abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54729993
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:26 schreef Sora het volgende:

[..]

Jongeren van Marokkaanse afkomst met alleen een nederlands paspoort bestaan niet, alles van marokkaanse komaf heeft per definitie een Marokkaans paspoort. Dat is dus geen argument om ze niet terug te sturen, kan dus prima. Een goed argument zou zijn dat ze totaal niet bij marokko passen bijv.
Oh ja, ik dacht dat ik juist helemaal niet een Marokkaans paspoort (of nationaliteit) had, maar misschien weet jij het beter dan mij.
Een paspoort is trouwens iets heel anders dan een nationaliteit... veel mensen hebben geen eens één paspoort.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_54732815
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 00:24 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Oh ja, ik dacht dat ik juist helemaal niet een Marokkaans paspoort (of nationaliteit) had, maar misschien weet jij het beter dan mij.
Een paspoort is trouwens iets heel anders dan een nationaliteit... veel mensen hebben geen eens één paspoort.
ah mijn fout, nationaliteit dan maar goed, als het niet klopt enlighten me, dan word hier een verkeerd beeld geschept door de media
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:14:22 #53
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_54734448
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:21 schreef Binnenlander het volgende:

[..]

Een ticket zou een oplossing kunnen zijn

bron: NRC
Maar goed,andermaal een wetenschapper die weigert de kwestie bij hen zelf neer te leggen nl. Wordt zelf eens actiever en ga zelf eens zorgen dat je wel wordt geaccepteerd door de Maatschappij zoals zovelen voor je ook hebben geprobeerd en dankzij hun doorzettingsvermogen soms wel slagen ipv zich tegen de Maatschappij te keren en van alles en iedereen de schuld te geven als iets niet lukt.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')