Dat heb ik nog nooit geprobeerd, eerlijk gezegd heb ik ook niet bijster veel last van ruis, in ieder geval kan ik het met een beetje gaten prima oplossen.quote:Op maandag 19 november 2007 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een kleine discussie met Dribbel_ en deze keer niet over kebab.
In hoeverre denken jullie, o eerwaarde medegitaristen, dat kopertape plakken in de ruimte rondom je elementen en je electronica ervoor zal zorgen zal je minder last hebt van ruis en (zoals in) rediogolven die je instrument bruut binnendringen?
Uuuuh... ¿que?quote:Op maandag 19 november 2007 19:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd, eerlijk gezegd heb ik ook niet bijster veel last van ruis, in ieder geval kan ik het met een beetje gaten prima oplossen.
Goed zo! Duurt niet lang echter.quote:Op maandag 19 november 2007 19:58 schreef Dupje het volgende:
Ik voel mn rechterhand vingertoppen!
Noisegate dusquote:
Ja, maar het forum is in eerste instantie in het Nederlands, dus ik las dat als het meervoud van "gat". 1 gat, 2 gaten.quote:Op maandag 19 november 2007 20:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Noisegate dus
Ik dacht dat ik tegen jou wel een beetje stoer jargon kon gebruiken, maar dat valt dus weer tegen.![]()
Ik heb het probleem ook vooral met mijn jazz element, wat single coil is. Ach, als ik het toch per 1,5 m minimaal moet kopen, kan ik het net zo goed overal op plakken. Zal het ook in het gat bij mijn potmeters jassen en als ik over heb, plak ik Dribbel_ wel vol.quote:Op maandag 19 november 2007 20:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat shielden zal zeker helpen, mits je het goed doet. Het wordt vooral gedaan bij singlecoils, of het bij humbuckers effect heeft weet ik niet.
Ik ben teminste niet te gierig om een noise suppressor te kopenquote:Op maandag 19 november 2007 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb het probleem ook vooral met mijn jazz element, wat single coil is. Ach, als ik het toch per 1,5 m minimaal moet kopen, kan ik het net zo goed overal op plakken. Zal het ook in het gat bij mijn potmeters jassen en als ik over heb, plak ik Dribbel_ wel vol..
Die heb ik al. En een limiter.quote:Op maandag 19 november 2007 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben teminste niet te gierig om een noise suppressor te kopen![]()
voor kickboksen is kort ook wel handigerquote:Op maandag 19 november 2007 20:34 schreef Dribbel_ het volgende:
typisch een vrouw die zich dáár druk om maakt![]()
Met je vikingbootquote:Op maandag 19 november 2007 20:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die heb ik al. En een limiter.
Met je muurhaken..
Oei, Dribbel_...als zij hiermee insinueert wat ik denk dat ze insinueert...quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
voor kickboksen is koort ook wel handiger
Dat is toch júíst de backup die je heftquote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
voor kickboksen is koort ook wel handiger
Ja en als je in lagere stemmingen speelt is het nóg moeilijkerquote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
Kan eindelijk op commando pinch harmonics op de e B G en D snaren*O* maar niet op de A en E. Best kut, daar vind ik ze het best klinken
![]()
Ja m'n vriendin deed dat ookquote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oei, Dribbel_...als zij hiermee insinueert wat ik denk dat ze insinueert....
Relax, dat heb jij niet nodigquote:Op maandag 19 november 2007 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
Noise surpressors? Gates? Shielding?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
Noise surpressors? Gates? Shielding?
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee? Dat stond éééénig bij mijn opa en omaquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:05 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, Friesland, die rommel is hier net in de mode!
quote:Op maandag 19 november 2007 21:05 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, Friesland, die rommel is hier net in de mode!
De bedoeling word om drob B te spelenquote:Op maandag 19 november 2007 20:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en als je in lagere stemmingen speelt is het nóg moeilijker
Blegh lager dan C ga ik nietquote:Op maandag 19 november 2007 21:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
De bedoeling word om drob B te spelen![]()
*Squeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel*
Ja, daar komt de aap al uit de mouw hèquote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef MrManiak het volgende:
Waar slat de TT op als ik vragen mag, ben vorig topic niet langs geweest namelijk
Haha, dat had ik bij m'n ouders ook wel eens, klonk er ineens zo'n piratenzender uit mijn Marshallquote:Op maandag 19 november 2007 21:08 schreef Cynic het volgende:
In de oefenruimte vang ik heel soms wel eens een geheime zender op maar het stikt hier in de buurt ook van de zendpiraten.
Moet me wel lukken. Zal het wel een paar keer moeten doen omdat ik steeds vergeet wat ik moet spelen (was ook mijn probleem met Smoke on the Waterquote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef Dupje het volgende:
OMG die bas tabs van Rancid, Maxwell Murder!! Wie dat kan spelen is held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |