Friesland, die rommel is hier net in de mode!
quote:Op maandag 19 november 2007 21:05 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, Friesland, die rommel is hier net in de mode!
De bedoeling word om drob B te spelenquote:Op maandag 19 november 2007 20:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en als je in lagere stemmingen speelt is het nóg moeilijker
Blegh lager dan C ga ik nietquote:Op maandag 19 november 2007 21:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
De bedoeling word om drob B te spelen![]()
*Squeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel*
Ja, daar komt de aap al uit de mouw hèquote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef MrManiak het volgende:
Waar slat de TT op als ik vragen mag, ben vorig topic niet langs geweest namelijk
Haha, dat had ik bij m'n ouders ook wel eens, klonk er ineens zo'n piratenzender uit mijn Marshallquote:Op maandag 19 november 2007 21:08 schreef Cynic het volgende:
In de oefenruimte vang ik heel soms wel eens een geheime zender op maar het stikt hier in de buurt ook van de zendpiraten.
Moet me wel lukken. Zal het wel een paar keer moeten doen omdat ik steeds vergeet wat ik moet spelen (was ook mijn probleem met Smoke on the Waterquote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef Dupje het volgende:
OMG die bas tabs van Rancid, Maxwell Murder!! Wie dat kan spelen is held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |