quote:Op maandag 19 november 2007 20:27 schreef Noorseviking het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen ambtenaren? Die mensen doen toch niets!![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 19 november 2007 20:39 schreef Blinky het volgende:
Ik heb griep. Ik ben nu wel even een tijdje uit bed, maar ik ga toch weer liever liggen. Sowwie.
vooral in bed blijven dan heeft de uitzending tenminste nog een beetje niveau.quote:Op maandag 19 november 2007 20:39 schreef Blinky het volgende:
Ik heb griep. Ik ben nu wel even een tijdje uit bed, maar ik ga toch weer liever liggen. Sowwie.
Hairy Potter?quote:Op maandag 19 november 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Ja, bel shmoop eens, ik wil naar mijn boek.
Toedels.quote:Op maandag 19 november 2007 20:45 schreef stream-vraag het volgende:
[..]
vooral in bed blijven dan heeft de uitzending tenminste nog een beetje niveau.
sorry voor de vorige keer toen crashte mijn pc terwijl wij in die discussie waren.
ik blijf trouwens jouw stelling eentje vinden die zelfs de grootste randdebiel/mongool/tbs`er niet kan bedenken
quote:
Omgquote:Op maandag 19 november 2007 21:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zit al in mijn pyjama, snaai-voer bij de hand, ben er helemaal klaar voor.
dat is typisch fokquote:Op maandag 19 november 2007 21:26 schreef RoodWitBlauw het volgende:
wat grappig die radio, dat ie elke keer wegvalt..
maarja.. eerste keer dat ik fok radio luister, en vind het wel grappig eigenlijk!
maar meerdere mensen last van dat het signaal wegvalt?
Altijd!quote:Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef RoodWitBlauw het volgende:
hey shmoopy op de radio!!![]()
gaat er nog wat leuks komen op de radio?
Nu nog?quote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef RoodWitBlauw het volgende:
och .. ik kap ermee.. jammer maar de verbinding is gewoon klote!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |